globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duke 125 bez oleje
8.11.2016 v 22:39
Zdarec, mám Duka 125, zjistil jsem že v něm mam málo oleje, tak byl raději vyměněn a doplněn na požadovanou hodnotu. Byl jsem na jednom výletu (150km) a kouknu na měrku a olej tam opět není . Na motoru není vidět, že by někde unikal. Už jsem bezradný, nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky

1 reakcí na tento příspěvek Duke 125 bez oleje

8.11.2016 v 22:54 | Nahoru | #1
Pokud neuniká, tak ho motor někudy žere... přes ventily, přes kruhy... když nastartuješ, tak kouří do modra? Kolik jsi musel po těch 150km dolít?

Duke 125 bez oleje

8.11.2016 v 22:59 | Nahoru | #2
olej je zásadní věc...nejspíš sundat válec a v nejlepším případě vymněnit kroužky

1 reakcí na tento příspěvek Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 00:20 | Nahoru | #3
Těžko radit výměnu kroužků aniž víš, kudyma ten olej mizí a kolik to bere na 1000km... to je myšlení hodný značkovýho servisu škoda... bere olej? No tak dáme novej polomotor, 60 000, zákazník jistě rád zaplatí

1 reakcí na tento příspěvek Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 08:59 | Nahoru | #4
Měříš kladinu oleje dle manuálu?

Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 09:29 | Nahoru | #5
podívej se na svíce jestli nejsou od takového množství oleje zamrdany, pokud ne, tak to jde někama jinama než kolem ventilu nebo pístu.

Kámošuv Blade 08 ten si dal půlčáka na 1000km, a hulilo to jak nafťák když tomu otočil, pokud jsi na tom stejně, tak taky budeš hulit.

Případně že to jde přes kruhy, tak kup nové, pak nech udělat gufera kolem ventilů.

tvoji motorku neznám, takže netuším kama to ještě může jít.....podívej se na vodu jestli tam není olej, to by mohlo jít pod hlavou....ono zas tolik variant není.

Jinak v první řadě, vyměň filtr (podívej se jestli tam není už nějakej bordel z motoru) kup novej, vyměň olej, podívej se na vypušťák jestli to nejde kolem něj.

Pak jezdi a sleduj hladinu. Olej dolij podle manuálu + to co přijde do filtru (někdy to mají v manuálu sólo)

PS: nesledoval jsi hladinu oleje s nastartovaným motorem? To tam obvykle není nic vidět, protože olej je rozházenej všude v motoru.

(reakce na) Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 11:03 | Nahoru | #6

crowack píše: Těžko radit výměnu kroužků aniž víš, kudyma ten olej mizí a kolik to bere na 1000km... to je myšlení hodný značkovýho servisu škoda... bere olej? No tak dáme novej polomotor, 60 000, zákazník jistě rád zaplatí



jestliže to měří správně, tak ta spotřeba je tak velká, že je jasný, že to žere přes kroužky..

Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 11:04 | Nahoru | #7
jinak není pravidlo, že když motor žere olej, že nutně musí hulit. Znám i motory, co běžně sežerou 0,8l na 1000km a mimo to, že v pohodě jezděj, taky nekouřej..

(reakce na) Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 12:33 | Nahoru | #8
crowack> ještě jsem nedolíval, zatim mi to stojí v garáži

(reakce na) Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 12:35 | Nahoru | #9
shewcza> motorka byla na výměnu v servisu, když jsem ji přivezl domu tak byl olej dle měrky v pohodě

Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 16:24 | Nahoru | #10
kontrolujes tu hladinu na zahratym motoru cca minutu potom co ho vypnes ?

Duke 125 bez oleje

9.11.2016 v 19:23 | Nahoru | #11
musiš tomu oleji dat čas aby po vypnutí motoru stihl natect zpatky do vany a až potom měřit

Duke 125 bez oleje

10.11.2016 v 21:18 | Nahoru | #12
Přesně tak, nevím, jak jsi to měřil, ale jestli jsi vypnul motor a hned kouknul na měrku, tak je jasné, že to vypadá, že je tam oleje málo. Jak už tu padlo, po vypnutí motorku počkej tak minutu a pak koukni na risku.

Ale před dalším startem bych se podíval, kolik tam toho je. Ne že by se snad při volnoběhu mohlo nějak projevit méně oleje, předpokládám, že celý ho to určitě nesežralo. Ale pro jistotu.

Duke 125 bez oleje

20.4.2019 v 18:51 | Nahoru | #13
cca týden mám doma duka 390 mám takové dilema olej mi neubývá, ale když kouknu na hladinu u studeného motoru je na min,když je motor zahřátý tak je tam hned po chcípnutí nad max a po té minutě na maximu, potom jak chladne zase postupně klesá až na min hodnotu, při nastartovaném motoru je hladina přesně mezi ryskami , jen že já bych to čekal naopak, tak jak psal michael24, motorek sem měl už plno, ale jen japonce a 4válce a tam to pokaždé bylo tak, že při běžícím motoru bylo okénko prázdné, po chcípnutí to postupně přibývalo, logicky a cca za 1-3min to bylo jako u studeného motoru, taky je zajímavé že než hladina klesne z5 trvá to cca 2 hodiny dokud motor úplně nevychladne

Když bych se tedy řídil manuálem, měl bych olej ještě vypustit a u studeného motoru bych ho už v okénku asi nenašel vůbec a u zahřátého a 1 min stojíciho by ho bylo tak na max rysku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční ukazatel paliva KTM Duke 125 WriX 6 22.1.2024 v 06:12 WriX
HLU Failure ktm duke 125 KTM Duke 125 dejvidekkk 3 31.10.2023 v 14:42 Krautkopf
KTM Duke 125 zhasíná display pár mě... KTM Duke 125 Lindbergh007 9 20.10.2023 v 07:19 Marut
KTM Duke 125 JG_161 KTM Duke 125 Whoswin 1 29.7.2023 v 16:07 Švejdy45
KTM Duke 125 2011 | Motorka točí, a... KTM Duke 125 ERINN 6 5.7.2023 v 17:00 kokoška.


TOPlist