1 reakcí na tento příspěvek Třásně na gripech
Naposledy editováno 28.12.2016 20:16:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
K660S píše: mam je tam normalne pridelany izolackou, mrdam to vole sem hustokrutej. rekni klukum na srazu at ti scakaj rudla, vono to pak lepi a drzi to este lip
Jestli máte oba dobře vyplněný věk,tak by jsi se měl zamyslet nad tím jak jsi odpověděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
Že po 50 letech co tu tak nějak vnímáš svět se něco změnilo... Jako dřív byli lidi upřímní a s chutí každému pomohli? Že každý mluvil k věci a dělal vše pro blaho společnosti? A teď NAJEDNOU se to všechno změnilo ke stavu anonymního provokování za klávesnicí?
Hlavně se nezačnete ohánět "motorodinou"... Možná dřív v počátku devadesátých let, dnes má motorku každej s otvorem v řiti... Takže přesně ten průměrný vzorek populace. Ber to jako amatérské studium psychologie národa... Pak to najednou dostává nový smysl.
A podotýkám že tohle vlákno je ještě dost v pohodě
Jedinej poslední motocykl z kterýho šel chopper udělat byl VS1400...
4 reakcí na tento příspěvek Třásně na gripech
1 reakcí na tento příspěvek Třásně na gripech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
Béďa17 píše: Jestli máte oba dobře vyplněný věk,tak by jsi se měl zamyslet nad tím jak jsi odpověděl.
odpovedel jsem umerne inteligenci vlozene do veseni trasni na motorku. prijde ti to normalni? me ne. a jestli tam ty trasne mas taky, tak se zamyslime spolu, ju?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
Vpravo dole před nádrží voltmetr před ním teploměr oleje.
Vpravo od tacho bílá LED "folow me"= 10 sec světla pro odchod z garáže (tlačítko po rádiem), vpravo od follow me ( není vidět) ampérmetr a pod ním kontrolka alarmu.
Vlevo od tacho další LED follow me a červená kontrolka vyklopení stojánku.
Uprostřed tlumič řízení po stranách reproduktory ( už tam jsou ale jiné s akumulátory).
Na nádrži pak je tablet s navigací a hudbou.
Úpravy pokračují a mnoho jich přibylo.
Jinak povoláním jsem konstruktér a programátor, povahou možná trošku umanutej cvok - když říkám že tam bude všechno tak sakra myslím všechno
Naposledy editováno 29.12.2016 23:01:44
dejf. píše: chlape, ze ty ses povolanim pilot a na bajku ti tak nejak chybej vsechny ty cudliky?
Promin, ale muzes mi jako uplnymu troubovi popsat k cemu vsemu ty kundoviny sou? Co se tim ovlada, co to ukazuje a tak? Diky! Vocenuju zapaleni pro vec!
Prosím POPIS! Co je na CO?? Vážně , popiš mi to! Jsem zvědavej.
Koukám akorát zodpovězeno v příspěvku nad. Díky
Naposledy editováno 29.12.2016 22:57:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
se-se píše: dejf.> zleva: ovladač intercomu, vytápění gripů, ledka a dvě červený tlačítka kontrola trakce, červenné spínač autotune PCV, modrá dálmový xenon, zelená potkávací, červená vytápění sedla, modrá nahoře čerpadlo z kanystru, nahoře velký displej k PCV, malé červené tlačítko svételné dělo(už je jiné s lepší dostupností). Pravý satelit zleva: TPMS (tlak v pneu), červená mlhovky do zatáček, zelená denní světla, modrá mlhovky, zelená zadní mlhovky, červené tlačítko druha baterka nouzový start, nahoře rádio a Scottoiler, pod rádiem přepínač diagnostiky (místo klemování konektoru) a spínač tuning světel (zeleně svítící pod kapotáží).
Vpravo dole před nádrží voltmetr před ním teploměr oleje.
Vpravo od tacho bílá LED "folow me"= 10 sec světla pro odchod z garáže (tlačítko po rádiem), vpravo od follow me ( není vidět) ampérmetr a pod ním kontrolka alarmu.
Vlevo od tacho další LED follow me a červená kontrolka vyklopení stojánku.
Uprostřed tlumič řízení po stranách reproduktory ( už tam jsou ale jiné s akumulátory).
Na nádrži pak je tablet s navigací a hudbou.
Úpravy pokračují a mnoho jich přibylo.
Jinak povoláním jsem konstruktér a programátor, povahou možná trošku umanutej cvok - když říkám že tam bude všechno tak sakra myslím všechno
Oceňuju: Druhá baterka nouzový start! Nedávno bych to potřeboval
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
2stroke píše: se-se> dobrá úprava, ale je to dost velké, zabírá to dost místa...do budoucna by se s měl zaměřit na miniaturizaci, podle mě...začíná to vypadat jako Golďas, resp. Pan European apod...
Však už sem někde psal, že nedošerřil na goldwinga, tak si ho udělal z bandasky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
PetrL3 píše: Však už sem někde psal, že nedošerřil na goldwinga, tak si ho udělal z bandasky.
kdybych GW chtěl tak si ho koupím - tohle už stálo víc než GW. Já chci právě tuhle moto ale ve své úpravě
1 reakcí na tento příspěvek Třásně na gripech
Naposledy editováno 30.12.2016 21:49:30
535xv píše: se-se : je potřeba teda ocenit tvojí technickou znalost a jak se zdá s fotek vykoukat i řemeslnou zručnost
no některý věci tam hezký nejsou ale hodně jsem už zas změnil (musím už konečně dát nový foto). Díly a svařence pro mě dělají firmy se kterými spolupracuji, já si to navrhnu (vědět jak, je moje práce).Montuju to samozřejmě sám ( to je taky součást mé práce). Je to tedy taková hoby odnož toho co mě živí. Většinu věcí už jsem vícekrát předělával - prostě zde cesta je cíl. Kdyby to bylo definitivně hotový tak o to ztratím zájem a začnu něco jinýho.
Naposledy editováno 30.12.2016 22:34:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třásně na gripech
PetrL3 píše: se-se> Mám dotaz. Proč jsou ty tlačítka a kontrolky tak veliký? motorka je z 21 století a ty kontrolky jak ze starýho traktoru. Je to nějaký záměr? Oproti těm displayům trochu moc retro, ne?
to je zdání, nejsou velký (asi 12x25 mm) - je to italská značka Lampa a jsou to nejmenší vodotěsný s LED kontrolkou co se dají sehnat. Mám tam i několik malých co nejsou vodotěsný (jsou na trochu chráněným místě) a už jsou pak hodně špatně ovladatelný v rukavici. Vše je nejvíc natěsno jak to jde. I umístění je jediné možné v prostoru mezi plexi vpředu a tankbagem vzadu - v krajních rejdech už stejně trochu naráží