paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motoscoot Betka: výměna zadního pleteného kola za lité
16.8.2016 v 20:24
Zdravím všechny přítomné Betkaře! Mám Betku r.v. 2008 a zamýšlím zbavit se potíží kolem výpletu zadního kola jeho výměnou za lité. Zdroj bych na to měl, ale říkal ten člověk, že prý lité kolo má jinou délku náboje a tak že to prý nepůjde. Zatím jsem neměl možnost to přeměřit, takže co o tom víte VY? A pokud to tak skutečně je, dá se to nějak přizpůsobit?

1 reakcí na tento příspěvek Motoscoot Betka: výměna zadního pleteného kola za lité

18.8.2016 v 19:48 | Nahoru | #1
Chí, prej Běska, to je dobrý :) Překlep, nebo tomu stroječku opravdu tak říkáš? Ono to celkem sedí :)

Ale k tématu - ono je to tak: už letos na jaře, koncem dubna, jsem přepletl zadní kolo na pevné dráty, koupil jsem tyto: http://www.motospic...e-3-5x160-betka.html a jsou opravdu pevné. S Betynkou (tak jí důvěrně říkám) jezdím hlavně přes celé Brno do práce, cestou mám několik šalinových přejezdů a pár úseků s ne zrovna hladkým povrchem a vážím metrák. To by sice nemělo být důvodem k tomu, aby mi od té doby praskl už druhý tento pevný drát, ale stalo se tak. Bude to asi taky o zadním ráfku, který je na jednom místě dost zdeformovaný, sice jen bočně, ale asi už nepůjde pořádně vycentrovat, navíc nejsem přeborníkem v centrování, hrubé boule vyrovnat, to jo, ale vždycky tam nějakej vakl je a to už nezvládám. Poslední věc je ta, že od předchozích majitelů je poněkud poškozen náboj.

Tak jsem si řikal, že bych koupil novej náboj a ráfek, k tomu by asi měl přijít i nový výplet, což činí cca 1500 kaček + platba někomu, kdo to dá pořádně dohromady. To litý zadní kolo bych mohl mít za 1800, což vychází nastejno s tím, že i do budoucna už budu mít úplně pokoj. No ale je tady ta otázka délky náboje, trochu mě to zneklidňuje, abych si pak třeba nemusel strkat pravou nohu za levý ucho. Na jedný straně si řikám, proč by to výrobce dělal, na druhou stranu je to číňan, který má nápady různý a navíc za osm let skutečně mohlo dojít k rozměrovým změnám. Tak prostě zjišťuju, kdo o tom co ví, páč jsou tady tací, kteří měnili pletené kolo za lité. Tož tak to je.

Naposledy editováno 18.08.2016 19:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoscoot Betka: výměna zadního pleteného kola za lité

18.8.2016 v 20:01 | Nahoru | #2
OndraBM> To není překlep,já ji opravdu říkám Běska,protože někdy dokáže pěkně zazlobit.Zkontroluj si všechny kontakty elektro,rádi se uklepou a i díky tomu se jí nechtělo dobíjet.Na rovinu jediné co se povedlo je starý osvědčený motor.Ten šlape jak hodinky.Ale nemoci jako vadný palivový kohout,nový se rozpadl,na většině z nich je nefukční rezerva,pak ta elektrika a navíc já mám 6 V verzi a býval problém sehnat přední žárovku,teď už jsou.

Dráty v zadním kole ,když praskly,tak jsem jel se zadním kolem k prodejci a bylo mi řečeno " Co by jste pane chtěl od motorky za 20 tis ." Nechalo se to vyplést na dráty od motoscotu,nerezové a paráda je celou dobu klid.Jinak to jede pěkně ,ale musí se vychytat mouchy,proto ta BĚSKA.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padani retezu Motoscoot Jawa Betka antoniinz 12 30.5.2024 v 06:38 krokoš
Betka - seřízení volnoběhu Motoscoot Jawa Betka dědek56 2 31.3.2024 v 19:55 dědek56
Jawa Betka - řazení Motoscoot Jawa Betka antoniinz 14 27.1.2024 v 21:25 FiffiQ
Zapojení novych bubíků na starší mo... Motoscoot Jawa Betka beg 8 1.11.2023 v 20:48 automotomaniak
Jawa Betka 50 - nestartuje Motoscoot Jawa Betka cegy158 3 23.8.2023 v 23:28 Vítězslav_Máří


TOPlist