Situace je vyřešena (už dříve, ale řekl jsem si, že to tu přece jen doplním). Ve svazku jsem idetifikoval ty dva dráty postupně až k řídící jednotce. Po proměření jim nakonec nic nebylo. A tak přicházely v úvahu už jen dvě věci. Ta horší, vadná řídící jednotka a ta snazší, méně pravděpodobná (jsem si myslel), opět vadný snímač polohy klikové hřídele, který jsem kupoval nový cca 2 měsíce zpět. Při proměřování čidla mi ty hodnoty moc neříkaly a tak jsem zavolal kamaráda s Traficem a došlo k záměně čidel. No mi to najednou jelo a jemu ne. Znovu a znovu jsem porovnával hodnoty na jeho voze, na mém a na obou čidlech. Nic výrazného, až na to, že moje čidlo po namontování prostě nefunguje. Znovu zakoupeno nové a zatím se to hýbe. A tak už jsem mohl definovat,že je to asi funkční a že už asi nebudu muset čarovat s kábly, tak jsem konečně vyřadil ty čokoládky, obrnil se trpělivostí a napevno zapájel veškeré dočasné spoje. A pochopitelně zaizoloval. Ovšem nedokážu si představit, jak bych měl nesčetněkrát pájet a zase trhat provizorní spoj, jenž mi bohatě nahradí pro dočasné řešení vámi zavrhovaná čokoládka. Ale stejně mi stále vrtá v hlavě, že někdy stačilo prohrábnout dráty, jakoby to mnělo blbý kontakt a zase to chvíli jelo. Asi souhra náhod a to je v elektrice ten největší problém.