globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spatne startuje
Ahoj, moje Shadowka VT750 C 83r. uz od koupe u fy. Motoboardel spatne startuje. Bohuzel to neni tim ze moto dlouho stalo jak tvrdily. Startuje az po desatem pokusu za studena po zahrati asi po sestem, a pekne si u toho zastrili.Je tam nova baterka civky OK starter ma uhliky take dobre svicky dle specifikace, karbec vycisten ultrazvukem, benzin 95oktan. Pokud je motor v chodu ma pravidelny chod, najel jsem asi 500km jak ale moto chcipnu tak startovat jde znovu hodne spatne. Mam podezreni na jednotky CDI ( tranzistory) ale po startu je chod OK. Mel jsem motku v autorizovanem servisu Honda Lety bohuzel tam uz umi asi jen menit soucastky. K moto mam angl. manual je tam spousta veci napr. Stroboskopicky upravit predstih, pilotni srouby v karbecu atd. Verim ze to jde opravit jen to musi delat nekdo ze zkusenostmi se starsimi motory. Dekuji za kazdou radu pripadne za odkaz na nekoho kdo tem motorum rozumi.

spatne startuje

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2016 v 14:13 | Nahoru | #1
benzín 98 s tým nespraví nič.
nájdi si taký servis, kde vedia čo robia. To, že nevedia ani len predstih skontrolovať je zaujímavé. V autorizovaných servisoch nie sú servismani, ale vymieňači dielov.
Tam keď prídeš, že ti netesnia ventily, tak ti povedia, že treba vymeniť celú hlavu, alebo celý motor, prípadne, vymeňte celú moto a kúpte si tuto novú Hondu NC750. S lapovaním ventilov sa tam nikto nebude srať.
Na karbci nastavíš viac vzduchu jedine znížením ihly, alebo výmenou trysky, inak nie.
Pilot screw je len na voľnobeh a cca 1/4 plynu. A nekrúť s tými skrutkami na karbci, keď nevieš čo a ako!
Moja honda mala servisnú knižku z origo servisu HONDA a napriek tomu bola sychronizácia rozhádaná tak, že to aj laik počul, že dačo je s tým motorom zle.
Nájdi spoľahlivý servis, inak to asi ťažko pôjde.

spatne startuje

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2016 v 19:34 | Nahoru | #2
Já tam mám svíčky Denso X24EPR-U9 4096 .Jsou super,jezdím na ně od začátku sezony a bez jediného problému ,to s NGK to bylo horší. Jak ti kilix hodil link,tak seřízení ventilů tam je a pochopíš to z toho . To Kladno ti pošlu PM.

edit : Jen doplním hodnoty z autodata : Ventilová vůle 0,10 na všech ventilech,Kompresní tlak je 10 - 14 bar.Předstih 10 stupňů při 1100 ot ., max posun 32,5 při 4000 ot/min.Svíčky NGK - DPR 8 EA-9 (0,8 - 0,9) ,Champion RA5YC ( 0,6 ) , Bosch X5DC ( 0,9 ) .Karburátory Keihin a osazení - hlavní tryska 110/118 volnoběžná 38 Volnoběžný šroub 2,25 a úroveň plováku 6,8 mm .

Naposledy editováno 12.08.2016 22:07:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist