globalmoto_duben_nolan





Téma: Hornet 600 nebo R6
 
17.7.2016 v 14:48
Prosím o radu nemůžu se rozhodnout jakou motorku do začátku jestli Horneta 600 nebo R6 prosím o pár rad...

Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 15:12 | Nahoru | #1
Pokud opravdu začínáš a je ti 22, tak ani jednu, protože na to nemáš papíry.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 15:14 | Nahoru | #2
Tak jedno je pohodlná motorka s širokýma řidítkama, bez plastů. Druhá je sportovní motorka, posez nakloněný dopředu, nohy výš, úzká řidítka, dělaná pro velké náklony. Samozřejmě první je lepší pro začátek, zvlášť pokud ti i někdy spadne ze stojánku. Ale i na té R6 se dá začít, jen ti nesmí spadnout Samozřejmě nejlíp vyzkoušet aspoň na ně sednout.

Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 17:04 | Nahoru | #3
Bylo by to "škrcené" v TP...

Naposledy editováno 17.07.2016 23:35:37

(reakce na) Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 20:29 | Nahoru | #4
Pedl> Naprosto souhlasím.

Pro zakladatele - pamatuj na podmínky škrcení.

Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 22:19 | Nahoru | #5
Jak bylo řečeno jsou to dost odlišné motorky, ujasni si co vlastně chceš. Já začal jezdit tuto sezónu na Hornetu (škrceným) a super .

2 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6

17.7.2016 v 23:41 | Nahoru | #6
Jo pamatuji na podmínku že to nesmí mít více jak 70kw v základu což hornet má 71kw ale když to nechám napsat na 25kw tak nezáleží na tom jaký měl stroj před tím výkon ne ?

Naposledy editováno 18.07.2016 00:04:21

Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 03:12 | Nahoru | #7
A co třeba r1 pi#o vo#e to určitě seženeš s 25

Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 07:27 | Nahoru | #8
Asi vyhrál ten Hornet ;) koupit takovej který už má v TP 25 jinak je otevřený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 11:15 | Nahoru | #9

JohnJanecky píše: Jo pamatuji na podmínku že to nesmí mít více jak 70kw v základu což hornet má 71kw ale když to nechám napsat na 25kw tak nezáleží na tom jaký měl stroj před tím výkon ne ?



Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.

Naposledy editováno 18.07.2016 11:18:38

Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 11:30 | Nahoru | #10
Škrcení si můžeš vygooglit/najít tady v tisíci diskuzí. Jediná alternativa pro tebe je starší 70kw hornet, ostatní řídit nemůžeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 12:36 | Nahoru | #11

Pitbullterier píše: Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.

Pokud má motorka v papírech pouze 25kW (nebo cokoli do 35kW), řídit jí může, i kdyby ve skutečnosti měla 200kW. Pokud má v papírech škrcení z, tak to musí být max. 35kW z max. 70kW.
Samozřejmě se nebavím o tom, jestli je v pořádku řídit něco, co bych neměl...

Edit: poslední věta

Naposledy editováno 18.07.2016 12:38:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 13:40 | Nahoru | #12
famfulin76> To si taky myslím.Ale je otázkou,co a jak je napsané v papírech po seškrcení.Nebo jestli jde koupit taková,která měla už od výrobce udávaný výkon třeba těch 35kw.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 14:04 | Nahoru | #13
Pitbullterier> Určitě jde koupit, prodávají se série přímo pro český trh, se zapsanými 35kW od novoty. A pak taky můžeš narazit, díky úřednímu šimlu, na různé anomálie v TP, ale to už je zase jiná písnička. Každopádně - co je v TP, to platí, ať už je skutečnost jakákoli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 14:23 | Nahoru | #14

famfulin76 píše: Pitbullterier> .... Každopádně - co je v TP, to platí, ať už je skutečnost jakákoli...



...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.

Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...

(reakce na) Hornet 600 nebo R6

18.7.2016 v 14:32 | Nahoru | #15

Velvetek píše: ...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.

Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...

Souhlas

(reakce na) Hornet 600 nebo R6

19.7.2016 v 08:40 | Nahoru | #16
Pokud máš nové A2 a ne staré A18, tak ti 25 kW nepomůže, protože to na tebe neplatí.
Kdo má ještě A18, tzn řidičák tuším někdy před rokem 2013, může řídit jak COKOLIV do 25 kW (nebo je tam možná taky nějakej poměr výkon/váha?), tak zároveň do 35 kW seškrcené maximálně z dvojnásobku (+výkon/váha).
Pokud máš už nové A2, můžeš sice řídit motorku seškrcenou na 25 kW, ale jen z dvojnásobku, tzn z 50 kW (+výkon/váha), ale takové SV 650, či Bandita, který má tuším 54 kW bys už seškrceného na 25 kW řídit nemohl (ale na 35 kW ano).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist