globalmoto_kveten





Téma: KTM 1190 problém
 
3.1.2017 v 18:02
Pamatujete si na téma o KTM 1190 adventure,kde se řešilo neuznávání reklamací s brzdama a jinýma dokola se opakujícími bolestmi téhle jinak výborné motorky?Je to asi 2 měsíce co se to tady řešilo,mělo to asi 20 stran a celkem dost se šilo do politiky KTM v ohledu řešení(nebo spíše neřešení) reklamací....,ale bylo tam i hromada technický informací včetně řešení co s tím,aby se problémy neopakovaly stále dokola.....

TAK TOHLE TÉMA JE SMAZÁNO,ZAMETENO,PROSTĚ NENÍ .....!!

Proč tomu tak je,si můžeme jen domýšlet...



Vyjádření od KTM CEE

Zdravim Vas,
uvodom by som povedal, ze som sa rozhodol reagovat za moju osobu, nakolko toto tema je uz osobne, a uplne nezmyselne vybicovane emociami.
Redakciu motorkari.cz poziadam o zmazanie niektorych vulgarnych prispevkov s mojim menom, myslim, ze toto uz je daleko za hranicou slusnosti a vecnosti.
Pan pod menom Eso Rimmer reklamoval 2 reklamacie este pred riesenim na fore, este pred nasim stretnutim, obe mu boli schvalene.
Nie je pravda, ze by som s nim nekomunikoval, ako uvadzal v minulosti. Kedze som bol pracovne mimo pracoviska, odpovedal som dost neskor, ale aj telefonicky som sa s nim bavil mimo pracovneho casu. Co je skor dokazom o zaujme. Takisto sa dorazne ohradzujem, ze by som sa vyhrazal, na to neexistuje ziaden dokaz. Ak vznikol taky dojem, tak ma to velmi mrzi. V kazdom pripade znacka KTM ma siroku siet predajcov, ktori su k dispozicii zakaznikom a vedia pruznejsie reagovat.

Na osobne stretnutie s panom sme cestovali 300km, a myslim, ze stretnutie bolo vecne, konkretne a ustretove, co viac krat pan sam spomenul aj na fore.
Jeho informacie od predajcu alebo mechanika pred stretnutim nemozem komentovat, nebol som pri tom. Mrzi ma, ak vznikli nejake nedorozumenia. Reklamacie, ktore sa riesili na stretnuti boli vyriesene k spokojnosti, dufam, oboch stran. Preto sa divim, ze stale sa riesi vo fore, ze KTM zamieta reklamacie, ked nic konkretne o zamietnutej reklamacie som tu nikde necital. To neznamena samozrejme, ze vsetky reklamacie sa automaticky schvaluju, alebo, ze nie su poruchy na motocykloch, a samozrejme aj pre nas je kazda spetna vazba dolezita, ale naozaj tieto diskusie tu uz idu niekedy do extremu a ako som uz pisal, maju daleko k vecnosti a vytvaraju pokriveny obraz, casto opakovany aj na inych weboch. Aj napriek pouzitiu znackovych komponentov sa poruchy mozu vyskytnut, tak ako na kazdom stroji a najlepsie je samozrejme na rieseni oslovit autorizovaneho predajcu. Ak niekto nie je spokojny s riesenim u predajcu, vzdy moze kontaktovat importera alebo priamo fabriku na ktm.com (je tam kontaktny formular).

Na zaver, cisto osobne. Jazdim na motocykloch od roku 1998, aj teraz ich mam niekolko, bol som na vela zrazoch, pretekoch. Spoznal som sa s vela ludmi na motorkach, viac menej vzdy su to pohodove, kamaratske rozhovory. Je to fakt skoda, ze tu su taketo veci a v takejto nevrazivej nalade. A uplne podla mna cele zbytocne. Za mna a ludi, ktorych z okolia KTM poznam, nikto nema ziadny zaujem skodit ostatnym, ani zakaznikom ani fandom.
Dakujem za precitanie a prajem prijemny vikend , Peter Luknár


2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 problém

5.1.2017 v 21:26 | Nahoru | #1
Ahoj,

rád bych se vyjádřil ke smazanému tématu ohledně reklamace motocyklu KTM 1190. Diskusní fórum slouží pro motorkáře a bude sloužit i nadále. Nemáme důvod témata mazat nebo někomu podlézat kvůli nepůjčení motocyklu k testování. Za 15 let je toto médium pro importéry důležité a i kdyby se některá ze značek rozhodla, že nám stroje na základě jejich požadavků nepůjčí, řešili bychom to přes jejich dealery nebo dealery v zahraničí. Někdo píše o snížení příjmů z inzerce - ano, ale na tomto ten web naštěstí nestojí. Máme stálou klientelu z řad menších prodejců a větší firmy se každý rok střídají, letos třeba nebude inzerovat vůbec Yamaha. Ale zpět k tématu ohledně reklamace.

Bohužel, a to píšeme i v pravidelch fóra , nejsme schopni každou reklamaci a problém řešit sami a dělat soudce a prostředníka mezi oběma stranami - tedy zákazníkem a prodejcem. Ono to totiž nikdy není úplně jednoznačně černobílé a každá strana má na problém jiný pohled, každá tvrdí něco jiného a každá říká svojí pravdu. Jsou některé případy diskutujících, kteří si dělají z webu Motorkáři.cz rukojmí v řešení jejich problémů. Jen co vstoupí do obchodu a prodejce se na ně špatně podívá, ohánějí se špatnou recenzí na fóru. Nechci se nikoho zastávat, ale každý jsme jiný a každý řešíme věci jinak. Někdo místo reklamace problému předem u dealera zakládá témata a dělá z toho online reportáž. Na druhou stranu by mělo platit: náš zákazník, náš pán a každý obchodník by se měl snažit zákazníkovi vyjít v problému maximálně vstříc. Pokud to dojde tak daleko, že se strany nemohou dohodnout, měl by problém vyřešit soud, nikoliv provozovatel webu Motorkáři.cz.

V tomto případě jsem byl informován, že došlo k vyřešení problému u obou stran a proto požadují smazaní diskuse ve které je spousta polopravd a nepravdivých informovací. Protože osobně neznám ani uživatele Eso_Rimmer (neznám ani jeho příjméní, nikdy to zde nenapsal), ani pana Petera Luknára, nejsem schopen tyto polopravdy, nepřesnosti a jiné informace vyřešit. Smazáním diskuse se nikdy nic neschová, díky internetu se vždy informace rozšíří dál a je to vždy horší, než kdyby se prodejce vyjádřil pod daným tématem a vysvětlil celý problém. Mělo by to tak být vždy a prostor mají osobě strany, aby se k problému vyjádřily. Téma se tedy smazalo a jak jsem říkal, byla to chyba. Osobně se všem uživatelům webu Motorkáři.cz za toto smazání omlouvám a mrzí mě, jak každý kdo plive na naší práci a přesně ví, jak to v tomto případě bylo. Jasně, smazání tématu předurčuje se na věc dívat pohledem, že jsme stejně všichni zaplacení, ale jak jsem napsal výše, můj názor na mazání je daný - nikdy se tím nic neschová, naopak. Za ty roky provozování webu vím, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

Díky a ještě jednou omluva za smazání.

Jarda Ducháček

Naposledy editováno 05.01.2017 21:54:00

(reakce na) KTM 1190 problém

6.1.2017 v 06:01 | Nahoru | #2
Jarda> Jardo, vypíchnul bych jen toto:
1) " Někdo místo reklamace problému předem u dealera zakládá témata a dělá z toho online reportáž. " - Pokud si dobře pamatuju, téma bylo založeno až PO odmítnutí reklamace, takže tahle věta mi trochu nesedí.

2) "V tomto případě jsem byl informován, že došlo k vyřešení problému u obou stran a proto požadují smazaní diskuse ve které je spousta polopravd a nepravdivých informovací." - Můžeš napsat, kdo za obě strany sporu požádal o výmaz, když Eso_Rimmer tvrdí, že to neudělal?

3) "Díky a ještě jednou omluva za smazání." - V dnešní době techniky není nic jednoduššího, než poslechnout přání uživatelů a smazanou diskuzi obnovit ze zálohy, nicméně můj názor u tohohle bodu bude ten, že už zálohu s tímto tématem v tento okamžik určitě nebudete mít (sám osobně držím zálohy db max. 7 dní a pak už mám jen starý body). Toto jste mohli udělat ihned, jak se tu objevila tahle vlna kritiky.

(reakce na) KTM 1190 problém

6.1.2017 v 11:25 | Nahoru | #3

Jarda píše: Ahoj,

rád bych se vyjádřil ke smazanému tématu ohledně reklamace motocyklu KTM 1190. Diskusní fórum slouží pro motorkáře a bude sloužit i nadále. Nemáme důvod témata mazat nebo někomu podlézat kvůli nepůjčení motocyklu k testování. Za 15 let je toto médium pro importéry důležité a i kdyby se některá ze značek rozhodla, že nám stroje na základě jejich požadavků nepůjčí, řešili bychom to přes jejich dealery nebo dealery v zahraničí. Někdo píše o snížení příjmů z inzerce - ano, ale na tomto ten web naštěstí nestojí. Máme stálou klientelu z řad menších prodejců a větší firmy se každý rok střídají, letos třeba nebude inzerovat vůbec Yamaha. Ale zpět k tématu ohledně reklamace.

Bohužel, a to píšeme i v pravidelch fóra , nejsme schopni každou reklamaci a problém řešit sami a dělat soudce a prostředníka mezi oběma stranami - tedy zákazníkem a prodejcem. Ono to totiž nikdy není úplně jednoznačně černobílé a každá strana má na problém jiný pohled, každá tvrdí něco jiného a každá říká svojí pravdu. Jsou některé případy diskutujících, kteří si dělají z webu Motorkáři.cz rukojmí v řešení jejich problémů. Jen co vstoupí do obchodu a prodejce se na ně špatně podívá, ohánějí se špatnou recenzí na fóru. Nechci se nikoho zastávat, ale každý jsme jiný a každý řešíme věci jinak. Někdo místo reklamace problému předem u dealera zakládá témata a dělá z toho online reportáž. Na druhou stranu by mělo platit: náš zákazník, náš pán a každý obchodník by se měl snažit zákazníkovi vyjít v problému maximálně vstříc. Pokud to dojde tak daleko, že se strany nemohou dohodnout, měl by problém vyřešit soud, nikoliv provozovatel webu Motorkáři.cz.

V tomto případě jsem byl informován, že došlo k vyřešení problému u obou stran a proto požadují smazaní diskuse ve které je spousta polopravd a nepravdivých informovací. Protože osobně neznám ani uživatele Eso_Rimmer (neznám ani jeho příjméní, nikdy to zde nenapsal), ani pana Petera Luknára, nejsem schopen tyto polopravdy, nepřesnosti a jiné informace vyřešit. Smazáním diskuse se nikdy nic neschová, díky internetu se vždy informace rozšíří dál a je to vždy horší, než kdyby se prodejce vyjádřil pod daným tématem a vysvětlil celý problém. Mělo by to tak být vždy a prostor mají osobě strany, aby se k problému vyjádřily. Téma se tedy smazalo a jak jsem říkal, byla to chyba. Osobně se všem uživatelům webu Motorkáři.cz za toto smazání omlouvám a mrzí mě, jak každý kdo plive na naší práci a přesně ví, jak to v tomto případě bylo. Jasně, smazání tématu předurčuje se na věc dívat pohledem, že jsme stejně všichni zaplacení, ale jak jsem napsal výše, můj názor na mazání je daný - nikdy se tím nic neschová, naopak. Za ty roky provozování webu vím, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

Díky a ještě jednou omluva za smazání.

Jarda Ducháček


Díky za reakci!
Edit.: Tím se neztotožňuji s tím, co píšete, jen oceňuji vyjádření k problému, což se zde často nevidí.

Naposledy editováno 06.01.2017 11:52:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist