globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Info o suzuki tl1000s...
15.2.2008 v 18:37
jsem asi 170cm vysoký a zajímalo by mě jestli z toho došáhnu. A pak taky jak je to s tím brutálním tahem v porovnání s sv650s?

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

24.2.2008 v 20:18 | Nahoru | #91
Caues!Dnes jsem poprve provetral svoje TLS ,predchazel mu Monstřik osmikilo a pokud bych mel srovnavat pouze dle jizdy po nerovne silnici,tak at se jdou vsechny Monstery zahrabat.TLS je vyrazne vstricnejsi(jezdim s tlumicem rizeni).
Vaha se na ovladatelnosti znatelne podepise pouze při manipulaci na miste,jakmile se jede,ovladani nevyzaduje silnejsiho soustredeni.
Jinak co vim,tak at je ten zadni tlumic ulozen dle Rkove nebo Skove verze,vzdy se najde nejaky ten test,ktery ho hani....
Neresit!!TeLeSo ma svoje plusy hlavne v motoru a neotrelosti designu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

25.2.2008 v 06:34 | Nahoru | #92
Jirka 22> Tak to gratuluji Hlavně ke koupi japan kvality

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

25.2.2008 v 20:34 | Nahoru | #93
Dali> Pic!Jak to myslis s tou,,japonskou kvalitou"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 18:57 | Nahoru | #94
Flyer> Chtěl bych vidět kde jsi přišel na ten výkon. První tele který se vyráběli měli necelých 118 koní a od roku 1999 snížili na 100. Stejně je to nádhera ten zátah od spodu je super. TL 1000R bere v trošku vyšších točkách. Jsem fanatik!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 19:05 | Nahoru | #95

jack.frenk>Flyer> Chtěl bych vidět kde jsi přišel na ten výkon. První tele který se vyráběli měli necelých 118 koní a od roku 1999 snížili na 100. Stejně je to nádhera ten zátah od spodu je super. TL 1000R bere v trošku vyšších točkách. Jsem fanatik!!!!



Pokud vím tak První TeLata Ska, měli psaný papírový výkon 125 kobyl na motoru, Rka měly o deset víc tudíž 135, na 100 kobyl to možná škrtili ve Francii a v Německu kvůli pojistce... :o

Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 19:07 | Nahoru | #96
měly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 19:09 | Nahoru | #97
Flyer> Papír snese všechno:) Na brzdě žádný TL v sériovce nepřesáhlo 120 koní. Nemyslím to nijak špatně, jsem do TL blázen a zatím jsem nepotkal nic za co bych měnil.

Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 19:19 | Nahoru | #98
Nevíte někdo kde sehnat rozvody na TL1000S? Nechce se mi platit skoro 10 000 za krabičku s logem SUZUKI. Když mi řekli kolik u nich stojí řetězovka málem jsem padl na hubu.

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 19:31 | Nahoru | #99
Jo tak na brzdě možná jo, ja píšu to co uvádí výrobce... jinak rozvody určitě dělá třeba D.I.D.

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 22:47 | Nahoru | #100
Flyer> Dík za tip . Od D.I.D jsem koupil řetězovku. V SUZUKI HUMOTO v Brně mi ji napočítali za 11400 bez daně. D.I.D ji má za 6200 a kvalita je stejná i když v Suzu říkají že ne. V MTT v Brně mi ale říkali že D.I.D rozvody na tele nedělá. Máš nejakou adresu na které bych to zjistil? K tomu Výkonu je to právě o tom že výrobce něco slíbí, napíše do papíru a pak se většinou zjistí že je to mínˇ. Dělá to každej výrobce atˇ jde o motorky,auta nebo jiný stroje. Obchod je obchod, já se jim nedivím. Jsem rád že si můžu napsat s někým kdo ví.

Info o suzuki tl1000s...

26.2.2008 v 23:16 | Nahoru | #101
Tenhle měsíc v MOTOHUSE vyšel krásnej a dlouhej článek o suzuki TL 1000

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 02:36 | Nahoru | #102
jack.frenk>tak k tomu výkonu,byl jsem na brzdě a jen s koncovkama jsem měl na motoru 122hp a kroutící moment 106N/m.Přes zimu jsem trošku natunil,tak jsem zvědav co jsem z toho dostal.Na prvním srazu to nechám promněřit.Četl jsem na internetu,že se z TLR dá MAX dostat 145hp.A to už je síla,né.

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 07:29 | Nahoru | #103
tornado: da se i vic... zalezi jak hodne do motoru zasahnes... kit od yosh da neco pres 150ps na kole... ale je fakt ze ten asi nesezenes... ale treba v UK dela jeden chlapik prevrtani na 1040-1200 ccm .... a 1200ccm uz bude slusnej mazec:)

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 17:35 | Nahoru | #104
assassin> Já osobně bych to převrtat nenechal. Na poslední projíždce jsem z toho dostal 280 a ještě jsem nebyl na doraz. Kamoš mě předjíždel ve 290ti a to je docela slušnej mazec. Tedˇ v neděli jsem si zkusil ninju 750 rv.1996 a to je teda proti TL totální čaj.

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 18:17 | Nahoru | #105
Hele ja sice nejsem zadnej odbornik ale napada me ze vyrobci merej vetsinou vykon na klikovce ne? Kdezto vy to merite na kole => ztraty v prevodovce... Aspon u aut se to tak dela.

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 18:27 | Nahoru | #106
pylot> dobrá úvaha! tak tedˇ se jen dopátrat kde je vlastně pravda když je tolik názorů a fám kolem těhle mašinek:)

Info o suzuki tl1000s...

27.2.2008 v 23:31 | Nahoru | #107
no pěkně ste mě nakousli jak víte že chci v2 a tele je fakt moc pěkný

Info o suzuki tl1000s...

28.2.2008 v 02:26 | Nahoru | #108
jen tak něco pro inspiraci http://www.jiffypar...tlrfighterfrench.pdf

Info o suzuki tl1000s...

28.2.2008 v 07:48 | Nahoru | #109
jack.frenk: tolik si dostal z TLS nebo TLR? jako pri srovnani s motorkama z te doby je TL celkem raketa ... ale dneska uz se srovnava s novejsima no....

PYlot: je to tak, vyrobci udavaji motor na klice a brzda (aspon vetsina pouzivanych) ho zmeri na kole... aby ty parametry bylo mozne porovnavat tak brzda prepocte ten zmerenej vykon (prcte ztraty) a vyplivne "vypoctenej" vykon na klice.... vetsinou se udava jestli je ta hodnota zmerena na kole - tzn bez prepoctu na motor (delaj to tak hodne treba anglani, casaky jako performance bikes atd.) nebo je to hodnota na motoru (+- podobna jako udava vyrobce)
pro ladice nema vyznam ani jedno cislo... spis jen krivka pred ladenim a po... jestli sel s vykonem nahoru (uz neni uplne potreba jestli o 6nebo 8koni) a jestli se podarilo dostat spicky vykonu/kroutaku kde je chtel mit, pripadne jestli se podarilo odstranit nejake propady atd....

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

28.2.2008 v 19:29 | Nahoru | #110
tak se vás zeptám tak ze zvědavosti jak je na tom tl s s cestováním dá se na něm třeba dojed 1000km a vešel bych se na něj vůbec mám 190cm a něco přes metrák
a co spotřeba

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

28.2.2008 v 22:44 | Nahoru | #111
l3stat> myslím že se na tele vejdeš úplně v pohodě. Jestli pújdeš do S nestavěj to moc na předek. Kámošovi z toho popraskal rám.

Info o suzuki tl1000s...

29.2.2008 v 07:06 | Nahoru | #112
I3stat: no mam 190... ted uz skoro metrak:( a 1000km sem fakt nikdy nedal... pokud se jede po dalnici tak se da ujet i cela nadrz v kuse(cca tech 150-200km) ale pokud je to v nakejch zatackach tak po 30-50km odpocivam, protoze necejtim ruce... je velka vaha na riditkach a s tim jak motor brzdi....

spotreba se pohybuje okolo 7,5-8 pri normalni jizde .. ja jezdil nejvic asi za 9,5 ... novejsi modely nez 97 jezdi vetsinou o 0,5 az litr mene....

na cestovani leda zariznout kapoty, dat vyssi plexi a enduro riditka... jak rikam me pri 190cm vadi jen velka vaha na rukou...

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

29.2.2008 v 07:08 | Nahoru | #113
jack_frank: to je bohuzel pravda, jezdeni po prednim, nebo nestrne pokladani z jizdy po zadnim diky pevnym USD vidlim namaha ram a ten rad praska za hlavou... prasknul kamosovi tam? nebo u zadniho tlumice?

Info o suzuki tl1000s...

29.2.2008 v 19:30 | Nahoru | #114
jo v sobotu si na ni jedu sednout tak se uvidí

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

1.3.2008 v 01:46 | Nahoru | #115
assassin> Právě že se mu potrhal u zadního tlumiče a taky trošken podsedlovka. Říkáme mu že má těžkou prdel:) ale spíš s tím mlátí moc prudce.

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

1.3.2008 v 01:52 | Nahoru | #116
Jestli má někdo zájem, mám kompletní manuál na TL1000S na CD. Je sice v angličtině ale dá se s ním docela dobře pracovat. Stál mě 900kč. ALe protože obchodníci s náma někdy pěkně vyjebávají rád ho pošlu zadarmo a tím jim to trošku vrátím. Stačí mi napsat adresu:)

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

1.3.2008 v 02:23 | Nahoru | #117
jack.frenk> na téhle strance najdeš všechno http://www.chucksirois.com/tl1000/

Info o suzuki tl1000s...

1.3.2008 v 21:05 | Nahoru | #118
tak sem se byl podívat je moc pěkný sem z něho hotovej na co si dát pozor při koupi

Info o suzuki tl1000s...

2.3.2008 v 15:16 | Nahoru | #119
K tomu cestování: mám 184cm a 100kg a nečiní mi nejmenší problém na Rku jet 400km v kuse. Zastavoval jsem jen kvůli tankování a současně jsem při tom musel trochu prohřát tělo čajem, jinak únava žádná výrazná
Ale to je Rko, možná je Sko trochu méně pohodlné...

Info o suzuki tl1000s...

27.3.2008 v 16:58 | Nahoru | #120
Já mám na Sku o 5cm spuštěný vidle v brejlích a i když na to speciálně dřu fyzičku tak co půl hodiny někde stojím a vyklepávám předloktí.Né,že bych to už dýl nevidržel,ale přestávám mít cit na plyn a to mi příjde speciálně na TL trochu au au au
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist