Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
20%
13
Lorenzo
77%
50
stejně
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 07:50 | Nahoru | #1
Capan> to je fakt těžký hodnotit... já to vidim tak že Vale přebíral motorku, která byla na sestupný tendenci vývoje a Vale prostě viděl že je potřeba razantní změna, aby se zase začali posouvat dopředu. Motor byl ok a bylo potřeba zapracovat na podvozku a evidentně to nešlo ze dne na den a pár slepejch uliček se našlo... mohl prostě přijít, nechat motorku jak je, zkusit se přizpůsobit a vyhrát třeba 2-3 závody, což ale Vale určitě nechtěl a stopro mířil výš a tudíž zariskoval a hold to nevyšlo. Nicméně si troufnu tvrdit že Vale byl ten prvotní impuls, kterej udal další směr vývoje a Ducati je od tý doby zase rok od roku lepší, a když už je skoro na vrcholu, tak tam přijde Lorenzo, takovej trochu nástup do rozjetýho vlaku...

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 08:49 | Nahoru | #2
Johnny83: Motor byl OK co se výkonu týkalo, ale nebyl OK kvůli rozměrům a rozložení hmotnosti. Proto žádné změny podvozku nedokázaly eliminovat neochotu Ducati zatáčet - měla prostě příliš dlouhý rozvor a snaha to obejít zkrácením zadní vidlice způsobovala nestabilitu při akceleraci (proslulé "pumpování"). Teprve Gigi dal pohonnou jednotku přepracovat tak, že dosáhl větší kompaktnosti a centralizace těžiště přesunutím převodovky zpoza motoru pod něj, což umožnilo potřebné zkrácení rozvoru a standardnější chování motorky. Experimenty předtím byly v podstatě jen slepou uličkou a ztrátou času a peněz, na což bohužel doplatil ve své druhé sezóně i Abraham, protože podpora jeho týmu ze strany Ducati se smrskla téměřn na nulu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist