bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak brzdit
 
8.8.2016 v 22:14
Podle autoškoly i motoškoly se má brzdit postupným odřazováním, na každém stupni pustit spojku. Má to nějaký dobrý důvod?
Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.

Jak brzdíte vy?
Anketa: Jak brzdím
Převážně motorem, stupeň po stupni
98%
152
Převážně brzdou, řazení přehrkám najednou
2%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit

10.8.2016 v 14:09 | Nahoru | #1

t_freedom píše: ...ty musíš na tvrďáka, stále s pootevřeným plynem vykroužit co si nasadil. Jinak je to ihned bum.



Haló, tady se bavíme o jízdě v běžném provozu a nota bene u začátečníků - a ti obvykle jezdí zatáčky dost daleko od limitu adheze pneumatik. A když mám rezervu adheze, tak si můžu dovolit v zatáčce zavřít plyn, dokonce i brzdit (citlivě!) a žádné bum nebude. Jinak souhlasím s tím, že je obecně je lepší řešit problémy zvyšováním náklonu než snižováním rychlosti, ale není to jediná možná cesta.

Naposledy editováno 10.08.2016 14:12:34

(reakce na) Jak brzdit

10.8.2016 v 14:43 | Nahoru | #2

JohnnyS08 píše: Haló, tady se bavíme o jízdě v běžném provozu a nota bene u začátečníků - a ti obvykle jezdí zatáčky dost daleko od limitu adheze pneumatik. A když mám rezervu adheze, tak si můžu dovolit v zatáčce zavřít plyn, dokonce i brzdit (citlivě!) a žádné bum nebude. Jinak souhlasím s tím, že je obecně je lepší řešit problémy zvyšováním náklonu než snižováním rychlosti, ale není to jediná možná cesta.



souhlas... jen ten plyn je v tý zatáčce vlastně zásadní ovládací prvek tvýho náklonu... jak tohle člověk jednou pochopí, nemusí řešit hromadu teoretickejch blbostí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist