Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
tomasd. píše: Když tě napadne pri snížený adhezi brzdit jednu nápravu a ne dvě ...
Při brždění motorem je menší pravděpodobnost smyku. Nebavíme se o brždění, kdy potřebuješ odvrátit průser.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Cosmo píše: Při brždění motorem je menší pravděpodobnost smyku. Nebavíme se o brždění, kdy potřebuješ odvrátit průser.
Jo a teď tu o karkulce
E: no, mozna se jen bavíme oba o necem jiným. Skutečný brzdění motorem je v zimě smrt. Ale to uz bych zase byl treba u otazky, proc v zimě jo a v lete ne? A odpověď by byla, ze je mensi riziko smyku...
Takze příklad, zima, vlhko, brdzim pred zatackou a treba i lehce do zatacky, mam predokolku s Abs. Riziko smyku?
Brzdim motorem pred zatackou, komprese mi brzdi predni napravu jeste pri najezdu do zatacky, odlehcena zadni naprava se jen veze. Riziko smyku?
Mozna na to jsou dneska i el.asistenti, jako opak protiprokluzu, nevim. Ale generalne je to chujovina.
Naposledy editováno 09.08.2016 00:56:21
Cosmo píše: Při brždění motorem je menší pravděpodobnost smyku. Nebavíme se o brždění, kdy potřebuješ odvrátit průser.
jejda...
intenzivní brždění motorem na kluzkém povrchu je jednou z nejčastějších příčin smyku - proto se doporučuje při náznaku smyku zmáčknout spojku (nejlepší z dobrých dokážou zregulovat plynem/brzdou - fakt není případ člověka, který najede osobákem 50 tisíc ročně a na školu smyku si zajde jednou za pár let)
mimochodem náklaďáky mají tlačítko pro vypínání motorové brzdy v případě jízdy po sněhu/ledu - a tam je účinek motorové brzdy na, většinou zatížené, dvojmontáži