globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou hlavní trysku?
1.11.2016 v 09:58
Potřeboval bych vědět jakou mám koupit hlavní trysku do karbce MIKUNI. Je to rok 2001 a je otevřená. Momentálně tam je 400 ale ve vysokých otáčkách to skoro vůbec nejede (nevytočí se). I podle svíčky i podle zvuku je tam bohatá směs, zkoušel jsem už snad všechno a pořád bez výsledku. Poslední věc mě tudíž napadá výměna trysky za menší ale nevím jakou objednat. Budu sice kupovat aspoň 2 nebo 3 velikosti abych vyzkoušel která bude nejlepší ale chtěl bych se mít od čeho odpíchnout pro výběr velikosti, protože kdoví kdo to přede mnou upravoval a co tam mělo být za trysku.

Díky

Naposledy editováno 07.11.2016 19:05:55

1 reakcí na tento příspěvek Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 10:14 | Nahoru | #1
A kdyz tam hodis trysku ktera je v manualu tak to bude nejspíše nejlepší

2 reakcí na tento příspěvek Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 10:27 | Nahoru | #2
že by ital z Varese dával na švédskou motorku Hondí japonskej karbec??? nepatří tam jiný?? není to jen trochu vyběhaný motor ? kdy jsi dával píst?
u tvé slátaniny to bude ladění pokus omyl..nejspíš na dlouhý čas

Naposledy editováno 01.11.2016 10:54:54

Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 11:06 | Nahoru | #3
Ano bude to náhoda výbuch pak budeš ladit vzdušník a pak tvar jehly

1 reakcí na tento příspěvek Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 11:31 | Nahoru | #4
tryska 400 je kurevsky veliká (4mm díra). obvykle se rozměry hlavní trysky pohybujou mezi 100 až 190 setinama

Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 11:42 | Nahoru | #5
Záleží jaký průměr má difuzor. Na Mitu, kde byl namontován Mikuni průměr 35 mm, tak tam byla tryska 310. Spousta lidí si myslí, že obohacením to pojede, ale oni tyhle vyladěný výkonný dvoutaktní motory jedou dobře spíš chudší.

http://www.mitoclub....cnici/12-carburatore

Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 13:39 | Nahoru | #6
No s tou chudosti se to nesmí prehnat aby to litalo nějakou chvíli

2 reakcí na tento příspěvek Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 14:22 | Nahoru | #7
V tomhle je další výhoda oilmasteru, že i při chudší směsi je oleje stále dost.

Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 14:24 | Nahoru | #8
To je pravda ovšem i nevýhod je dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 17:52 | Nahoru | #9
mito7> rozumnej clovek i s oilmasterem leje do benzinu olej [ja aspon 1:75].Ono to kdyby neco u 2T jinak neco stoji!!!

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

1.11.2016 v 20:29 | Nahoru | #10

mito7 píše: V tomhle je další výhoda oilmasteru, že i při chudší směsi je oleje stále dost.

při chudé směsi je menší množství oleje ten nejmenší problém

Jakou hlavní trysku?

2.11.2016 v 04:29 | Nahoru | #11
U vodou chlazenýho motoru, kterej udržuje maximální teplotu na 60 stupních (termostat otevírá už při 55 stupních) to zas takový problém není.

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

2.11.2016 v 08:36 | Nahoru | #12

sered píše: mito7> rozumnej clovek i s oilmasterem leje do benzinu olej [ja aspon 1:75].Ono to kdyby neco u 2T jinak neco stoji!!!


Olej do benzínu neleju žádný, pouze bishopa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hlavní trysku?

2.11.2016 v 09:00 | Nahoru | #13

callowsick píše: tryska 400 je kurevsky veliká (4mm díra). obvykle se rozměry hlavní trysky pohybujou mezi 100 až 190 setinama



U MIKUNI jsou trysky značené dle průtoku a NENÍ to průměr otvoru v setinách!!! A hlavní tryska, se tady běžně pohybuje kolem 320-420 i víc

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

2.11.2016 v 10:15 | Nahoru | #14

PETARDAK píše: U MIKUNI jsou trysky značené dle průtoku a NENÍ to průměr otvoru v setinách!!! A hlavní tryska, se tady běžně pohybuje kolem 320-420 i víc



aha, to jsem nevěděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hlavní trysku?

4.11.2016 v 16:31 | Nahoru | #15
ja1> Když neumíš poradit k věci tak blbě nekomentuj pokud nevíš co tam má nebo nemá být. I v katalogu je tenhle karburátor. Takže jediné co se mi zdá jako slátanina je tvůj koment a ani smajlík se svatozáří to nespraví

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

4.11.2016 v 16:34 | Nahoru | #16
bajker2> v manuálu je vypsáno 7 velikostí a kupovat dalších 6 po nějakých 95 Kč za kus se mi nechce. Pokud se ničeho nedopátrám tady tak mi ale asi nic jiného nezbude, takže jsem to nejprve zkusil touhle cestou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hlavní trysku?

5.11.2016 v 18:03 | Nahoru | #17

Fyrysan píše: ja1> Když neumíš poradit k věci tak blbě nekomentuj pokud nevíš co tam má nebo nemá být. I v katalogu je tenhle karburátor. Takže jediné co se mi zdá jako slátanina je tvůj koment a ani smajlík se svatozáří to nespraví


já to vidím na vyběhaný válec a na nový píst. ,ale klidně dál se štourej v karbeci. i na jakkoli bohatou směs musí motor do maxima,ale bude mít díru.

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

6.11.2016 v 15:13 | Nahoru | #18

ja1 píše: já to vidím na vyběhaný válec a na nový píst. ,ale klidně dál se štourej v karbeci. i na jakkoli bohatou směs musí motor do maxima,ale bude mít díru.



Dobře tak extra pro tebe ještě doplním že i po novém nikasilu a výměně pístu to jelo +- stejně. Teď čekám že napíšeš že ten nikasil byl špatně udělaný a že jsem ho hned při prvním startu strhal z válce :D
A k té poslední větě, myslíš že pokud zaleje spalovací komoru tak to pojede dobře? Podle mě to bude spíše dusit, tak nějak jako to dělá mě, ale nechám tě v tom, pokud se chceš hádat tak tady stejně budeš dál psát jen blbosti. A navíc kdyby byl vyběhaný válec tak by to jelo špatně i v nízkých otáčkách nebo by minimálně nebyl takový výrazný rozdíl, ale dole to jede úplně v pohodě tak jak má.

Jakou hlavní trysku?

6.11.2016 v 18:30 | Nahoru | #19
rozvod směsi dělá píst a klapky. pak ještě točky řídí přívěra ve výfuku .. a pak zapalování a svíčka. ale klidně dál řeš karbec ..a ještě pro tebe..když už ses zmínil o nicasilu-upravil jsi i přívěru? taky se mohlo stát že ti chytla za kroužek a ten se zasekl v drážce v pístu a nepruží . no zřejmě jsi odborník a závadu vyřešit bude pro tebe hračka.

Naposledy editováno 06.11.2016 20:35:43

1 reakcí na tento příspěvek Jakou hlavní trysku?

6.11.2016 v 19:00 | Nahoru | #20
Tohle už fakt nemá cenu, nechci se už dál snižovat na tvoji úroveň

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

6.11.2016 v 19:49 | Nahoru | #21

Fyrysan píše: Tohle už fakt nemá cenu, nechci se už dál snižovat na tvoji úroveň


je to marný,je to marný... ale ještě jseš mladý a musíš se holt ještě učit. nebo si vážně myslíš že ti větší tryska zaplaví klikovku?? co takhle motorku naklonit do stran a podívat jestli neteče benzín z přepadu a pak třeba upravit hladinu v plovákovce a ještě drobnost jak jde zaplavit spalovací prostor když směs tlačí píst od klikovky?? připomínáš mi majitele diesla,který když mu vynechává válec tak jde mněnit žhavicí svíčky- podle mne hladáš chybu na nesprávném místě.

Naposledy editováno 08.11.2016 16:58:17

Jakou hlavní trysku?

19.11.2016 v 17:27 | Nahoru | #22
Těšil jsem se dva týdny na to jak ti napíšu že motorka jezdí i navzdory tvým "radám" konečně podle mých představ. Dneska ten den konečně nastal. Takže si svoje blbé kecy strč do prdele a ty tam radši zalez taky abys tady zase někomu nepletl hlavu. Nejvíc mě na tom všem štve že se ti nemůžu vysmát do ksichtu osobně a musím se spokojit jenom tady

Jakou hlavní trysku?

20.11.2016 v 13:20 | Nahoru | #23
tak že ses hlavně pochlubil kde byla chyba a jak jsi ji opavil. urážet taky umím ale nemam to zapotřebí. hlavně že jsi spokojen k Svým představám 14 dní ladit karbec?? to musíš být šikula

Naposledy editováno 20.11.2016 13:23:42

Jakou hlavní trysku?

20.11.2016 v 15:26 | Nahoru | #24
Já myslel že jsi aspoň trochu inteligentní a pochopíš že jsem pouze vyměnil tu trysku za menší tak jak jsem celou dobu psal, no evidentně jsem tě přecenil. Jinak 14 dní jsem čekal na trysku

Jakou hlavní trysku?

20.11.2016 v 19:10 | Nahoru | #25
Tak jaká byla nakonec ta správná? Jaký průměr difuzoru je použit? Dělal jsi nějaké úpravy? Proč to najednou chtělo ochudit, nemáš ucpaný filtr, nebo někde zúžený průtok (airbox....). Já jsem u Mita po provedených úpravách musel trysku zvětšit z původní 120 na 128. Takže předpokládám, že ve stejném poměru se povedlo přivést více vzduchu.

Jakou hlavní trysku?

20.11.2016 v 21:11 | Nahoru | #26
Použil jsem nakonec 380 místo původní 400, jsou odstupňované po 10 takže jsem kupoval 390 a 380. Jinak jsem nedělal vůbec nic pokud pominu běžnou údržbu než jsem měl k dispozici trysky (čištění filtru, výfuku, výměnu svíčky za novou což bylo ale jen preventivně). Ono to jelo furt tak nějak stejně takže to nebylo o tom že to najednou potřebovalo upravit/opravit. Jenom jsem začal jezdit v partě a moc jsem jim v kopcích nestačil (pokud neberu v potaz moje zkušenosti oproti jejich :D ), Dokud jsem jezdil sám tak jsem toho výkonu moc nepotřeboval takže jsem to nějak neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hlavní trysku?

21.11.2016 v 19:37 | Nahoru | #27

ja1 píše: že by ital z Varese dával na švédskou motorku Hondí japonskej karbec??? nepatří tam jiný?? není to jen trochu vyběhaný motor ? kdy jsi dával píst?
u tvé slátaniny to bude ladění pokus omyl..nejspíš na dlouhý čas


Pokud vim, tak Hondy používaj Keihin.

(reakce na) Jakou hlavní trysku?

21.11.2016 v 20:10 | Nahoru | #28

čeplin píše: Pokud vim, tak Hondy používaj Keihin.



Pokud (ne)víš, tak cca od roku 2000 až do ukončení výroby 2T, používá Honda CR125 i 250 Mikuni...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 Matesx2 9 7.3.2024 v 10:53 mito7
wr 125 Husqvarna WR 125 _Shorty_ 14 24.10.2023 v 18:42 ja1
Elektrika husqvarna WR 125 Husqvarna WR 125 GolbyC 4 26.6.2023 v 11:37 zetorycz
Nechce startovat - nejspíš málo sa... Husqvarna WR 125, Husqvarna SM 125, Husqvarna WRE 12... Majk51 6 24.10.2022 v 07:12 mito7
Řazení bez spojky pod plným Husqvarna WR 125, KTM EXC 125, Husqvarna TE 125 HuskyKid 14 10.8.2021 v 08:04 Zdenalbenal


TOPlist