globalmoto_kveten





Téma: Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků
 
29.12.2016 v 21:08
Zdarec lidi,
mám tu na majitele motorek Honda VT750C"X" ACE/Black Widow/Aero (za "X" si dosaďte číslo Vaší motorky), rok výroby 1997 až přítomnost, pár důležitých dotazů (klidně však můžou psát své rady i ostatní, kteří tomu rozumí).

První dotaz se týká toho, zda-li mají všechny řady těchto motorek, motor typu RC44? Pokud ne, tak v čem jsou ty motory rozdílné?

Druhý dotaz zní, jaký vybrat laděný výfuk, když mám model VT750C ACE (RC44) 2002 (s masivním výfukem dva v jednom). Na netu jsem našel asi tisíce fotek VT750 s tím masivním výfukem od C až C2/AERO, a nepřijde mi, že by ten svod měl jiné hlavy na přimontování k motoru. Navíc každej lauf má napsáno pro kterou motorku je, avšak mě osobně se zdá, že například verze VT750C a C2 mají stejné svody (nevím jak C4 a výš), tedy bylo by jedno jakej si koupím, protože namontovat by měli jít bez problémů, ne? Popřípadě, jaké hrozí problémy, když tam nasadím (pokud to tedy půjde - jde to vůbec? ) výfuk pro stejný model, akorát ten model motky bude jiné označením nebo rok výroby?.. Jak vidíte, jsem z toho vcelku zmaten.

A třetí dotaz - jak moc velký rozdíl je mezi namontováním celého výfukového systému oproti výměně samotné koncovky? Nepotřebuji ani tak výkon, spíš zvuk a většina z Vás mi asi potvrdí, že vyhodit +-15k za defakto holé trubky, jen kvůli bublavému zvuku, který je pro tento typ strojů tak typický, je trochu nesmysl. Takže pokud existuje levná varianta k dosáhnutí pěkného zvuku, v podobě samotných koncovek, tak jakou koncovku vybrat, tak aby se mi nerozpadla po pár měsících používání? .... JO, a nápady typu "provrtej si výfuk" nebo "udělej tam pár dírek" si prosím nechte pro sebe, protože to je podle mě zhovadilost...díky

Předem všem díky, za odpovědi

Naposledy editováno 29.12.2016 21:10:52

Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků

30.12.2016 v 15:15 | Nahoru | #1
Mám VT 600 a na něm výfuky Thunder Pipe , ale kamarád tu od nás má VT 750 a koupil si laděné výfuky Thundering Eagle . Cena celkem pěkná zvuk ještě lepší , jen je potřeba koupit sadu trysek a přetryskovat . Ty už tam máš možná stříkačku a ta si s tím celkem poradí. Svody jsou na těch motorech stejné jak průměrem,tak přiděláním k válci.Základy motoru jsou stejné jak pro VT 750 tak i pro Black Widow i Spirit. Rozdíl je víceméně v naladění .

Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků

30.12.2016 v 20:00 | Nahoru | #2
Super, moc díky . To znamená, že se nemusím bát ohledně koupě, ale spíš si pohrát se směsí. Mam tam ještě karbec, na modernu moc nejsem . A nad Thunder Eaglem jsem uvažoval, ale to je jenom koncovka, ne? A já mam strach z toho svýho výfuku (je to takovej ten masivní, dva v jednom - přikládám ilustrační fotky). Dá se vůbec nenásilně oddělat ten tlumící konec nebo bych to musel odříznout? A když to budu muset odříznout, tak je možné koupit třeba levnější origo vůfuky např. na Black Widow a namontovat ji na tu moji ruďasku? S tím, že byc hsi odjel takhle na technickou?























Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků

30.12.2016 v 20:40 | Nahoru | #3
Podobně má výfuk i VTX1800 jen si nepamatuji jestli je v kuse ale ten člověk co vyrábí Thunder Eagle ti k tomu řekne víc. Najdeš to tu na bazaru a přetryskování bude nutnost, bez toho to střílí jak Kalašnikov. Rozkres original výfuku najdeš na partsdepot a tam uvidíš jestli je v kuse nebo na díly.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků

1.1.2017 v 18:56 | Nahoru | #4
Teď jsem přišel na to, že se dají sehnat na e-bay V&H laufy do 5k i s převozem. Takže se mi už spí dobře .

Jen tedy projistotu, jestli to dobře chápu s tím motorem - je tutovka, že motory řady VT 750 (Cčka, Vdovy, Aera a tak dále) mají svody o stejném průměru a i stejné hlavy pro přidělání k válci? Takže když bych si koupil laďák (třeba na Aero z roku 2004), bude to pasovat i na moji C2 z 2002? A akorát si pohrát s karbecem?

(reakce na) Honda VT750 a dotazy ohledně výfuků

3.1.2017 v 21:34 | Nahoru | #5

BULLet36910 píše: Teď jsem přišel na to, že se dají sehnat na e-bay V&H laufy do 5k i s převozem. Takže se mi už spí dobře .

Jen tedy projistotu, jestli to dobře chápu s tím motorem - je tutovka, že motory řady VT 750 (Cčka, Vdovy, Aera a tak dále) mají svody o stejném průměru a i stejné hlavy pro přidělání k válci? Takže když bych si koupil laďák (třeba na Aero z roku 2004), bude to pasovat i na moji C2 z 2002? A akorát si pohrát s karbecem?

Ano je to tak, ty motory jsou stejné, liší se jen lehce uvnitř, třeba vačkou a naladěním.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist