1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6
2 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6
Naposledy editováno 18.07.2016 00:04:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
JohnJanecky píše: Jo pamatuji na podmínku že to nesmí mít více jak 70kw v základu což hornet má 71kw ale když to nechám napsat na 25kw tak nezáleží na tom jaký měl stroj před tím výkon ne ?
Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.
Naposledy editováno 18.07.2016 11:18:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
Pitbullterier píše: Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.
Pokud má motorka v papírech pouze 25kW (nebo cokoli do 35kW), řídit jí může, i kdyby ve skutečnosti měla 200kW. Pokud má v papírech škrcení z, tak to musí být max. 35kW z max. 70kW.Samozřejmě se nebavím o tom, jestli je v pořádku řídit něco, co bych neměl...
Edit: poslední věta
Naposledy editováno 18.07.2016 12:38:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
famfulin76 píše: Pitbullterier> .... Každopádně - co je v TP, to platí, ať už je skutečnost jakákoli...
...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.
Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...
Velvetek píše: ...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.
Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...
Kdo má ještě A18, tzn řidičák tuším někdy před rokem 2013, může řídit jak COKOLIV do 25 kW (nebo je tam možná taky nějakej poměr výkon/váha?), tak zároveň do 35 kW seškrcené maximálně z dvojnásobku (+výkon/váha).
Pokud máš už nové A2, můžeš sice řídit motorku seškrcenou na 25 kW, ale jen z dvojnásobku, tzn z 50 kW (+výkon/váha), ale takové SV 650, či Bandita, který má tuším 54 kW bys už seškrceného na 25 kW řídit nemohl (ale na 35 kW ano).