bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pichla guma
29.11.2016 v 21:02
jde opravit pichla guma na silnični motorce?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 11:26 | Nahoru | #31
gugo> jasně,že se bavím i o autech... Teď už to dává smysl,že víš kolik si toho lepil. j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 11:53 | Nahoru | #32
Benda1> tak zakladatel vlakna se taky pta na moto gumu ne ? U auta tam klidne frknu sprej a dojezdim gumu kor treba na zadku. Tam kdyz to ujde jde celkem vo prd.
Na motorce kdyz ujde rychle tak jsi rad ze jsi rad.

pichla guma

30.11.2016 v 17:18 | Nahoru | #33
Když sundavam po sjetí gumu z bagru tak je tam tak 20 knotu a drží

Naposledy editováno 30.11.2016 17:18:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 17:27 | Nahoru | #34

gugo píše: U auta tam klidne frknu sprej a dojezdim gumu kor treba na zadku. Tam kdyz to ujde jde celkem vo prd.



Tady jen napíšu, že na školení Michelin se uvádí, že horší pneu pokud jsou, se dávají dopředu aby v případě nějakého problému bylo možno ještě do toho zasáhnout volantem, že jak uletí zadek tak je to většinou prý konec, takže dle toho bys ji měl spíše dát na předek. Určitě to budou mít nějak podložený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 18:29 | Nahoru | #35

gugo píše: knotari> Znam lidi kterejm knot vylitnul, kdyz to tam cpes tak proste nevidis jak to zevnitr vypada. Kdzy tu gumu sundas, nalepis tam hrbek tak vis jak to vypada a muzes se na to spolehout. Hlavne i kdyby to nekdy zaclo uchazet bude to uchazet pozvolna a nevyleti to jak camrda ven.
Jestli vam stoji risk ze si rozbijete hubu (pri nejmensim) za usetreny 300 stovky, tak je to vas problem, ale ostatnim bych to jako osvedcenej zpusob neradil.


Nemělo by to být označeno jako placená reklama na pneuservis????

(reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 18:38 | Nahoru | #36

gugo píše: Benda1> Jsem si rikal ze se kurva nebudu zapojovat do tehle diskuze, ale kdyz ses si tak skalopevne jistej. Kolik gum si za svuj zivot nazul a kolik si jich opravil knotem.

Umím počítat jen do tisíce, ale kdesi říkali, že se to nesmí, že je to nebezpečný, že se to musí sundat, vyvážit, nahustit plynem, nový ventilek a čepička a každých deset km dojet na kontrolu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 19:02 | Nahoru | #37

Fugo píše: Tady jen napíšu, že na školení Michelin se uvádí, že horší pneu pokud jsou, se dávají dopředu aby v případě nějakého problému bylo možno ještě do toho zasáhnout volantem, že jak uletí zadek tak je to většinou prý konec, takže dle toho bys ji měl spíše dát na předek. Určitě to budou mít nějak podložený.



Tak vono asi zalezi na nakym aute. ja jsem zazil prasklou pneu akorat na skode 120 LS hoooodne davno a pak na favoritu. Jednou zadek o kterym jsem pomalu nevedel a to druhy byl predek a byl jsem rad ze jsem to auto udrzel mezi svodidlama na dalnici o 3 pruzich.

A pokud vemu zkusenosti s ujizdejici prdeli se svejma soucasnejma autama tak maj obe ASR a EPS u Vita jsem se na snehu hodne snazil ten zadohrab pretocit dopredu a ty svine nemecky to maj udelany fakt chytre a to auto proste nevotocis do hodin pokud mu nezablokujes zadni kola.
Takze ja seempiricky ridim tim, ze na predek vzdy lepsi pneu, ikdyz mam zadohrab

(reakce na) pichla guma

30.11.2016 v 19:02 | Nahoru | #38

petrumr píše: Nemělo by to být označeno jako placená reklama na pneuservis????



joo to ja nevim, jestli se ti to nezda tak pouzij bonz tlacitko

pichla guma

30.11.2016 v 19:34 | Nahoru | #39
já ho tam nemám, mně ho vymazali. Obchodníci mají jiné stránky.

(reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 10:20 | Nahoru | #40

gugo píše: Tak vono asi zalezi na nakym aute. ja jsem zazil prasklou pneu akorat na skode 120 LS hoooodne davno a pak na favoritu. Jednou zadek o kterym jsem pomalu nevedel a to druhy byl predek a byl jsem rad ze jsem to auto udrzel mezi svodidlama na dalnici o 3 pruzich.



Já letos na D1 trefil šutr (nebo kus betonu, nevím...) levým předním kolem. Měl jsem tam něco přes 130km/h, v docela hustým provozu a v levým pruhu. Normálně (samozřejmě teda s autem plným ku*ev a p*č;)) jsem plynule přejel do odstavnýho a zastavil. Kolo v hajzlu (v pneu i disku asi 10cm díra, takže muselo bejt prázdný hned). Dodneška nechápu, že jsem si tam nerozbil hubu. Možná pomohla čtyřkolka, netuším...(BMW 530 XD).





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 11:14 | Nahoru | #41
gugo> vito zadohrab?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 12:03 | Nahoru | #42

HornisGSX píše: gugo> vito zadohrab?



Nojo ty novější co se nedělají ve Spanelsku jsou zado nebude 4x4. 4 kolku jsem nechtěl protože přej ty mezinápravový diferaky jdou po 100 tkm do kytek.
A hlavně 4 kola je jen v automatu.
A musím říct že na sněhu je to fakt zklamání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 12:12 | Nahoru | #43
gugo> ja tak ja prave ze jsem mel dve obe predohraby ale zato to uzasne rychle hnilo coz plati i o tech novych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 15:24 | Nahoru | #44
HornisGSX> Hele me to zatim nehnije. Ale stim predohrabem se dalo jezdit v metru snehu jak s tankem, stim zadohrabem se pomalu na rovine na snehu nerozjedes.

(reakce na) pichla guma

1.12.2016 v 17:03 | Nahoru | #45
gugo> prave.... zatim
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist