bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
24.8.2016 v 16:27
Zdar, i když nejsem nejmladší a jezdím celkem často- rozhodl jsem se příští rok zkusit motoškolu.Na našem trhu mě zaujaly dvě- M.Lisého a Pepy Sršně.Můžete mi někdo doporučit kterou vybrat a proč?Sám se nemohu rozhodnout.....popřípadě zkušenosti.....díky

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2016 v 20:03 | Nahoru | #1
Podle mého názoru je to taky tak , že Pepa S. podá větší tok informací od bezpečnosti , nastav. motorky přes jízdu samotnou...A lidi odjíždějí sebejištější - dokáže lidi porychlit....Lysí podle mě hodně stratí dost času manévrum v krizovce...Lidi pak vystaší a jedou domu jak posraný aby nemuseli předvádět ty věci naostro Pepa naučí jak a co, aby ke krizovce nedošlo....

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2016 v 20:35 | Nahoru | #2
Ahoj u Sršně jsem byl taky dvakrát, nejdřív na letišti a pak v Brně. Letiště první koleno a Brno - slaidry na total dolu - super a ví o čem řeční. Doporučuji a fakt to má význam.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2016 v 12:58 | Nahoru | #3
Já byl u Pepíka v červenci a musím říct, že to byly nejlíp utracený peníze za poslední dobu.
Byli jsme ubytovaní v tom penzinu s koňma, taky super....ale k motoškole. Jezdím na motorce 20 let a během teorie a následně asi 10ti minutách na letišti jsem pochopil co dělám celou dobu blbě. V životě jsem nesjel poserpruh - na letišti asi po 3 minutách a škrtáš botou. Co se týče dávkování brždění - ok, naučit se dávkovat brzdy...., potom vyjížďka - jel jsem jen já a kamarád ve skupince se Sršněm. Bomba, takovou střelbu jsem v životě nejel, Pepík ukazuje v každé zatáčce co dělat, jede bezpečně, pochopíš že čumět na štěrk a na hady nemá smysl, jakmile pochopíš ten pohyb těla a směr očí tak si to začneš úplně jinak užívat. Žádný namachrovaný kecy, všechno úplně v pohodě a k problému. Já z toho mám opravdu parádní pocit a příští rok uvažuju nad individuálem popř. okruhem.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2016 v 11:59 | Nahoru | #4
Vybírat mezi těmito dvěma je myslím stejné, jak přemýšlet jestli půjdu na první hodinu tenisu k Federerovi nebo Djokovicovi.
Takže jistě oba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 30.8.2016 v 20:16 | Nahoru | #5

JollyJoker píše: Jel bych k Pepovi,ale to řízení motorky nohama a tělem mně celkem odrazuje. Zkoušel jsem to,ale přeci jen řídím raději rukama. Je to rychlejší,přesnější a účinnější.
Ale i přesto je třeba jezdit,jezdit a zase jezdit. Něco si přečíst,shlédnout a pak si to jít vyzkoušet na plac,volnou cestu a nebo na cestu.
Jinak letos mám méně času na moto,než třeba před 3-4 lety a cítím,že nejsem tak vyježděný jak tehdy. Prostě praxe dělá mistra . . .



Ono je nejlepsi absolvovat tech skol vic a nad vsim premyslet a vzit si z toho to, co ti vyhovuje. Neexistuje jediny spravny styl, ostatne, kdyz uz tady nekdo zminoval motoGP, i ktam jsou mezi jezdci videt velke rozdily a pritom jezdi srovnatelne ..

2 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2016 v 21:18 | Nahoru | #6
Já byla 3x u Matyho, 2x v Kolíně na cvičišti autoškoly a 1x v Sosnové. Tehdy jsem byla totální zelenáč, dalo mi to hodně do začátků co se manipulace s motorkou týče, ovládat ji v malých rychlostech a tak, jako prťavá holka mám s tímhle problémy větší než chlap 180cm. 2x jsem byla v Sosnové na akci Stopnehodám, to bylo fajn, nicméně dost davovka, na moc individuální přístup nebyl prostor, ale je fakt, že tam jsem začala vcelku bez potíží klopit motorku na stupačku. No a jednou jsem byla u Sršně. Tahle motoškola mě asi nejvíc posunula, objektivně jsem fakt zrychlila a přitom se cítila bezpečněji a uvolněněji než předtím. Cesta tam a cesta zpět domů jako by někdo vyměnil řidiče. Hodně mi pomohlo, že se jezdí v malých skupinkách a každej jsme měli dost prostoru, aby nás instruktor nakoukal a řekl, co děláme špatně a jak to zlepšit. U Míry jsem nebyla, takže tady nemůžu soudit, ale špatnej určitě nebude, plus je že dělá třeba enduroškoly, to moc není.
Mám teď nucenou pauzu v ježdění, návrat za řídítka bude snad příští sezónu a určitě bych ráda zase k Pepovi, já ho i přes ty jeho řeči mám ráda a je fakt, že mě dokázal posunout jinam.

3x MDŽ (2x Mýto, 1x Brno) nepočítám, to je megaakce, co člověka nemá šanci něco moc naučit, spíš příležitost se projet po okruhu za mizivé peníze. Vláček o 10 a víc lidech je moc. Spíš promo pro sponzory, člověk se potká na trati s profíkama, což se jindy moc nestává, ale neměla jsem z toho jinej feedback než "ty jezdíš dobře" od Karlose Teď naposled mě teda šteloval na motorku, když jsem si mu přímo řekla o něco, co bych mohla zlepšit, ale bohužel nevím, jestli se to promítlo i pak v jízdě, už jsem s ním nemluvila a fotku nemám zatím ani jednu.

Takže tak, motoškoly určitě nejsou vyhozené peníze

Naposledy editováno 31.08.2016 21:20:22

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2016 v 20:02 | Nahoru | #7
Hm hm hm, asi po měsíci jsem zase vlezl na motorkáře a tady tohle Pěknej flame. Asi bych tu dokázal sepsat srdceryvnej elaborát, ale nějak nemám chuť. Přesto pár slov utrousím když už jsem to načal:

Začali se tu mísit dvě témata 1) motoškoly a dejmetomu jejich metodika, a 2) sportovní ježdění (gymkhana). Byť to má dost společného zrovna rozdíl ve "vyhýbacím manévru" tak jak se provádí ve většině motoškol a průjezdu řekněme vlásenky při gymkhaně je veliký - v tomto souhlas s psenap.

Ale asi nemá význam zde popisovat proč při vyhýbacím manévru mačkat spojku a tlačit motorku pod sebe a proč při gymkhaně nemačkat spojku a a netlačit motorku pod sebe. S krejzou to asi někdy proberu mezi čtyřma očima - respektive mezi dvanácti kuželama.

Ještě k té GP8 - jediný čech který do minulého týdne v ČR zajel pod 30s je Miondir, minulý týden pokořil 30s i Krupič na závodech v polsku. Takže zatím jsou v čr pouze dva jezdci kteří to zvládnou pod 30. Krejzových 31,2 nebo kolik má je dost dobrý čas...

PS: I když každý učitel nebo instruktor používá třeba trochu jiné metody, výrazy, postupy atd. nedá se říct, že by to někdo dělal 100% správně a někdo 100% blbě... Na každém šprochu pravdy trochu a i na Pepově legendárních výrocích se dá mezi řádky vyčíst co tím chtěl říct a proč... V tomto má naprostou pravdu Veverčák, každej jezdec je jinej každá motorka je jiná, každej má trochu jinej styl... jak na okruhu, tak v bahně, tak při gymkhaně atd... a rozhodně nejde říct ten to dělá blbě a ten správně když jsou jejich výkony srovnatelný. Ještě bych dodal jednu věc - to že je nebo byl někdo špičkový sportovec nemusí nutně znamenat že to bude i špičkový učitel/trenér (nic proti Mírovi), stejně tak dobrý učitel/trenér nemusí nutně podávat špičkové sportovní výkony, ale musí umět lidem předat tu myšlenku tak aby to pochopili, najít u nich rezervy a motivovat je k jejich zlepšení. Dělám to 12 let, i když je samozřejmě nějaká metodika a nějaký standard tak každý žák je jiný a každý zvládne vstřebat jen něco, resp. dostat se na určitou úroveň jezdeckých schopností a dál se to moc nehne resp. to pak jde hrozně pomalu - tohle třeba vidím i sám na sobě...

Naposledy editováno 01.09.2016 20:42:37

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2016 v 13:01 | Nahoru | #8
Trochu zpátky k tématu:
Včera jsem absolvoval Sršňovu školu, už po několikáté (nová motorka, nějak nám spolu ta jemná motorika úplně nešla => přišlo mi to jaké dobrý nápad). Za mne, protože můžu srovnávat s předchozími kurzy, jednoznačně cajk a posun vpřed.
Pokud si odmyslím teorii, kdy někteří můžou i nemusí souhlasit se vším, co se tam prezentuje, nácvik na letišti super: u mne odbourání jednak špatných návyků, které jsem začal rozvíjet po přechodu na novou moto, druhak důvěra v motorku i v relativně nízkých rychlostech, koordinace atd. Jednoznačné zlepšení U VŠECH, které jsem měl možnost pozorovat. Odpolední výjížďka už jenom jako třešnička na dortu, užívání si, neřešení sebe sama a motorky, plynulost, cit pro jízdu atd. - vše přišlo tak nějak samo. Resp. "samo". Soudruzi ze Států tomu říkají smooth. Rychlosti - v obci do 60, mimo jsem na GPS viděl max něco přes 90. A u Sršně samotného, měl jsem ten pocit, taky nějak došlo k uklidnění, upozadění ega nebo jak tomu mám říkat. Argumentoval i naslouchal jiným argumentům. A mozek odložil až odpoledne, kdy po kurzu lítal po letišti jak fretka za slepicí . Takže za mne jednoznačně palec hore.

Howgh
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist