No... Nejdřív by jsi si měl na nějaké menší lavici vyzkoušet, co ta motorka ve vzduchu vlastně dělá. Záleží na hmotnosti stroje, od toho se musíš odrazit, ale né jako odrazit, ale jen obrazně odrazit
chápeš ne? Musíš najít polohu těla aby se ti to nikam nenaklápělo ani do stran ani dopředu ani dozadu (tohle souvisí s hmotností a těžištěm motorky). Měl jsem totiž Husara s položeným motorem a tam to těžiště bylo vysoko a setrvačnost to táhla dopředu proto jsem musel být kolikrát hodně vzadu abych nešel na držku.Taky musíš přijít na to, co to dělá, když přidáš ve vzduchu plyn (dělá se to před dopadem aby jsi přirazil kolo k zemi nebo během letu aby jsi si to srovnal podle potřeby do latě) pak co dělá zabrždění zadního kola (začneš se převracet dopředu) a co vymáčnutí spojky. A taky co to dělá když se posuneš tělem k řídítkům nebo na zadní blatník. Já se bál dlouho skákat, ale ted už si menší lavici skočím... Musíš jezdit
Jestli chceš začít s FMX tak zkus FMX školu Petra "Pilníka" Piláta
Hodně zdraru.