Ale kolik km je už moc? Našel jsem nabídku FZ6 r.v. 2007, 2. majitel, ABS, spousta doplňků, 50.000Kč, byla asi dobře udržovaná, ale i pravidelně ježděná: na 100.000km už chybí jen málo. Jelikož mě po dvou letech omrzela moje první CB500 tak mě samozřejmě nahatý šestikilo láka, ale nevím jak velká kokotina je koupit moto s tak vysokým nájezdem.
Co do ceny je alternativa jinej fazer nebo hornet s nájezdem 30-50tis a r.v. kolem 2000.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je už moc?
Jen ještě řeknu, co tu nezaznělo a to je plánovaný roční nájezd a plánovaná doba po kterou si ji chceš nechat.
Pokud to máš na lítačku kolem komína s tím, že ji stejně brzy vyměníš, je to v pohodě.
Pokud jsi ale spíše cestovatel s větším ročním nájezdem a nepatříš zrovna k těm, kteří mění moto každou chvíli, dostaneš se po pár letech na hraniční nájezd a protože na delších cestách potřebuješ spolehlivost, budeš muset moto opět měnit. Už hrozí riziko, že se vysype cestou nějaké ložisko, odejde gufero na pumpě, volnoběžka atp.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
HornisGSX píše: A v tom ses probudil s rukou v nocniku ne? a za kolik jezdis 3.65473 nebo2.987534l?
No probudil se, probudil jsem se už ve čtyř ráno a stou spotřebou to nebude tak růžový asi se tam něco rozbilo lebo jezdím skoro za pět1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
PokyXX píše: No probudil se, probudil jsem se už ve čtyř ráno a stou spotřebou to nebude tak růžový asi se tam něco rozbilo lebo jezdím skoro za pět
no protoze tahas za plyn a to se na NC nesmi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
PokyXX píše: No probudil se, probudil jsem se už ve čtyř ráno a stou spotřebou to nebude tak růžový asi se tam něco rozbilo lebo jezdím skoro za pět
Jestli jezdíš s eNCéčkem za 5, tak to už by sis pomalu mohl koupit motorku, protože už nebudeš největší brzda provozu hned po Avii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
HornisGSX píše: PokyXX> tak to te ostatni majitele skutru nc musi nenavidet
Proč, za to že jím zvyšují průměr ve spotřebě? Mně se ta "mašina" stejně líbí nevím co proti ní máte ??A už by jsem se o tom moc nebavil protože tady jenom zasíramé vlákno...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
jo? a jak se to tam vešlo???
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je už moc?
Kámo já mám na DL 650 r.v. 2007 180000km a kromè běžné údržby, spotřebáku není žádný problém. Od nova co 6000 km předepsaný servis a kdykoliv na ní sednu a jedu na druhý konec Evropy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
Tech píše: Jako proč ? měníš gufera v motoru při každé výměně ?
Demontuješ snad hřídele z motoru při každé výměně????
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je už moc?
Nebo ty jako vyleješ ten kekel co tam byl, trubku ani nevyndáš, a naleješ novej olej?
Véstromek píše: Tady se všechny motorky prodávají když majì okolo 30000km Tzn., že co je nad 30t, je v naší vlasti špatně. Každý bazarník ví, kde seženeš 15 let starou motorku s 30000km. A jsou jich schopni sehnat od každé značky a modelu několik.
Kámo já mám na DL 650 r.v. 2007 180000km a kromè běžné údržby, spotřebáku není žádný problém. Od nova co 6000 km předepsaný servis a kdykoliv na ní sednu a jedu na druhý konec Evropy.
né za tvůj názor,ale za to,jak si to parádně užíváš....180tis -to je hromada krásných výletů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
fidlimydli píše: Km nemusí být samy o sobě průser. Koupil jsem s 30K, prodal se 70K a žádnou změnu jsem nepozoroval.
Jen ještě řeknu, co tu nezaznělo a to je plánovaný roční nájezd a plánovaná doba po kterou si ji chceš nechat.
Pokud to máš na lítačku kolem komína s tím, že ji stejně brzy vyměníš, je to v pohodě.
Pokud jsi ale spíše cestovatel s větším ročním nájezdem a nepatříš zrovna k těm, kteří mění moto každou chvíli, dostaneš se po pár letech na hraniční nájezd a protože na delších cestách potřebuješ spolehlivost, budeš muset moto opět měnit. Už hrozí riziko, že se vysype cestou nějaké ložisko, odejde gufero na pumpě, volnoběžka atp.
tak s tímhle teda nemůžu absolutně souhlasit.. právě čím déle motorku máš, tím lépe víš, co se už vysralo nebo co se teprve vysrat můžeš - a proto si na to dáš pozor a víš, že bys to měl vyměnit.. to, co jsi napsal, je absolutní nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
naprcccs píše: tak s tímhle teda nemůžu absolutně souhlasit.. právě čím déle motorku máš, tím lépe víš, co se už vysralo nebo co se teprve vysrat můžeš - a proto si na to dáš pozor a víš, že bys to měl vyměnit.. to, co jsi napsal, je absolutní nesmysl.
Já zase nemůžu souhlasit s Tebou. Pokud má kvalitní motorka pár km, víš, že se Ti nemůže vysrat téměř nic, pokud nepůjde o náhodu.
U motorky s vysokým nájezdem je sice fajn, že víš, že jsi měnil nedávno ložisko v kole, takže je na něj spoleh, ale je tam dalších sto věcí, které se můžou díky opotřebení, či únavě materiálu pokazit.
Pokud chceš tvrdit, že motorka s 30 000km je méně spolehlivá, než moto se 130 000km, myslím, že nemá cenu psát, že je to absolutní nesmysl. Určitě mne utlučeš argumenty, bez ohledu na to, že jsem ještě neviděl statistiku, kde by měl násobně vyšší počet km pozitivní vliv na menší poruchovost.
Lidé jsou zkrátka naprosto hloupí, když prodávají spolehlivá auta a motorky s vysokými nájezdy za pár korun a za drahé peníze pořizují novější vraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
fidlimydli píše: Já zase nemůžu souhlasit s Tebou. Pokud má kvalitní motorka pár km, víš, že se Ti nemůže vysrat téměř nic, pokud nepůjde o náhodu.
U motorky s vysokým nájezdem je sice fajn, že víš, že jsi měnil nedávno ložisko v kole, takže je na něj spoleh, ale je tam dalších sto věcí, které se můžou díky opotřebení, či únavě materiálu pokazit.
Pokud chceš tvrdit, že motorka s 30 000km je méně spolehlivá, než moto se 130 000km, myslím, že nemá cenu psát, že je to absolutní nesmysl. Určitě mne utlučeš argumenty, bez ohledu na to, že jsem ještě neviděl statistiku, kde by měl násobně vyšší počet km pozitivní vliv na menší poruchovost.
Lidé jsou zkrátka naprosto hloupí, když prodávají spolehlivá auta a motorky s vysokými nájezdy za pár korun a za drahé peníze pořizují novější vraky.
Takže při 130 000km se začne projevovat únava materiálu? To jako jak.. upadne ti kolo, nebo se zlomí kývka? Ano, radši vezmu motorku, na které mám najeto 50tis km, která má třeba už 130 000km, protože tu motorku znám! O tom to je.. vědět, co mi může odejít ( to se snažím aliminovat před cestou ) a vědět to, co jsem už udělal tak nemusím mít extra strach, že by mě to potkalo znovu.
K tvé poslední hloupé větě - ano, proto vlastně ve světě nepotkáš cestovatele se starými motorkami s xxx tisici na kilometrech... Ono nová je vždy lepší. Koukni do světa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
VlaHa píše: Sonicek> Jednou jsem viděl v ČMN (tak rok 2005) Afriku 750 a měla 999tis
jo? a jak se to tam vešlo???
¨Netuším, je to tak dlouho, že si pamatuju jen že to byla afrika a měla 999tis., jestli tam byla nějaká úprava palubky, to fakt nevím....
ještě mám x set kusů ČMN doma, třeba když bude zima dlouhá, tak to dohledám.
Snad to nebude jak " Hitler je gentleman" by Peroutka
Naposledy editováno 15.11.2016 05:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
Ale radši se rozepiš o té R6 se 120t km. Který je to model?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je už moc?
naprcccs píše: Takže při 130 000km se začne projevovat únava materiálu? To jako jak.. upadne ti kolo, nebo se zlomí kývka? Ano, radši vezmu motorku, na které mám najeto 50tis km, která má třeba už 130 000km, protože tu motorku znám! O tom to je.. vědět, co mi může odejít ( to se snažím aliminovat před cestou ) a vědět to, co jsem už udělal tak nemusím mít extra strach, že by mě to potkalo znovu.
K tvé poslední hloupé větě - ano, proto vlastně ve světě nepotkáš cestovatele se starými motorkami s xxx tisici na kilometrech... Ono nová je vždy lepší. Koukni do světa
Únava materiálu: Ano, v cestopisech se starými stroji často vidím prasklý rám, výplet v kole atp. Zkrátka prasklina, uklepání a vaření není vyjímkou (neberu v potaz klasickou slabinu GS s praskáním podsedlovky)
Ve světě potkáš hodně cestovatelů jak na "nových" motorkách jedoucích na několikaměsíční trip, tak třeba lidi na starých XT, kteří brázdí planetu nepřetržitě několik let. Jenže to jsou low cost cestovatelé, kteří svým založením zkrátka dospěli k tomu, že jim to stačí. Tuto motorku nepreferují kvůli nájezdu, ale zkrátka na ní tolik najedou . Zpravidla se stejně ve finále dozvíš, že je to už druhá, či třetí spotřebovaná motorka na cestě a při koupi další se nebudou dívat po motorce s nájezdem 100 000 plus, což je smysl mé původní odpovědi. Tazatel se ptá, zda pořídit motku s vyšším nájezdem, já odpovídám ve smyslu, že je potřeba počítat s tím, že při vyšších nájezdech bude muset brzy počítat s poruchovostí, nebo hodně investovat, aby ji udržel v rozumné spolehlivosti. Navíc na rozdíl od Tebe o té koupené motorce s tolika km neví vůbec nic.
Asi se neshodneme. Já pojedu raději na motorce s 30tis na které jsem najel 5tis, než na motorce se 130tis na které mám najeto 50tis. vyhnu se tak preventivní výměně poloviny motorky a nebudu muset doufat, že se mi pokazí stoprvní věc, která mne při preventivce ani nenapadla.
1. Koupil jsem své první velké GS 1150 adv - zdála se v dobrém stavu , měla totiž málo najeto ( ano, tehdy jsem si myslel asi to, co ty ) hodil jsem to na klasický servis a po cca 2000km, co jsem na ni najel, jsem vyrazil do Turecka... tam jsem dojel, teda jen před brány Istambulu. Odešla komplet hřídel převodovky, následně spojka atd atd.. jel jsem domů cca 30h v korbě dodávky !
2. Koupil jsem po pár letech druhé GS 1150 adv - měla 86 000km, najel jsem na ni 14 000km doma, nechal udělat pořádny servis a se 153 000km jsem dojel z Argentiny do Kanady... a hle, žádná tvoje pranostika se nekonala - nic mi neprasklo, žádný rám mi nepraskl, ani kolo, ani výplet, ani žárovka mi nepraskla ! Jediné co jsem oddělal byl tlumič, ale to nebylo vinou motorky, ale tim masakrem co jsem jel... Motorku má stále a budu ji stále věřit ! Protože každé ráno nastartovala, dovezla mě všude, kde jsem chtěl a nic mě prakticky nezastavilo ! Ani jedno ložisko !
výčet motorek, co jsem v Americe potkal - hodně z nich jeli kolem světa - x let. GS 1150, GS 1200, Africa, Transalp 600, DR 650, GS 650 Dakar, R 100, KLR 650 atd atd.. a nemyslím si že všichni měli hluboko do kapsy a proto si koupili "starou" vránu
Ono na GG těžko potkáš člověka, který ocení starší motorku, která má něco za sebou a kterou opravdu zná.
Naposledy editováno 15.11.2016 20:13:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer | BohusStejskal | 4 | 20.12.2023 v 17:47 nevo7 |
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer | Dančák | 16 | 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Zustava viset plyn Yamaha FZ6 Fazer | petnek | 6 | 13.7.2023 v 17:18 ja1 |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |