bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ochranne prvky motor, riditka...
zdravím všechny, chci si teď před jarem ještě trošku vylepšit svojí yz250. Takže při enduru mě nejvíc štve nekrytej motor zespoda.
Premejšlim , že bych tam na pevno přivařil třeba jedničku plech a vyvrtal akorát větší otvor abych se dostal k šroubu na vypouštění oleje. Kde už mimochodem stejně musím přeříznout závit z 12ctky na 14ctku, protoze už je totálné v háji a skoro tam nedrží. No každopádně nevim jestli je dobrej nápad to tam vařit na pevno? Nechce se mi ale zas vrtat díry přímo do rámu, abych nějak nenarušil pevnost. Tak pak leda tam vymyslet nějaký úchyty...

Dál bych potřeboval nějaký plasty na krytí páček, spojky a přední brzdy..Nic kloudnýho sem nikde na netu nenašel, doporučíte?

Co se týče krytí kolena vejfuku u válce ,tak tam se toho asi moc vymyslet nedá? I když je ten díl pěkně drahej....

Jo a nevíte někdo o továrnim tlumiči vejfuku? Jako originální díl je strašně drahej a já tam mám místo původního nějakej tuning a jsem v lese zbytečně moc slyšet, což mi připomíná mojí poslední epizodu s nějakym myslivcem co si chtěl hrát na strážce lesa, ale moc se mu nezadařilo...

Ochranne prvky motor, riditka...

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2017 v 05:26 | Nahoru | #1
Tak na YZ se dá koupit plech pod motor. Tady jsem našel jeden za dobrou cenu. nevím jestli bude pasovat na 2001. Zjisti si to. Určitě je lepší do něčeho takovýho jít, než někde bastlit nějaký držáky a tak.
A krytů rukou s výztuhou je na netu 3 prdele. Tak nevím jak hledáš.

Naposledy editováno 02.01.2017 05:29:02

Ochranne prvky motor, riditka...

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2017 v 12:30 | Nahoru | #2
tohle vše se dá koupit a drahé to zas tolik není .,pokud máš možnost si to vyrobit taky to v pohodě jde ,,ten plech pod motor dáš na packy nebo klidně jen spony na hadice .,jen bych ho dal určitě silnější ,.a koncovka se dá sehnat za 3ku 296 pro circuit nebo Q od fmf ,ale i tak je lepší asi nezastavovat a mít tuning pilu

Ochranne prvky motor, riditka...

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2017 v 14:47 | Nahoru | #3
I lesníci chodí do lesa s nabrousenym dvoutaktem nech ladák třeba delší fmf powercore 2

Ochranne prvky motor, riditka...

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2017 v 15:47 | Nahoru | #4
Když sem měl gas gase tak sem si tam dělal plech pod motor a dělal sem ho z 5 hliníku, slabej plech provalíš a můžeš ho i prorazit, šutry sou svině .Jinak kryty na ruce mají opravdu snad všude třeba tady a tady bez hliníkové výztuhy .

Ochranne prvky motor, riditka...

2.1.2017 v 20:49 | Nahoru | #5
díky pánové za odpovědi jo pravda ty plasty mají docela často, asi sem slepej nebo je to taky někdy v těch eshopech blbě najitelný, ale jak řikám pořád, tohle fórum je super, protože tu lidi odpovídaj i na blbý dotazy, což je podle mě dobře. No s tím krytem na podvozek to bude možná trochu horší, ale uvidím ještě...

Jo a ten vejfuk bych fakt potřeboval, aby to bylo co nejtižší,takže co mi doporučíte?? . V krajnim případě tu může jít i o řidičák, protože ty blbci jsou schopný zavolat policajty a nebo vám natáhnout drát někde do cesty. Mám určitý místa na který se fakt rád vracim pravidelně a třebas i hoďku tam nacvičuju, kvůli dobrýmu terénu a pak neni překvapení , že si tam na vás prostě jednou počkaj, když jste slyšet na 2 kiláky.
Jinak souhlas ,že samozdřejmě motorovka dělá taky řev, harvestor vám udělá paseku v celym lese 100 krát větší něž motorka za tejden nonstop ježdění, ale jim to prostě nevysvětlíte
Jo je pravda, ten zvuk mi bude chybět

Ochranne prvky motor, riditka...

3.1.2017 v 11:11 | Nahoru | #6
a co rikate na tenhle http://www.procircu...dly-yz250-00-01.html v porovnani s tou 296tkou?

Ochranne prvky motor, riditka...

4.1.2017 v 10:43 | Nahoru | #7
tohle bude jen lapač jisker "stejný jako FMF turbine core" ,.296 je víc tichá ,,delší a mam za to že má i homologaci

,.ale ani tenhle ti asi v tom nepomůže ,,na lesy platí jen jedno pravidlo a to projíždět je prostě svižně ,,i když bude mašina potichu a budeš nikde hodinu kroužit někdo tě stejně přijde hlásit i když pojede harvestorem přímo novýma stromkama k tobě tak bude i tak ten svatej

,,takový rozdíl v tich koncovkách zas není ,,kup jen vatu a udělej ji jak byla origo a prostě si zvykej ,,když nikoho uvidíš tak se nevybavovat a pozadním pryč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist