Otázky zní: Má vůbec smysl cpát do brzd Tokico Brembo destičky? Nebude to mít špatný vliv na tovární kotouče (rychlé opotřebení)? Pocítím vůbec lepší brzdný účinek oproti originálům?
Díky a mějte se.
Naposledy editováno 31.10.2016 10:42:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brembo desky do brzdového systému Tokico (GSR 600)
fockewulf píše: Ano! a do japonských motorek jedině japonský benzin a olej!
sancho66-ok i kdyby jste byli hned dva, tak jde o zanedbatelnou odchylkou, protože tohle pár lidí řekne o jakýchkoli deskách(i kdyby byly z tvrdého papíru) vždy.
Výrobci destiček obvykle optimalizují materiál destiček na materiál kotoučů, který se v jejich okolí nejčastěji vyskytuje u výrobců motorek.
Proto se občas stává, že si (jak je hned tady výše píše) že si italské destičky nesednou s japonskými kotouči, jakkoliv s italskými by brzdily skvěle.
Já třeba taky ze Stelvia (kotouče Brembo) vyhodil Double HH desky Nissin protože trpěly stejnými symptomy jako píše Fizzer. Šly ke kamarádovi na Griso - stejné třmeny, jen kotouče Braking (Sunstar - Japonsko) a ten je z nich nadšený.
Naposledy editováno 01.11.2016 16:05:06
seikos píše: ironie.
Výrobci destiček obvykle optimalizují materiál destiček na materiál kotoučů, který se v jejich okolí nejčastěji vyskytuje u výrobců motorek.
Proto se občas stává, že si (jak je hned tady výše píše) že si italské destičky nesednou s japonskými kotouči, jakkoliv s italskými by brzdily skvěle.
Já třeba taky ze Stelvia (kotouče Brembo) vyhodil Double HH desky Nissin protože trpěly stejnými symptomy jako píše Fizzer. Šly ke kamarádovi na Griso - stejné třmeny, jen kotouče Braking (Sunstar - Japonsko) a ten je z nich nadšený.
teď jen diskutuju,netvrdím,že mám pravdu.....ale myslím si,že v materiálu brzdových kotoučů-to znamená zejména ve smyslu jejich tvrdosti nemá výrobce moc prostoru.mám na mysli klasické OEM kotouče do běžného provozu.když je udělá moc tvrdé,tak to nebrzdí,měkké půjdou zase rychle doprdele,navíc těch vazeb je tam samozřejmě mnohem víc.....
takže pokud bude chtít zachovat nějakou přiměřenou životnost,tak ty kotouče budou +- stejně tvrdé,ať je vyrobí evropa,japonsko,nebo amerika...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brembo desky do brzdového systému Tokico (GSR 600)
Zajímavé je, že dost plno lidí s JPN kotouči a právě deskami SBS ....a nikdo nemá problém jak s brzdným účinkem, tak životností desek/kotouče, proto jsem se divil, že tady někdo psal, že mu sežraly kotouč - ono taky ještě jedna věc je, v jakém stavu lidi ty kotouče mají, přijde mi to jako se spojkou - nalijou jiný olej, začne klouzat spojka, tak za to může olej...ne že mají lamely s pružinama na hranici, ale olej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |