Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
20%
13
Lorenzo
77%
50
stejně
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #1
Našel jsem zajímavej rozhovor, kde JR popisuje jak těžká je jízda na Ducati. Je to jen v překladači, ale jde tomu rozumět

po pěti světových titulů, Jorge Lorenzo se musel naučit jezdit znovu a frustrovaný Španěl otevírá o tom, co a kde jeho otázky na koni pocházejí z

Citace:
To jistě bylo není začátek sezony Jorge Lorenzo a Ducati snil. Věci nejenže přišel k uskutečnění, ale tam je dojem, že tam jsou časy, kdy se věci pohybují dozadu více než útočníků. Je zde velký tlak. Po fiasku přes víkend na GP of the Americas v Austinu, drsné výroky obsluhovala normálně klidného Andrea Dovizioso týkající se nedostatku organizace v poli Ducati prokázal, že věci jsou na okraji v Ducati garáži. Je ironií, že v této bouři, ten člověk, který vypadá, že má hlavu o něm nejvíce, je obvykle „náročnější“ Jorge Lorenzo.

Sport Rider: Vždycky jsi byl velmi silný mozkový jezdec. Jak se vám daří emocionální situace, stejně obtížné, jako ta, kterou jste procházejí? Myslíte si, mluvit s někým, podívejte se na nějakou pomoc?

Jorge Lorenzo: No, pravda je, dal jsem to všechno na sebe. Nemám psycholog nikdo. Mám dost zkušeností vědět, že se jedná o sport, myslím, někdy tam jsou momenty, které věci nespadají dohromady z různých důvodů. V tomto případě je tento důvod je zcela jasné: změna motocykl, který je mnohem obtížnější, než jsem čekal.

SR: Omlouvám se, že trvají na tom, ale to by nemělo být tak snadné, aby měl někdo sdílet těžké časy s. Obvykle všichni máme někoho, kdo nás podporují, ať už profesionální nebo někdo jiný blízko nás. Zejména za to, že elitní sportovec, jsem překvapen, že tato osoba neexistuje ve vašem životě.

JL: No, jsem zvyklý na absorbování své problémy a zapomínání je, když musím na ně zapomenout, přemýšlet o něčem jiném, když je čas na to přemýšlet o nich, a analyzovat je, když je čas k analýze. Je to otázka dávat kousky skládačky na místě, dokud všichni do sebe zapadají a odtud věci, začít pracovat. Je mi jasné, že neexistuje nic, co přijde ke mně najednou, ale bude pocházet ze zlepšení jednu desetinu v době od půl desáté do jedné desetiny. Až nakonec se stále blíž a blíž k místu, kde chcete být.

SR: Před dvěma lety, v roce 2015, také měl velmi obtížný start do šampionátu. Pak si šel do Jerezu a zvítězil, a po závodě jste poznamenal, že je rozdíl mezi předchozími závody bylo, že jste se rozhodl pro „jízdu instinkt.“ Může tyto dvě situace srovnávat? Můžete vidět řešení současných problémů, stejným způsobem, tím, že nechá jít, a ne dávat tolik myslel na věci?

JL: Můj instinkt mě jezdit jako [Jsem na] Yamaha. U Yamahy, pokud jste tlačí příliš tvrdý, můžete jít pomalu. Viděli jsme to v mnoha případech, jako u (Ben) Spies, kteří dělali dobře brzy, ale pak měl těžký čas, nebo s (POL) Espargaró, který je velmi agresivní jezdce, který mu brání v odchodu rychle. Jezdci, kteří šli rychleji s Yamahou byly jemnost jezdců ... (Colin Edwards), Valentino nebo sám. U Yamahy, co musíte udělat, je trochu zpomalit na začátku, protože motocykl není vám umožní brzdit ani velmi agresivně ani příliš pozdě, a vystupte na brzdy brzy a otevřete plyn brzy. S Ducati, je to přesně naopak: Musím být velmi vědomi toho, že musím brzdit později důrazněji, generovat větší přenos váhy. Na druhou stranu musím použít zadní brzdu, která s Yamahou jsem nikdy použit; Brzdění motocyklu posunutím zadní kolo. To je opakem Yamaha. Také, se točit tento motocykl trochu víc, budete muset otevřít plyn agresivně a učinit z něj sklouznout trochu ve středu rohu. U Yamahy, to nefungovalo ... je to úplně jiný svět. Je to jako hrát ve velmi útočné fotbalové ligy a najednou budete muset jít hrát v Itálii, kde hrajete v podstatě v defenzivě.

SR: Brzdění, zatáčení a zrychlení; ve třech fázích rohu, jste vždy vystupoval v posledních dvou, a ti byli síla vaší jízdy. S Ducati, na druhou stranu se zdá, že budete muset obětovat zatáček a zlepšit brzdění; Je to pravda? Že obětujete roh ke zlepšení při brzdění?

JL: To záleží. Podíváte-li se na (Alvaro Bautista), on je také silný v zatáčkách, a když se podíváte na Dovizioso, on má jen brzdění a bez zatáček. Je to spíš otázka je trochu více agresivní s brzdami a na plyn, a používají většinou zadní brzdy. V podstatě je více tekutina vstupující do roh, zadáním roh rychleji namísto uvnitř rohu. Na konci, jezdec, který rohy dobře bude mít vždy několik dalších kilometrů [rychlosti]. Možná, že se nedostane na úroveň v zatáčkách, které jsem měl s Yamahou, teď moje zatáčkách je asi 5 KPH pomalejší, ale udělám to i v jiných oblastech, jako je zrychlení. Musím se co nejvíce z našeho výkonu motoru a naši dobrou správu řízení anti-koše; Na druhé straně, dobrá stabilita při brzdění mi umožňuje brzdit později ... musím kompenzovat to, co jsem ztratil ve středu rohu brzděním později a zrychlování lépe.

SR: Kontrola jezdce, kteří přišli na Ducati v posledních letech od Yamahy-Rossi, Dovizioso a Cal Crutchlow, že výsledky ukazují, že všichni měli adaptační problémy. Zajímáte se o srovnání s nimi?

JL: Porovnání Rossiho výsledky dolu je velmi zavádějící, protože v roce 2010 byly čtyři silné motorky. Ostatní byli světelných let daleko a pokud jste skončil 45 sekund zpět jsi pátý nebo šestý; A teď, pokud jste skončili v té [téže] dálce jste patnáctý. Existuje tolik soutěžní kola, tolik mužů a žen. Je také pravda, že dnes Ducati je úplnější než Rossi Ducati, ale naopak, opakuji, existuje mnoho dalších oficiálních a dobré jízdní kola, než předtím.

SR: Všechny Ducati jezdci se shodují, že Desmosedici je velmi fyzický kolo. Můžete vysvětlit, co to přesně znamená? Proč se Ducati opotřebení pneumatik více než ostatní kola? Kde je to náročnější?

JL: Kolo teď prostě nezastaví, když budete tahat brzdy. To je důvod, proč Ducati jezdci použít zadní brzdu hodně, takže to setrvačnost, že motocykl má neunavuje své zbraně tolik, protože to vyžaduje hodně síly paží. Pak motor je velmi nervózní, a to zejména při vysokých rychlostech. Ve skutečnosti, budete také muset použít trochu zadní brzdy uklidnit kole se v některých zatáčkách. V těchto dvou fázích, při brzdění a při akceleraci při vysoké rychlosti, kolo je více fyzických. Místo toho, na rovinkách je kolo mnohem stabilnější, se pohybuje méně, tam si můžete trochu odpočinout ... Ale ano, Obecně platí, že pneumatiky vás více, a na koni ho dělá váš tep bít rychleji.

SR: Museli jste změnit svou obvyklou metodu fyzické přípravy pro toto kolo?

JL: Ano, mám více svalů teď jsem silnější.

SR: Mentálně to musí být těžké přijmout, že styl jízdy, který vám dovolil vyhrát 5 titulů, především tři v MotoGP, se již pracuje. Nesmí být snadné přijmout.

JL: vnímám situaci jako velmi náročný cíl, výzvu, že pouze (Casey) Stoner podmanil. Je také pravda, že v době, kdy kolo bylo velmi komplikované, ale v roce 2007 moc výhoda vzhledem k Yamaha a Honda byla minimální. Měl také pneumatiky Bridgestone, což ve srovnání s Michelin udělal obrovský rozdíl, a to zejména na přední straně. V roce 2008 získal nějaké závody, v roce 2009 také několik, a některé v roce 2010, ale to nebylo stejné jako v roce 2007. Pouze Stoner byl schopen trvale vyhrávat závody a vyhrát titul, jednou [s Ducati]. Ano, je pravda, že v této chvíli Bautista se velmi dobře přizpůsobily kole, Dovizioso bude rychlejší než já, a také (Danilo) Petrucci (Scott) Redding a zbytek, ale myslím, že když najdu cvaknutí I že moje hladina může být něco vyšší než tyto jezdce. Ve skutečnosti by mělo být případ teď, protože po tom všem Ducati mi podepsal za to! Ale já pevně věřím, že když jsem se dostat pochopit, jak jít rychle se tento motocykl, jak se mi podařilo pochopit všechny kola jsem jel v mé kariéře, můžu vzít jeden krok více než to, co jiní produkují.

SR: Z toho, co jste vysvětloval, jak to udělat, je jasné, ale teď budete muset přesunout od teorie k praxi.

JL: Použití je nejsložitější! (Smích) Každý, kdo mluví může být velmi statečná, ale pak budete muset [uvést plán do akce].

SR: Jak se váš vztah s (šéf crew) Cristian Gabarrini? To je další nový prvek ve své práci.

JL: výborně, velmi dobře, že je nejklidnější člověk, který přenáší největší jistotu, že jsem zažil až do tohoto bodu. Je to velmi dobrý profesionální a velmi dobrý člověk.

SR: Je způsob práce se italský tým velmi odlišné ve srovnání s v japonském garáži? Vidíte velký rozdíl v charakteru a mentality, pokud jde o práci?

JL: Na Ducati, budete mít méně času zkusit něco. Nepotřebují k tomu mnoho testů s tolika kilometrů. To je dobré pro rychlost, ale může to být špatné, protože ten kus může selhat snadněji.

SR: Další věc, kterou budete muset zvyknout.

JL: Ano, ale přítomnost (Gigi) Dall'Igna dělá všechno mnohem organizovanější.

SR: S Dovizioso být napřed v Kataru a Argentina je dobré znamení, že jo? To znamená, že motocykl má potenciál.

JL: Ano, pro Dovi, který málem vyhrál v Kataru, stejně jako Bautista, který skončil na 6 sekund za Viñales v Argentině. Šest sekund v 25 kolech, to znamená, že dvě nebo tři desetiny na kolo. Není to nic moc; Kolo není více než dvě desetiny pomalejší než Yamaha.

SR: Ptal jsem se, co se Márquez Viñales dělá s Yamahou, že jste nebyli dělat, a on mi řekl, že Viñales brzdil pozdě, ale neztratil svou rychlost v zatáčkách. Všimli jste si, jestli je to tak?

JL: S Bridgestone, pravdou je, že jsem dosáhl velmi vysoké úrovně, ale s Michelin bylo velmi nekonzistentní. To záviselo na pneumatikách mi dali a podmínky na trati; Nedostal jsem být tak pravidelný jako u Bridgestone. Viñales místo je konzistentní ve všech obvodech a je to proto, že ví, jak používat brzdu zadního kola. Nepoužil jsem ji s Yamahou, že to není tak nutné, jak to je s Ducati, například, ale Viñales dělá, a že mu pomáhá, aby hmotnostní přední tolik. Brzdění pouze přední straně je velmi efektivní a ve vodě, například, je to velmi dobré, protože vás brzda s oběma koly. Přeji si, abych pochopil tento trik a aplikuje ji na Yamaze, protože jsem mohla zpomalil později a já bych neměl vždycky měl ten handicap při brzdění. Jistě loni ztratil jsem kvůli tomu. Pro Maverick, v okamžiku, kdy je nutné začít dobře a stojí ho chytit tempo v prvních kolech. Ale myslím, že je to skvělý jezdec, a to především proto, že jeho zadní brzdy technikou a je úplnější, než jsem byl loni.

SR: Víš Valentino lépe než kdokoliv jiný, jak si vysvětlit, že v závodě je schopen jít sedm desetin rychlejší než v praxi, jak se to stalo například v Argentině?

JL: (Usmívá se) Já nevím, je to velká otázka, že jen on zná odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 18:35 | Nahoru | #2
doucha> Tady "origo" :) Clanek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist