globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBF 1000 plave
1.9.2016 v 20:30
Zdravím,mám problém. Jel jsem na dálnici táhlou zatáčku cca ve 160 km/h a moto se začala vlnit jako had?! Jel jsem ve dvou,s topcasem,ale dělá to i sólo,možná ještě víc než ve dvou?! Čím to může být?
Poradí někdo? Je to vlastnost motorky-měkký rám? Nebo postarší zadní guma,vůle v krku řízení,vůle ve vidlicích? Nevím kde začít? Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

1.9.2016 v 21:21 | Nahoru | #1
vlastnost to neni. Zacni asi jak jsi psal, od toho jak je nahustena pneu, pres vule na kolech, zakrytu kol az po krk rizeni.
Nebo natom nech svezt nekoho kdo tu motorku zna , ma nejake zkusennosti, pujde to rychleji.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

2.9.2016 v 06:44 | Nahoru | #2
A nebyl na tý silnici had? Takovej ten živicovej, kterej dost klouže...

CBF 1000 plave

2.9.2016 v 09:39 | Nahoru | #3
Mně něco podobného dělala mašina když jsem měl zadek nahuštěný místo 2,9 tak jenom na 2,5 . Po dofouknutí byl problém pryč.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

2.9.2016 v 11:47 | Nahoru | #4
Porad dokola, muze to byt cimkoliv, normalni to neni, takze jak pise gugo, zacit tim nejjednodussim - tlak, vyvazeni kol, osa, loziska, kotouce, vule v kyvce, vule ve vidlich, krk rizeni, ohnutej ram,.............

Naposledy editováno 02.09.2016 15:10:17

(reakce na) CBF 1000 plave

2.9.2016 v 11:54 | Nahoru | #5
KubaLC8> neplet si me, se seikosem

CBF 1000 plave

2.9.2016 v 15:10 | Nahoru | #6
Soráč, opraveno

(reakce na) CBF 1000 plave

2.9.2016 v 19:21 | Nahoru | #7

Luba98 píše: A nebyl na tý silnici had? Takovej ten živicovej, kterej dost klouže...


Ne,ne na tyhle hady dávám pozor a nejezdím přes ně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 1000 plave

2.9.2016 v 19:25 | Nahoru | #8

gugo píše: vlastnost to neni. Zacni asi jak jsi psal, od toho jak je nahustena pneu, pres vule na kolech, zakrytu kol az po krk rizeni.
Nebo natom nech svezt nekoho kdo tu motorku zna , ma nejake zkusennosti, pujde to rychleji.


Právě jsem myslel,že se ozve nějakej CBF-kař,kterej už to třeba řešil přede mnou

(reakce na) CBF 1000 plave

2.9.2016 v 20:17 | Nahoru | #9

jerry72 píše: Právě jsem myslel,že se ozve nějakej CBF-kař,kterej už to třeba řešil přede mnou



to ti muze delat jakakoliv motorka, i u jedny motorky to muze bejt vse z uvedeneho.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

2.9.2016 v 23:01 | Nahoru | #10
Ahoj. Mame doma CBFko devátým rokem(r.v 06), takže pár zkušeností s ním mám. Záleží, co myslíš tím vlněním. Jestli je to rozkmitání řidítek ,nebo celé motorky. Jestli jsou to pravidelné vlny, které zrychlují - zpomalují s rychlostí atp.. Jestli je to něco takového, tak máš někde problém. Jestli myslíš vlnění tak, že cítíš pod zadkem takové prohupování a opravdu kroucení zadní kyvky, tak to je(podle mě) vlastnost naloženého CBFka(dva lidi, tři kufry a spousta věcí na dva týdny cesty). Začíná to opravdu kolem 150. Osobně jsem si toho všiml až jsem přesedlal na GTR, které jede jako po kolejích. CBF je proti němu doslova jako z gumy a zadní kolo se chová jako podhuštěné. Na dobrém povrchu je vlnění úplně minimální. Když jedu sám, tak všechno v pohodě i ve vyšší rychlosti . Naložené a ve dvou začíná nestíhat podvozek. Ptal jsem se lidí jedoucích za mnou a na moto nebylo pohledem nic poznat. Držela stopu a nijak nevybočovala. Ale ten pocit tam byl.Ještě jedna věc: než jsem dal vyšší plexi, tak CBFkem cloumal topcase Maxia 52 od Givi. Chytalo to nějaké turbulence, které byly výraznější při jízdě v jednom. Ten topcase by mohl být i tvúj případ. Všiml jsem si, že při jízdě sólo s topcasem se mě proud vzduchu snaží jako zaklonit. Ale tohle je hrozně individuální podle tvojí výšky, podle toho jak sedíš, podle přilby, plexi.... Zkus to projet bez kufru a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

3.9.2016 v 18:28 | Nahoru | #11
No vlastnost to není u nové. Sám jí mám asi rok a diplomaticky řečeno podvozek a řízení trochu nestačí. Po koupi se mi zdálo volnější řízení, nechal jsem to přitáhnout, ale po čase jdou řídítka zase moc volně a s tím přišlo vlnění kolem 150ti. Před dovolenou jsem dával novou gumu a znovu to nechal trochu přitáhnout, i když servisák v Hondě říkal, že tam žádné vůle nejsou. Už se to sice nevlní, ale když v 80ti dám ruce z řídítek, rozkmitají se řídítka tak, že bych si lehnul. Prošel jsem CBF forum a je to většinou špatným ložiskem v krku řízení. Na podzim se chystám vyměnit ložiska za kuželíková, zadní tlumič, jen ještě nevím, co s předkem. Dobře je to popsané na CBF klubu, až na ten předek, tak jestli někdo máte nějakou zkušenost s předními tlumiči nebo péry, hoďte to sem.

(reakce na) CBF 1000 plave

3.9.2016 v 19:29 | Nahoru | #12
gtrcbf> no řidítka mi kmitají běžně při rychlosti cca 50-60 km/h,pokud je nechytnu,tak se to rozkmitá jako dost,ale moc to neřeším a držím se řidítek
No a to vlnění mi připomíná jízdu na staré Jawě 350 (634),je to pravidelné vlnění zadku jako do boku, ne pohupování nahoru dolu jezdím většinou ve dvou (90+60kg) a s prázdným topcasem.dělá to víc,když jedu sólo

Naposledy editováno 05.09.2016 21:24:22

(reakce na) CBF 1000 plave

3.9.2016 v 19:39 | Nahoru | #13
Tri> takže by to mohlo být tím ložiskem v krku řízení a novou zadní gumou,díky za tip
Musím na to po sezóně mrknout
Ještě s tím předkem...na kolika tkm se mění olej ve vidlicích? Mám najeto 25tis. a přijdou mi dost měkký

Naposledy editováno 03.09.2016 19:49:10

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

17.9.2016 v 16:41 | Nahoru | #14
Ahoj , zdravím do Liberce ! Jestli můžu, rád zde uvedu svoji zkušenost s vlněním motorky.
Mám cebefo třetím rokem a začínal jsem jako úplnej jeliman .... vlnění jsem přisuzoval vlastní nezkušenosti a nevyježděnosti. Až časem při mnoha "odborných" debatách s ostatními , přišla taková otázka... esli se to náhodou v zatáčkách pode mnou nevlní, páč ta zadní guma je ojetá úplně na h.....o. ( nestejnoměrně). Po loňském přezutí na Dunlop RoadSmart II , samozřejmě zadní současně s předkem, vlnění neznám , cebefo jede jak tramvaj a prostě maximální spokojenost. Pokud máš místo zadní gumy šestiúhelník ... určitě přezuj bačkory. Čau a ať se daří !

(reakce na) CBF 1000 plave

18.9.2016 v 18:42 | Nahoru | #15

hackeramater píše: Ahoj , zdravím do Liberce ! Jestli můžu, rád zde uvedu svoji zkušenost s vlněním motorky.
Mám cebefo třetím rokem a začínal jsem jako úplnej jeliman .... vlnění jsem přisuzoval vlastní nezkušenosti a nevyježděnosti. Až časem při mnoha "odborných" debatách s ostatními , přišla taková otázka... esli se to náhodou v zatáčkách pode mnou nevlní, páč ta zadní guma je ojetá úplně na h.....o. ( nestejnoměrně). Po loňském přezutí na Dunlop RoadSmart II , samozřejmě zadní současně s předkem, vlnění neznám , cebefo jede jak tramvaj a prostě maximální spokojenost. Pokud máš místo zadní gumy šestiúhelník ... určitě přezuj bačkory. Čau a ať se daří !


Díky za příspěvek do debaty
U mě to bude asi kombinace starších gum a vymačkaného ložiska řízení, protože kromě vlnění mi ještě kmitají řidítka

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

18.9.2016 v 21:07 | Nahoru | #16
Proč hned myslet na nejhorší - to máš na ní 100 tkm? Na 90% to budou nerovnoměrně sjeté gumy, i díky mírnému podhuštění. Foukat je třeba přesně. A pokud jezdíš jak závodník, může pomoct i přitáhnout zadní pružení.

(reakce na) CBF 1000 plave

19.9.2016 v 20:38 | Nahoru | #17

mikap píše: Proč hned myslet na nejhorší - to máš na ní 100 tkm? Na 90% to budou nerovnoměrně sjeté gumy, i díky mírnému podhuštění. Foukat je třeba přesně. A pokud jezdíš jak závodník, může pomoct i přitáhnout zadní pružení.


Díky za rady
No mám najeto jenom 25tkm,tak mi přijde na nějaký závady celkem brzo,ale záleží, jak na tom jezdili ty přede mnou
Nerovnoměrně sjetý gumy mám, tlaky kontroluju pravidelně před jízdou a zadní centrál mám na 5.stupni ze sedmi. Závodník nejsem,koleno po zemi netahám,ale rád se svezu svižně

1 reakcí na tento příspěvek CBF 1000 plave

30.9.2016 v 14:01 | Nahoru | #18
Měl jsem stejný problém jako ty. Od cca 170 km/h vlnění, že se na tom nedalo udržet. Udělal jsem vše, co je tu psáno, včetně výměny pneu. Pořád stejné. No a pak jsem zjistil, že když se předkloním hodně dopředu, tak to přestane. Měl jsem tam turistické plexi od Givi. Vrátil jsem zpátky originál a je klid.

(reakce na) CBF 1000 plave

1.10.2016 v 19:30 | Nahoru | #19

accumulator píše: Měl jsem stejný problém jako ty. Od cca 170 km/h vlnění, že se na tom nedalo udržet. Udělal jsem vše, co je tu psáno, včetně výměny pneu. Pořád stejné. No a pak jsem zjistil, že když se předkloním hodně dopředu, tak to přestane. Měl jsem tam turistické plexi od Givi. Vrátil jsem zpátky originál a je klid.


Díky za příspěvek do debaty,ale to asi nebude můj problém. Mám všechno origo,jak kufr tak plexi,sice ho mám v té nejvyší poloze,ale je origo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 Včera v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist