globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 1190 problém
 
3.1.2017 v 18:02
Pamatujete si na téma o KTM 1190 adventure,kde se řešilo neuznávání reklamací s brzdama a jinýma dokola se opakujícími bolestmi téhle jinak výborné motorky?Je to asi 2 měsíce co se to tady řešilo,mělo to asi 20 stran a celkem dost se šilo do politiky KTM v ohledu řešení(nebo spíše neřešení) reklamací....,ale bylo tam i hromada technický informací včetně řešení co s tím,aby se problémy neopakovaly stále dokola.....

TAK TOHLE TÉMA JE SMAZÁNO,ZAMETENO,PROSTĚ NENÍ .....!!

Proč tomu tak je,si můžeme jen domýšlet...



Vyjádření od KTM CEE

Zdravim Vas,
uvodom by som povedal, ze som sa rozhodol reagovat za moju osobu, nakolko toto tema je uz osobne, a uplne nezmyselne vybicovane emociami.
Redakciu motorkari.cz poziadam o zmazanie niektorych vulgarnych prispevkov s mojim menom, myslim, ze toto uz je daleko za hranicou slusnosti a vecnosti.
Pan pod menom Eso Rimmer reklamoval 2 reklamacie este pred riesenim na fore, este pred nasim stretnutim, obe mu boli schvalene.
Nie je pravda, ze by som s nim nekomunikoval, ako uvadzal v minulosti. Kedze som bol pracovne mimo pracoviska, odpovedal som dost neskor, ale aj telefonicky som sa s nim bavil mimo pracovneho casu. Co je skor dokazom o zaujme. Takisto sa dorazne ohradzujem, ze by som sa vyhrazal, na to neexistuje ziaden dokaz. Ak vznikol taky dojem, tak ma to velmi mrzi. V kazdom pripade znacka KTM ma siroku siet predajcov, ktori su k dispozicii zakaznikom a vedia pruznejsie reagovat.

Na osobne stretnutie s panom sme cestovali 300km, a myslim, ze stretnutie bolo vecne, konkretne a ustretove, co viac krat pan sam spomenul aj na fore.
Jeho informacie od predajcu alebo mechanika pred stretnutim nemozem komentovat, nebol som pri tom. Mrzi ma, ak vznikli nejake nedorozumenia. Reklamacie, ktore sa riesili na stretnuti boli vyriesene k spokojnosti, dufam, oboch stran. Preto sa divim, ze stale sa riesi vo fore, ze KTM zamieta reklamacie, ked nic konkretne o zamietnutej reklamacie som tu nikde necital. To neznamena samozrejme, ze vsetky reklamacie sa automaticky schvaluju, alebo, ze nie su poruchy na motocykloch, a samozrejme aj pre nas je kazda spetna vazba dolezita, ale naozaj tieto diskusie tu uz idu niekedy do extremu a ako som uz pisal, maju daleko k vecnosti a vytvaraju pokriveny obraz, casto opakovany aj na inych weboch. Aj napriek pouzitiu znackovych komponentov sa poruchy mozu vyskytnut, tak ako na kazdom stroji a najlepsie je samozrejme na rieseni oslovit autorizovaneho predajcu. Ak niekto nie je spokojny s riesenim u predajcu, vzdy moze kontaktovat importera alebo priamo fabriku na ktm.com (je tam kontaktny formular).

Na zaver, cisto osobne. Jazdim na motocykloch od roku 1998, aj teraz ich mam niekolko, bol som na vela zrazoch, pretekoch. Spoznal som sa s vela ludmi na motorkach, viac menej vzdy su to pohodove, kamaratske rozhovory. Je to fakt skoda, ze tu su taketo veci a v takejto nevrazivej nalade. A uplne podla mna cele zbytocne. Za mna a ludi, ktorych z okolia KTM poznam, nikto nema ziadny zaujem skodit ostatnym, ani zakaznikom ani fandom.
Dakujem za precitanie a prajem prijemny vikend , Peter Luknár


1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 problém

7.1.2017 v 10:21 | Nahoru | #1
Hoj, tak já mám moto v servisu právě i kvůli reklamaci kotoučů, zatím to vypadá velice dobře..myslím ze je to hodně i kvůli tomu co zde Eso_Rimmer otevřel,díky mu za to!
Pak poreferuji jak to definitivně dopadlo, pokud bude kam.. :)

(reakce na) KTM 1190 problém

7.1.2017 v 10:49 | Nahoru | #2

Ferenc píše: Hoj, tak já mám moto v servisu právě i kvůli reklamaci kotoučů, zatím to vypadá velice dobře..myslím ze je to hodně i kvůli tomu co zde Eso_Rimmer otevřel,díky mu za to!
Pak poreferuji jak to definitivně dopadlo, pokud bude kam.. :)

rado se stalo... k nekterym poznamkam na tema reklamaci pred.brzd - podotykam, ze jsem pri zjisteni meho problemu obvolaval mnoho dealeru (servisu) a vsech se ptal na tento problem a na jejich zusenosti s reklamacemi a ode vsech, se kterymi jsem mluvil, zaznelo zcela jednoznacne-meli jsme tu mnohokrat tento problem a nikdy nebyl ze strany slovenska, dle slov servisu, uznan nakolik to bylo pristupem servisu, Slovenska, nebo nekde mezi nimi nemuzu rict. holym faktem zustava, ze si to vsechni lide, se kterymi jsem ve spojeni, platili ze sveho. jelikoz bylo vlakno smazano,opet tu pripomenu, ze je zasadni zavest reklamaci do systemu KTM, tedy trvat na pismenem a konkretnim sepsani reklamace, aby mohla byt ze strany KTM oficialne posouzena . uvidime, jestli zacne dochazet k nejakym zmenam. pisu to sem znovu prave proto, ze tato velice stezejni informace, na ktere vedeni KTM tolik zalezelo, aby se dostala mezi lidi, byla smazana spolecne s celym vlaknem.

Naposledy editováno 07.01.2017 11:05:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist