globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jít či nejít, ČZ 250/455
Právě sem koupil čizku v dost žalostném stavu, otazka zní jít či nejít do renovace a dát jí původní šarm?



















Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:31 | Nahoru | #31

Endrew111 píše: V_i_c_i> no myslím si že by to mohl být pěkný kousek až se vybarví, rozhodně ji ale asi prodávat po dílech nechci



Tak uklidním tě, že podle zbytku plechařiny to komplet 455.05 není.

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:33 | Nahoru | #32
V_i_c_i> To já vím, díky za všechno, jen ten karburátor no :/

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:38 | Nahoru | #33
Tak vidíš už máš cosi do začátku. Nastuduj rozdíly v dílech a hledej další věci. Podívej se po burzách a inzerci, karboš bude ten nejmenší problém a v podstatě se liší jen otryskováním. Já si z každé burzy něco dotáhnu do zásoby pod ponk.

Naposledy editováno 18.10.2016 22:39:59

Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 07:49 | Nahoru | #34
Za ty prachy dobrej kup.
Pokud bys to ale měl renovovat, tak jedině proto že tě to bude bavit, jezdit na burzy atd. Protože pokud budeš počítat ztracený čas, peníze za díly atd. tak se vyplatí si připlatit za zachovalý kus.

Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 10:01 | Nahoru | #35
To přeji hodně štěstí při jeho hledání, nedávno šla jedna papírovka v nic moc stavu za 25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 10:51 | Nahoru | #36

V_i_c_i píše: Tu hlavu prodáš za víc než jsi koupil celou motorku .... je na model 455.05 kterých bylo asi 147 kusů. Jinak bych si na renovaci našel zachovalejší kus a tohle nechal jako zdroj náhradních dílů.

E: Kdyby byl celý motor 455.05 tak by to bylo ještě mnohem lepší...



Mám originál Deluxe ČZ 455-05 rok 1964 a má jak rám tak motor 455-03 nikoliv 455-05.......

Tuto Tvoji motorku co je tu v dotazu úplně v pohodě a zcela s přehledem zrenovuješ do hezkého stavu. Patina zde není na místě, toto je už z pohledu exkluzivity originálu vrak. Díly koupíš z každé 450/453 nebo i 356 poslední rok 1959 a 1960, první modely zetek byly v něčem furt stejné (podsedláky třeba...) Dle čísla se tvrdím nedá poznat Deluxe.

Dle mě byly Deluxe 250/455-05 udělány tisíce a nikoliv bájných 164, které napsal Gomola, nebo Pavlůsek nebo kdo,..Deluxe 455 se vyráběla v letech 1963, 1964 i 1965. Jen já sem viděl osobně 4 oroginály a jeden z nich mám doma.

Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 11:55 | Nahoru | #37
Tady bude neustále boj mezi štětkopatináři, výrobci vojenských vetrzí (stačí jim khaki +stříbřenka) a renovátory. Jen se trochu obávám, že si majitel vzal velké sousto a renovace třeba dopadne jako u jiných, kteří se ve zdejší databázi strojů před lety dušovali jak budou renovovat a výsledek i po letech zapomínají ukázat ...

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 12:06 | Nahoru | #38

Dolin píše: Mám originál Deluxe ČZ 455-05 rok 1964 a má jak rám tak motor 455-03 nikoliv 455-05.......

Tuto Tvoji motorku co je tu v dotazu úplně v pohodě a zcela s přehledem zrenovuješ do hezkého stavu. Patina zde není na místě, toto je už z pohledu exkluzivity originálu vrak. Díly koupíš z každé 450/453 nebo i 356 poslední rok 1959 a 1960, první modely zetek byly v něčem furt stejné (podsedláky třeba...) Dle čísla se tvrdím nedá poznat Deluxe.

Dle mě byly Deluxe 250/455-05 udělány tisíce a nikoliv bájných 164, které napsal Gomola, nebo Pavlůsek nebo kdo,..Deluxe 455 se vyráběla v letech 1963, 1964 i 1965. Jen já sem viděl osobně 4 oroginály a jeden z nich mám doma.



Deluxe byla jen 250.455.05 a vyrabela se pouze v roce 64 ve vyse zminenem poctu. Jednu jsem kdysi videl vcetne papiru. Predchozich modelu byly desetitisice. Informace je to primo ze Strakonic a dostal jsem ji pisemne primo ja. Nevim proc by kecali..,

Naposledy editováno 19.10.2016 12:08:46

1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 20:39 | Nahoru | #39
Fakt? Máš to lejstro??? To bych rád viděl!

Takže sem viděl 2,5% produkce! :D

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

19.10.2016 v 20:50 | Nahoru | #40

Dolin píše: Fakt? Máš to lejstro??? To bych rád viděl!

Takže sem viděl 2,5% produkce! :D



Mám tu mailovou komunikaci vytištěnou. Bylo to nějaké oddělení propagace a reklamy. Ale pozor, platí to opravdu jen pro model 455.05 De Luxe z roku 1964. Psali mi i přibližné počty těch předchozích modelů, typ barvy a nějaké další blbosti. Tenkrát jsem si myslel že mám právě 455.05 protože jsem k tomu dostal tuhle příručku. Tak mi gratulovali a přidali tyhle info. Až dodatečně jsem zjistil že mám 455.01, ale ta je stejně hezčí
Ale budeš muset vydržet, protože jsem se minulý měsíc stěhoval do baráku, který zároveň rekonstruji. Takže všude bordel a šanony jsou někde zahrabané. Ale klidně pohledám, naskenuji a někam ti to pošlu....

Jít či nejít, ČZ 250/455

20.10.2016 v 11:25 | Nahoru | #41
V pohodě. Já ty zgarby sbírám a mám jak 455.01 (455.00 mě utekla, ale viděl jsem v originále i tu - rok 1960) i 455.03 z konce produkce, jako klasiku tak 455.05 rok 1964. Dík.

Jít či nejít, ČZ 250/455

28.10.2016 v 22:30 | Nahoru | #42
Jako základ ta motorka bohatě stačí, kastlíky se stejně vyměňují před renovací na každé motorce. Karbec stačí jakýkoliv s dif.26mm a trysky dát dle tabulek. Nic víc, nic míň. Dílů na čézety jsou mraky, kromě krytu řetězu na sportku-ten jsem koupil za 20 éček na Slovensku
Největší srach můžeš mít o motor-ta oxidace vypadá hloubkově, kdo ví jestli to vůbec půjde vybrousit. Ty plechy by šly i zachránit-stačí míň dost peněz a dobrého klempíře(myslím blatníky a podsedlák). Pokud chceš renovovat mašinu do TOP stavu nachystej si minimálně 60K, pokud chceš renovovat-stříbřenkou a domácím lakem, tak to radši prodej někomu, kdo to pořádně opraví
Jinak motor v tomto stavu 3-3,5K a filtrbox 600, takže dobrý kup
Ještě jsem si všiml, celá motorka je orezlá-dokonce hloubková koroze, jen ty netěsnící kluzáky jsou dobré na chrom

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.11.2016 v 21:28 | Nahoru | #43
Ahoj, no nevim,ale skutečnej zájem o záchranu.... Už asi rychle opadl, neboť už se prodává viz bazoš. Kolik si tak představuješ?

Jít či nejít, ČZ 250/455

21.11.2016 v 19:45 | Nahoru | #44
chtěl jsi renovovat a teď prodáváš těch 6K je reálných, nějaké drobnosti mají cenu-rám,filtrbox,tlumiče, tachometr,bubny ale nejsem si jistý tím motorem, ten už je zoxidovaný hloubkově... ale někdo tu motorku určitě zachrání

Jít či nejít, ČZ 250/455

21.11.2016 v 20:29 | Nahoru | #45
Stejně jen sondoval zájem a možnosti, minule tady šlo taky tuším o 250

Jít či nejít, ČZ 250/455

22.11.2016 v 21:30 | Nahoru | #46
Pro všechny rypaly, protože a jelikož sem student a zabývám se okrajově ronovacemi dávám do kupy víc motorek, teď momentálně jawu 555, v motoru sem dodělal go, opravdové go.. výbrus ložiska gufera spojka atd.. jak to tak bývá nevycházejí finance na ni, je před vánocemi a to každý zná. Tahle motorka byla jako pojistka kdyby náhodou něco nevyšlo, byla první na řadě o kterou nerad přicházím ale v zájmu mych možnosti byla jediná tato možnost nebudu prodávat jiné moto ke kterým mám vztah, tohle mi přišlo jako řešení, renovovat sem ji chtěl to přiznávám a chuť do toho byla ale 555 je teď přesnější. Říkat si můžete co chcete ale dokud neznáte pravdu celou neříkejte nic na 100% já už takovou chybu udělal zdar a sílu chlapy ať vam vaše stroje dělají jen samou radost

Jít či nejít, ČZ 250/455

22.11.2016 v 21:36 | Nahoru | #47










Jen abyste mi věřili, teď momentálně strikam tmelem, zde jsou fota po opiskovani

Jít či nejít, ČZ 250/455

22.11.2016 v 23:12 | Nahoru | #48
Mě jako študenta ani okrajově vánoce moc nebraly a na pohádky asi 45 let nevěřím, ale ať se ti daří aspoň s 555

Jít či nejít, ČZ 250/455

22.11.2016 v 23:44 | Nahoru | #49
Opravdová GO motoru? Chtěl bych vidět, jak jsi nalisoval ložiska, natáhl kliku atd.. A o převodovce ani radši nepíšu.
U nás na dědině jsem viděl pár motorů, které měly nové ložiska fialové(zahřáté hořákem na 275 stupňů-což je k...tina), protože do nich nešla klika a klika se potom skoro netočila Toto udělat u 50ccm je největší chyba. Jinak jestli dobře počítám tak klika 1200,výbrus 400, ložiska+gufera 500, lamela 200, primár 150... To je pár korun i pro dnešního studenta Pokud by jsi měl o tu motorku zájem, tak by jsi hledal jinou cestu a né tuto Navíc pokud dáváš dokupy, jak píšeš víc motorek, tak ve výsledku nebudeš mít nic, ale to ty asi nepochopíš zdar a sílu studente

Jít či nejít, ČZ 250/455

23.11.2016 v 06:30 | Nahoru | #50
Chlapi proč do něj šijete, vždyť je to jeden z nás. I kdyby náhodou si to jenom sondoval, aby zjistil zájem, tak o co jde? Naopak, buďme rádi, že je mezi námi další mladý, který je zapálený pro věc a z fotek jde vidět, že opravdu dělá. Jistě, každý děláme chyby a časem se učíme. Je stokrát lepší si to zku.vit sám, než aby to za tebe udělal někdo jiný, protože tak se alespoň něco naučíš a příště už budeš vědět. Takže jestli není GO motoru jak má být, tak to taky nevadí. Například já si sám nevyměním ani ta ložiska a podle Endrewa jsem hovno renovátor

Jít či nejít, ČZ 250/455

23.11.2016 v 10:39 | Nahoru | #51
Podle jeho fotek je schopný renovací, akorát to odhodlání nějak s vánočním časem nějak opadlo a chce se toho "zbavit". Jak dopadla řada odhodlání k renovaci ze zdejší galerie Jawa/Čz je nasnadě, protože i po 6 letech jsou projekty mrtvé. Nevím, má v tom litr a pokud je renovátor mohl se do ní jednou pustit, ale to už je jedno, má to cenu 250 motoru a po něm je hlad....

Jít či nejít, ČZ 250/455

23.11.2016 v 19:14 | Nahoru | #52
Radši to zadat jiným, něž to z.ur.it sám Promiň ale 95 % renovací stojí za nic, prostě nízkorozpočtové renovace kolem 20-40K.... Ale jo lak, linky, motor, kola, klempířinu si člověk udělá ale.... ušetří a pak to tak vypadá. A potom celkově to jsou jen vyhozené peníze, nic víc, nic míň. Navíc někdo dělá renovaci několik let a stejně to odrbe, kde se dá Co potom člověk z toho má, když půlí motor jednou za sezonu? Jednou je to převodovka, podruhé netěsnící kartery.... Ale ta 555 by byla dobrá do obýváku, jako dekorace. Až nebudu vědět co s penězi, tak udělám jednu statickou dekoraci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport Tomkertis 2 19.4.2022 v 15:49 Dolin
Jawa 250 ČZ 250/455 Tomkertis 4 25.3.2022 v 06:16 libor600
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 Skwanky 9 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid


TOPlist