globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hardtail stavba na STK
Zdravím přátelé,
mám dotaz ohledně přestavby moto - do jaké míry vědí na STK jak má moto být či nemá být? Jde mi o to, že mám VT600, který chci předělat na poctivý hardtail s odpruženým sedlem a odendat všechny zbytečnosti, už to mám vymyšlený, ještě zvolit vhodný materiál a můžu realizovat, ale jde mi o případnou STK - mám moto na čistopisu, tak předpokládám, že mě po přihlášení poženou na STK, tak jen jestli někdo netušíte, jestli s tím může být problém, popř. jestli takovou věc vůbec poznají

Díky za názor

2 reakcí na tento příspěvek Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 13:43 | Nahoru | #1
mnoho štěstí kamaráde... dnešní zákony a způsob ohledně udělení nebo neudělení TK jsou vysloveně proti stavbám samo-domo...
at se daří....

(reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 13:58 | Nahoru | #2
mám dotaz ohledně přestavby moto - do jaké míry vědí na STK jak má moto být či nemá být?

Zklamu tě tak hloupí opravdu nejsou.

Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 14:14 | Nahoru | #3
Vzhledem k tomu kolik v soucasnem roce neprochazi motorek, ktere jsou tak jak je poslal vyrobce do sveta, tak verit v to, ze v CR projde STK bez povsimnuti stavba hardtail je vrchol optimismu

Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 14:28 | Nahoru | #4
ty máš prdel z ocele

1 reakcí na tento příspěvek Hardtail stavba na STK

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2016 v 14:42 | Nahoru | #5
Fotek VT 600 na netu jsou tři pr... .Myslíš si , že všichni na STK jsou trubky? Oni prochází i několikrát do roka školením a než vůbec můžou provádět kontroly na STK,mají na to školení se zkouškou,stejně jako ty v autoškole.Navíc od ledna mají v ruce další manuál ke kontrolám a nikdo z nich si neriskne ti protáhnout STK moto,které neodpovídá skutečnosti.Ten technik by mohl přijít o práci.Jeden způsob ale je. Tedy dva.Jeden je nechat to postavit někoho kdo to stavět může a nechá to schválit a druhý je to postavit a pak nechat zlegalizovat v Dekře za zhruba 4000,- . Ale připrav se na to,že ti můžou spoustu věcí zakázat a bez buď předělání,nebo uvedení do původního stavu ti nikdo motorku nepřihlásí.

Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 14:49 | Nahoru | #6
Ještě je tu 3tí způsob jezdit bez STK a nezmiňovat se o tom před moralistama.

(reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 16:00 | Nahoru | #7
Vítězslav_Máří> Zlegalizovat to lze přes Dekru? Já žil v domění že to dělá výzkumák za hříšný peníze, pokud by to takto šlo přes Dekru, byla by to pecka! Se spousty věcí počítám, že mi neprojdou, homologovaný díly, žádný úchylárny v podobě ostrých hran, atd.. Dokonce jsem se v hlavě zřekl i SPZtky na boku, abych zbytečně nebyl pruzen, ale ten pevnej zadek je takovej můj sen Navíc má Shadow v základu schovanej centrální tlumič, tak by to zase tak okatý být nemuselo... Ale ta Dekra mne nenapadla

1 reakcí na tento příspěvek Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 17:18 | Nahoru | #8
To zlegalizování přes Dekru bych hrozně rád viděl. Zatím jediný případ o kterým vím, je že chlápek měl na motorce nehomo doplňky a tak si nechal od Dekry napsat "není schváleno podle předpisů EHS/OSN, ale podle předpisů DOT". A za tohle si řekli 4 tácy.

Stavby zřejmě nějak schválit jdou, ale jak se to dělá, to ví jen málokdo. Zkusil jsem se na to ptát tady na fóru, bez úspěchu http://www.motorkari.cz/tema/?t=189249

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 20:28 | Nahoru | #9
Bozo> samozřejmě že to jde, ale ví to jen lidé, kteří se tím živí - a jelikož se tím živí, tak své know-how nebudou jen tak zadarmo roztrubovat do světa...

pepema> nejdříve projít STK, pak přestavovat na hardtail...a za 2 roky se uvidí...resp. seženeš si druhou savage v origo stavu jen pro STK - dvě motorky - jedna značka, jeden TP...přip. využít služeb nějaké firmy, která se přestavbami živí - ale bude to stát možná i víc, než je cena té motorky...

Anebo jestli chceš hardtail, tak si rovnou kup nějaké staré HD....

Naposledy editováno 23.08.2016 20:31:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 20:39 | Nahoru | #10

2stroke píše: Bozo> samozřejmě že to jde, ale ví to jen lidé, kteří se tím živí - a jelikož se tím živí, tak své know-how nebudou jen tak zadarmo roztrubovat do světa...

pepema> nejdříve projít STK, pak přestavovat na hardtail...a za 2 roky se uvidí...resp. seženeš si druhou savage v origo stavu jen pro STK - dvě motorky - jedna značka, jeden TP...přip. využít služeb nějaké firmy, která se přestavbami živí - ale bude to stát možná i víc, než je cena té motorky...

Anebo jestli chceš hardtail, tak si rovnou kup nějaké staré HD....



jak chceš řešit na dvou motorkách stejný Vinko

1 reakcí na tento příspěvek Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 20:42 | Nahoru | #11
a kdyby jste viděli s čím jsem prošel já dnes koukali by jste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 20:47 | Nahoru | #12

badyXV píše: a kdyby jste viděli s čím jsem prošel já dnes koukali by jste



to bylo určitě z lítosti

(reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 20:47 | Nahoru | #13

BladeRider píše: to bylo určitě z lítosti



ale až na podruhý

(reakce na) Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 23:02 | Nahoru | #14

badyXV píše: jak chceš řešit na dvou motorkách stejný Vinko



Mám na to odpovídat?

Hardtail stavba na STK

23.8.2016 v 23:40 | Nahoru | #15
Kolikrát vám na silnici kontroloval někdo VINko na motorce?

Hardtail stavba na STK

24.8.2016 v 06:04 | Nahoru | #16
badyXV: flexa, raznice, novej štítek a možná trocha barvy...ehmm

Hardtail stavba na STK

24.8.2016 v 10:33 | Nahoru | #17
Zlegalizovat jde leccos

LEGR

ale samozřejmě to něco chce. To něco je pak dost přesně popsáno v zákoně.

Otázkou je, jestli ta nutná námaha je opravdu adekvátní pocitu, že mám machrovinu přesně podle svých představ.

A nebo se potom se svým konkrétním návrhem na ty lidi, kteří se tím zabývají profesionálně, tedy kteří už nemusí ztrácet čas studováním potřebných zákonů, protože ví přesně co, jak a kde a zároveň máš u nich jistotu, že to opravdu vyřídit uměj.

Jediný co nevidím jako vůbec schůdný je spoléhat se na to, že technik na STK neví jak vypadá motorka.

(reakce na) Hardtail stavba na STK

24.8.2016 v 10:45 | Nahoru | #18

VITEK_M píše: mnoho štěstí kamaráde... dnešní zákony a způsob ohledně udělení nebo neudělení TK jsou vysloveně proti stavbám samo-domo...
at se daří....



No ony ty dnešní zákony nejsou zas tak jenom dnešní, ale platí už docela velmi dlouho. Jen se přestalo tolerovat jejich nedodržování. Navíc ani venku si nemůže stavbu jen tak doma na koleně postavit každej, ty naše zákony nejsou zas tak odlišný od jiných zemí.

Problém je spíš v tom, že českej trh je natolik malej, že uživit tady specializovanou firmu na přestavby motorek je v podstatě nemožný. Výhodou dnešní doby naopak je, že nemusíš mít každej doplněk homologovanej jen a jen českou zkušebnou a že i případný zahraniční homologace doplňků zahraničních výrobců jsou u nás buď přímo akceptovaný, nebo jsou pro dovozce jednodušší už na základě nějaký jiný zahraniční homologace.

PS
Já pamatuju dobu, kdy nám policajt sbíral techničáky za reklamní samolepky na motorce a mělo to dokonce oporu i v zákoně, který přesně upravoval i barevné provedení vozidel, včetně nápisů na něm povolených.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist