4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údajné nepředložení řidičského průkazu
FJRPEPA píše: Proč s úsměvem, že to ukazuje i půl nádrže. Rafičkové digitální přístroje vždy zůstanou v té poloze, kdy dojde k odpojení baterie. Což by jsi měl vědět.
cece skoro bych rekl ze rafickove a digitalni se navzajem skoro popira .
U jednoho auta v minulosti me to ukazovalo stav nadrze i bez klicku (uz ani nevim u jakyho) , proste rucicka zustala tam kde byla kdyz se vypnul klicek. Rozhodne ale nezustavala teplota vody na 90.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údajné nepředložení řidičského průkazu
gugo píše: cece skoro bych rekl ze rafickove a digitalni se navzajem skoro popira .
U jednoho auta v minulosti me to ukazovalo stav nadrze i bez klicku (uz ani nevim u jakyho) , proste rucicka zustala tam kde byla kdyz se vypnul klicek. Rozhodne ale nezustavala teplota vody na 90.
To mi takhle dělal starej Escort
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údajné nepředložení řidičského průkazu
gugo píše: cece skoro bych rekl ze rafickove a digitalni se navzajem skoro popira .
U jednoho auta v minulosti me to ukazovalo stav nadrze i bez klicku (uz ani nevim u jakyho) , proste rucicka zustala tam kde byla kdyz se vypnul klicek. Rozhodne ale nezustavala teplota vody na 90.
no rucickou krouti krokovej motor podle toho co do nej posle procesor - casto treba otacky jsou dost upravene, vyhlazene - ukazuji 800ot volnobehu ikdyz motor lita +-100ot atd.
to same teplomer - ukazuje stred pro rozpeti teplot 80-110 atd...