1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455
Endrew111 píše: V_i_c_i> no myslím si že by to mohl být pěkný kousek až se vybarví, rozhodně ji ale asi prodávat po dílech nechci
Tak uklidním tě, že podle zbytku plechařiny to komplet 455.05 není.
Naposledy editováno 18.10.2016 22:39:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455
V_i_c_i píše: Tu hlavu prodáš za víc než jsi koupil celou motorku .... je na model 455.05 kterých bylo asi 147 kusů. Jinak bych si na renovaci našel zachovalejší kus a tohle nechal jako zdroj náhradních dílů.
E: Kdyby byl celý motor 455.05 tak by to bylo ještě mnohem lepší...
Mám originál Deluxe ČZ 455-05 rok 1964 a má jak rám tak motor 455-03 nikoliv 455-05.......
Tuto Tvoji motorku co je tu v dotazu úplně v pohodě a zcela s přehledem zrenovuješ do hezkého stavu. Patina zde není na místě, toto je už z pohledu exkluzivity originálu vrak. Díly koupíš z každé 450/453 nebo i 356 poslední rok 1959 a 1960, první modely zetek byly v něčem furt stejné (podsedláky třeba...) Dle čísla se tvrdím nedá poznat Deluxe.
Dle mě byly Deluxe 250/455-05 udělány tisíce a nikoliv bájných 164, které napsal Gomola, nebo Pavlůsek nebo kdo,..Deluxe 455 se vyráběla v letech 1963, 1964 i 1965. Jen já sem viděl osobně 4 oroginály a jeden z nich mám doma.
Dolin píše: Mám originál Deluxe ČZ 455-05 rok 1964 a má jak rám tak motor 455-03 nikoliv 455-05.......
Tuto Tvoji motorku co je tu v dotazu úplně v pohodě a zcela s přehledem zrenovuješ do hezkého stavu. Patina zde není na místě, toto je už z pohledu exkluzivity originálu vrak. Díly koupíš z každé 450/453 nebo i 356 poslední rok 1959 a 1960, první modely zetek byly v něčem furt stejné (podsedláky třeba...) Dle čísla se tvrdím nedá poznat Deluxe.
Dle mě byly Deluxe 250/455-05 udělány tisíce a nikoliv bájných 164, které napsal Gomola, nebo Pavlůsek nebo kdo,..Deluxe 455 se vyráběla v letech 1963, 1964 i 1965. Jen já sem viděl osobně 4 oroginály a jeden z nich mám doma.
Deluxe byla jen 250.455.05 a vyrabela se pouze v roce 64 ve vyse zminenem poctu. Jednu jsem kdysi videl vcetne papiru. Predchozich modelu byly desetitisice. Informace je to primo ze Strakonic a dostal jsem ji pisemne primo ja. Nevim proc by kecali..,
Naposledy editováno 19.10.2016 12:08:46
1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455
Takže sem viděl 2,5% produkce! :D
Dolin píše: Fakt? Máš to lejstro??? To bych rád viděl!
Takže sem viděl 2,5% produkce! :D
Mám tu mailovou komunikaci vytištěnou. Bylo to nějaké oddělení propagace a reklamy. Ale pozor, platí to opravdu jen pro model 455.05 De Luxe z roku 1964. Psali mi i přibližné počty těch předchozích modelů, typ barvy a nějaké další blbosti. Tenkrát jsem si myslel že mám právě 455.05 protože jsem k tomu dostal tuhle příručku. Tak mi gratulovali a přidali tyhle info. Až dodatečně jsem zjistil že mám 455.01, ale ta je stejně hezčí
Ale budeš muset vydržet, protože jsem se minulý měsíc stěhoval do baráku, který zároveň rekonstruji. Takže všude bordel a šanony jsou někde zahrabané. Ale klidně pohledám, naskenuji a někam ti to pošlu....
Největší srach můžeš mít o motor-ta oxidace vypadá hloubkově, kdo ví jestli to vůbec půjde vybrousit. Ty plechy by šly i zachránit-stačí míň dost peněz a dobrého klempíře(myslím blatníky a podsedlák). Pokud chceš renovovat mašinu do TOP stavu nachystej si minimálně 60K, pokud chceš renovovat-stříbřenkou a domácím lakem, tak to radši prodej někomu, kdo to pořádně opraví
Jinak motor v tomto stavu 3-3,5K a filtrbox 600, takže dobrý kup
Ještě jsem si všiml, celá motorka je orezlá-dokonce hloubková koroze, jen ty netěsnící kluzáky jsou dobré na chrom
U nás na dědině jsem viděl pár motorů, které měly nové ložiska fialové(zahřáté hořákem na 275 stupňů-což je k...tina), protože do nich nešla klika a klika se potom skoro netočila Toto udělat u 50ccm je největší chyba. Jinak jestli dobře počítám tak klika 1200,výbrus 400, ložiska+gufera 500, lamela 200, primár 150... To je pár korun i pro dnešního studenta Pokud by jsi měl o tu motorku zájem, tak by jsi hledal jinou cestu a né tuto Navíc pokud dáváš dokupy, jak píšeš víc motorek, tak ve výsledku nebudeš mít nic, ale to ty asi nepochopíš zdar a sílu studente
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport | Tomkertis | 2 | 19.4.2022 v 15:49 Dolin |
Jawa 250 ČZ 250/455 | Tomkertis | 4 | 25.3.2022 v 06:16 libor600 |
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 | Skwanky | 9 | 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid |