Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
t_freedom píše: ...ty musíš na tvrďáka, stále s pootevřeným plynem vykroužit co si nasadil. Jinak je to ihned bum.
Haló, tady se bavíme o jízdě v běžném provozu a nota bene u začátečníků - a ti obvykle jezdí zatáčky dost daleko od limitu adheze pneumatik. A když mám rezervu adheze, tak si můžu dovolit v zatáčce zavřít plyn, dokonce i brzdit (citlivě!) a žádné bum nebude. Jinak souhlasím s tím, že je obecně je lepší řešit problémy zvyšováním náklonu než snižováním rychlosti, ale není to jediná možná cesta.
Naposledy editováno 10.08.2016 14:12:34
JohnnyS08 píše: Haló, tady se bavíme o jízdě v běžném provozu a nota bene u začátečníků - a ti obvykle jezdí zatáčky dost daleko od limitu adheze pneumatik. A když mám rezervu adheze, tak si můžu dovolit v zatáčce zavřít plyn, dokonce i brzdit (citlivě!) a žádné bum nebude. Jinak souhlasím s tím, že je obecně je lepší řešit problémy zvyšováním náklonu než snižováním rychlosti, ale není to jediná možná cesta.
souhlas... jen ten plyn je v tý zatáčce vlastně zásadní ovládací prvek tvýho náklonu... jak tohle člověk jednou pochopí, nemusí řešit hromadu teoretickejch blbostí