bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kaluž pod motorkou
 
9.7.2016 v 15:57
Dobrý den, potřeboval bych pomoct. Teče mi z karburátoru benzín tím stylem, že ráno přijdu k motorce pod motorkou flek od benzínu s olejem (2t) a zapatlaný válec. V servisu mi řekly, že to je 2t a že je to normální. Jenže toho benzínu teče čím dál tím víc. Nevíte co by to mohlo být?

Naposledy editováno 09.07.2016 17:18:34

1 reakcí na tento příspěvek Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 16:15 | Nahoru | #1
rozdelej karburator a mrkni jestli nemas nekde neco zaseknuty (beru zkusenosti za jawamasin) ....

(reakce na) Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 16:21 | Nahoru | #2

wayender píše: rozdelej karburator a mrkni jestli nemas nekde neco zaseknuty (beru zkusenosti za jawamasin) ....

tak tak když sem kupoval motorku taky valil z karbecu benzín. Vyčistil sem ho a je po problému

1 reakcí na tento příspěvek Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 17:17 | Nahoru | #3
Wayender: Děkuji zkusím
kubak1: Vyčištěno před třemi měsíci. Beze změny, proto se radši zeptám, čím by to mohlo být než ho znovu rozdělám

Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 17:24 | Nahoru | #4
Hledal bych problem v plovakovce nekde. Bud vysoka hladina nebo nezavira ventil u plovaku.

Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 18:22 | Nahoru | #5
bud plovak neplave,nebo opotřebovana gumička na jehlovém ventilu,nebo je tam čurbes,stačí opravdu malo,kousíček rzi.......
gumička by měla mít tvar trojuhelníku,jak je tam dokola naznak kolečka,je po ní

Naposledy editováno 09.07.2016 18:24:29

(reakce na) Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 20:52 | Nahoru | #6
BikTsaa> zavírej kohoutek na nádrži .. pak ti kápne max pár kapek

Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 20:54 | Nahoru | #7
Jak to popisujes, tak ti asi plovak nezavira privod, Vytahni plovak a zkus jestli nestercha (nesmi). Jinak omrkni vsechny fjucury v te plovakove komore, muze byt plovak ok, ale nejaky vymackany uzavirani privodu na ktery tlaci, muzes mit seklej sytic .... je tam hodne "mohlo by" .... rozdelat, omrknout (jestli plovak neni otocenej treba a jesteli vsechno dela co delat ma)

Kaluž pod motorkou

9.7.2016 v 23:14 | Nahoru | #8
Netěsný nebo vymačkaný jehlový ventil a pak to teče přepadem-opravit se to dá,ale musíš něco o tom vědět a mít kapku praxe-pokud je to první máša,tak raději k někomu,kdo to s karbcem umí,páč ten dvoutakt je háklivej na zadření

Kaluž pod motorkou

11.7.2016 v 19:54 | Nahoru | #9
Díky moc všem. Uvidím zkusím to rozdělat, a když nebudu vědět, tak to hodím radši do servisu.

Kaluž pod motorkou

12.7.2016 v 12:05 | Nahoru | #10
podtlakový ventil na palivovom kohúte to nemá?
Ak áno, tak je to kombinácia dvoch porúch - nefunkčné uzatváranie podtlakového ventilu a nefuknčný ihlový ventil/a alebo plavák.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist