http://jawarmaniak.w...a/vyrobni_cislaT.htm
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby podle čísla rámu
Výrobní číslo by odpovídalo verzi 125ccm z 1952, do které pak někdo vrazil 150ccm motor pokud to je opravdu 150.
Dotaz mne trochu zaráží. Pokud vím, motorky neměly vyražené číslo na rámu, ale jen štítek pod sedlem, na kterém je vše napsáno.
Výrobní řada 150C v r. 1950 začala číslem 250 000 a rok 1951 končil 285 500.
Zdroj Intrnet.
Nazdar
K velikosti motoru - da se zjistit dle vyrazeneho obsahu na hlave na leve strane. Obcas to byva zanesene, tak trochu vzit hadrem. Pripadne sundat hlavu a zmerit prumer valce.
Čísla na rám se začaly razit někdy v polovině roku 52. Kdysi jsem někde četl přesně od kterého čísla, takže google by mohl vědět.
Otázka je jestli je ražba původní.
Vypadá původně, tak to probůh hlavně nerenovuj! Spíš zrestauruj.
http://www.motorestaurovani.cz/restaurovani/
Tohle jsou taky dobrý stránky, ten pán ví moc dobře o čem mluví.
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby podle čísla rámu
Nicméně TADY je informace o přechodu na zadní kluzáky už v r. 1950.
Taky přikládám výrobní čísla podle roku.
A teď babo raď.
Naposledy editováno 17.12.2016 06:42:40
Nicméně tohle ale nebude příběh této motorky. Podle čísla někdo překopnul 125 na 150. Pokud sedí číslo motoru, mohl přehodit jen válec, hlavu a píst, zbytek prý pasoval. Teoreticky by šlo mrknout na pastorek, jaký tam je. Třeba nechal 125, který má tuším o zub méně, než 150.
Naposledy editováno 20.12.2016 17:33:59
Na doraz stojánku se u Céček číslo rámu nerazilo, podívej se na krk řízení a/nebo na štítek pod sedlem (pokud je). Číslo na motoru je evidentně přeražené, protože typ písma raznic ze Strakonic vypadá úplně jinak (plus jak správně říkáš, chybí hvězdička). Ale třeba to je číslo rámu a tenhle motor tam někdo dodal potom, což byla běžná praxe.
S testací netuším, dost záleží jak se komisař vyspí. Ale bylo by dobrý si zjistit, jestli to číslo, co máš vyražené na motoru, není vedeno jako kradené / ztracené atd. Tím, že by sis vyrazil na štítek tohle číslo z motoru a pak by se zjistilo, že moto je kradená (ne motor, ale rám), tak si zaděláváš na pořádný problém. Zkus si projít www.veteranforum.cz, tam se to řeší pořád.
rok výroby dle veteranforum typují na konec roku 1951
Jinak koukám že i číslo na rámu je vyražené stejnou raznicí. A přesto je číslo jiné. Hmm...
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby podle čísla rámu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 | ajfi | 19 | 4.10.2023 v 14:00 Drakl |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
CZ150C - podložka ČZ 150 | bisop | 6 | 12.10.2022 v 06:21 bisop |
Pneumatika 3,25-19 ČZ 150 | RuntyCrown | 4 | 28.9.2022 v 13:58 Ariete |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |