Víte co, vážená vládo?
BĚŽTE UŽ NAVŽDY DO PRDELE
na výchovu opravdu nepotřebuju vás. Na to jsem měl rodiče. Přestaňte nás už navždy obírat o další svobodu a naší svobodnou vůli!
šmejdi a zmetci
Naposledy editováno 31.08.2017 09:10:15
1 reakcí na tento příspěvek Kouření v hospodě u piva - nová anketa!
D-fens píše: Já to klucí beru, ale pokud by 190 neměla výrazně lepší vlastnosti jako stíhač třebas jen do výšky 6000m, tak by ho vůbec nepustili do výroby jako stíhač, to, že byl vhodný i k bitevním úkolum bylo dáno odolnější kostrukcí. Srovnejte P-47 a 109,190, je to jako čmelák a třeba vosy, by P-47 nemohla lítat, kdyby to věděla.
Tak ono tam mas vic parametru. Jak jsem rikal. 109 mela lepsi vysledky pri manevrovacich soubojich a i tak zaostavala za letadly nepritele. Tyto souboje ale vyzaduji velice kvalitni piloty. 190 oproti tomu mela silnejsi vyzbroj, rychlost a odolnost. Proto byla vhodnejsi pro BnZ taktiku. Proste si naucil pilota s 20 nalitanymi hodinami. Ze po startu nekde bokem nastoupa do co nejvyssi vysky. Pak az spatri pod sebou nepritele tak zacne prudce klesat a kdyz ho dostane do zamerovace tak to do nej napere ze vsech laufu. Pak to zvedne a maze zpatky do bezpecny vysky. V pripade ze utocil na bombardery mel vyhodu vetsiho pancerovani a vyssi palebne sily. Pokud se dostal do manevrovaciho souboje byl stejne v prdeli at sedel ve 109 nebo 190...