Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?
2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
A předpokládám že to extra moc nejede - což někde v Albánii nevadí, nevím jak ty dálniční přesuny než tam člověk dojede.
Ale zas to asi stálo relativně prd.
Čau, Tom
Jinak tohle konkretni Kacko bylo jinyho uzivatele a dat ho zpet do stavu v nemz projde STK nebude az tak obtizny, je sundany vlastne jen leseni s kapotazi a svetla + uriznutej blatnik. A nastrikany cernou barvou, coz je otazka 50Kc za zmenu. A navic, stejne ocekavam, ze predposranost a vycuranost techniku se postupne snizi, takze nebude duvod s homologovanyma dilama projit i po takovyhle uprave.
Jen ze zájímavosti to tady pročítám..................
Ale tohle fakt nějak nepobírám.Vždyť ta motorka stojí takový prachy. Bych se bál na ni i špatně sednout,abych ji třeba nějak náhodou neškrábnul špatně vystrčeným zipem od bundy,atd........pokud bych teda náhodou vyhrál ve sportce a mohl si ji pořídit
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
assassin píše: tohle kacko je hodne "kutilsky" ale uz jsem videl moc pekny prestavby, pro me asi momentalne cislo jedna jako zdroj sasi/motoru na scramblera... K100 ma skoro 100ps? to zas az tak marny bejt nemuze...
Stovka je ale o 15 kilo tezsi a ma delsi kvalty. To kacko sice je kutilsky, ale vzhledem k porizovaci cene a cene prestavby (skoro zadarmo) vyslo lip nez jakykoliv enduro A ty radosti co na vejletech udelalo
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
Slávek-TDM píše: JlRka> Afrika nebo XTZ750 jsou uplne stejne tezky jako takhle upraveny K75 Limituje ho spis nizka svetlost, omezenej vyber pneu, maly predni kolo a samozrejme nizsi zdvihy...
8V K100/K75 se vyskytují s různým provedením předních vidlic. Některé se zdvihem 185mm některé 135mm. Podle toho jestli "sport" nebo ne :)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
tkubik2004 píše: ramlik> Ten monstr skvely pocin. Jeste to dostat vahove mezi 160-180kg a pecka
začal bych tím, že bych hodil do prdele ten zadní blatník, co bude v terénu jen na škodu a ani se to k tomu moc nehodí, tak jak je to překopaný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
mari píše: začal bych tím, že bych hodil do prdele ten zadní blatník, co bude v terénu jen na škodu a ani se to k tomu moc nehodí, tak jak je to překopaný...
tak to jsi ušetřil 150 gramů. Co dál?ramlik píše: Tohle kdyby dělali v té posrané továrně, co przní jméno Jawa!
...nějaké bližší info?
Melo by se to dat koupit. Na netu to najdes pod nazvem Terra Mostro
73 koni, 179 kilo mokra hmotnost. Sveho casu to stalo blaznivych 17000 USD. Kola 21/18, vpredu 46mm tlumice Kayaba, vzadu Wilbers
Naposledy editováno 14.01.2017 05:05:20