po sezoně jsem rozhodil motorku na prvočinitele a tak se dostalo i na kontrolu chladičů a dalších drobností. Na olejové chladiči se mi drolí žebrování a vodní chladič je zezhora zmáčklý, takže by oba zasloužili nějakou tu něžnou ruku.
Chladiče jsem kompletně očistil povrchově, ale když se jako podívám, tak je vidět, že v žebrování chladičů je tuna bordelu, většinou zaschlého bláta. Napadlo mě to vyčisti tlakově vodou, ale bojím se, že rozstřelím všechno žebrování a budu pak v pjdeli. Taky mě napadlo to nechat přes noc rozmočit, ale ani to úplně nepomohlo.
Takže moje otázky zní:
1) jak vyčistit chladiče, abych z nich nevystřílel už tak načnuté žebrování?
2) dělá se výměna oštin (žebrování) a případně kde to nechat udělat?
3) máte nějakou zkušenost s pražskými firmami na opravu chladičů jako např. http://www.opravy-chladicu.cz/ ?
Díky.
SpaceMan
1 reakcí na tento příspěvek Čištění, rovnání a oprava žebrování chladičů
Ale spíš se do toho nikomu nechce.
Jo a výměna voštin je nějaký scifi.
Niro píše: No tak příšerně drahej zas není, flaška 10l kolem 600,-Kč, na zavaření trhliny to odhaduju tak do 100 (je tam nějaká průtočnost, předfuk, dofuk...). Drahý je spíš vybavení s Einhelem za sedmičku to nepůjde
Ale spíš se do toho nikomu nechce.
Jo a výměna voštin je nějaký scifi.
Obvykla cena u duralu je 200 kc/cm svaru. U ty stupacky asi zalezi jak to vypadalo. Nejhorsi je vareni prosoupanejch vik, protoze poradne nevis jestli ti to nebude prolinat a ten sprej taky neni zadara.