1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže
1. Bylo nutno okopírovat stávající kapotáž. Řeknu vám, že patlat epoxid na kapoty včetně samolepek je docela morál i když jsem použil dobrou bariérovou separaci.
2. Odlepení za mne vyřešil večer, kdy se po horkém dni na slunci smrštěný plast oddělil sám. Operace se zdařila.
3: Následovalo olepení kopyta polystyrenem a vysochání tvaru. Usínám s pocitem dobře vykonané práce.
4. Ráno na to čumím, co za blba tohle udělalo a snažím se to přepracovat. Zvrhává se to v regulérní design. Zároveň ale zjišťuji, že bez hlíny se design na úrovni dělat nedá a frčím za kamarádem hrnčířem. To je pak jiná práce. Nejhorší je, způsobit motorce přibližně podobný tvar i z druhé strany.
5. Přes mirelon , aby mezi rámem a nádrží byla mezera vylaminuji vnitřní část.
6. Z modelu sejmu tvar , vnitřkem jej vyztužím a spojím s vnitřní částí.
7. Poslední zkouška po stříknutí tmelem. Dorovnávat nebylo ani moc potřeba, kopyto bylo uděláno dokonale.
8. Finální lak ve stylu motorky.
Jsem obdivovatelem Josefa Kabana tvůrce nového Superbu s krásnými liniemi a přechody v hranách, tak jsem se snažil taky trochu o moderní design.
Nádrž je vyrobena z chemicky odolného laminátu a při 10 000km zájezdu účel splnila na jedničku. Kohoutem se přepíná přední/zadní a čerpadlo je společné. Objem vyšel na 14L, čili reálný dojezd do sucha je okolo 600km.
JInak kufry jsou taky má výroba. více na mém profilu.
Naposledy editováno 02.09.2016 23:42:07