globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím dál hlučnější cvakání
Nazdar bajkeři!

Když už jsem si teda nedávno splnil sen a pořídil si dráčka, tak se vyskytnul již první problém. Při zaputí klíčku je slyšet běžný zvuk, ale když zapnu pak i chcípák, tak to začne divně bzučet (cvakat) po cca 3s. Nutno podotknout, že to je čím dál silnější rachot Když ho vypnu a zapnu, tak už nic. Ale když počkám pár desítek minut, tak to udělá zas Jinak ale startuje parádně na její obranu Nevíte čím by to mohlo být?
Teď ještě teda jeden dotaz. Když jedu, někde se zastavim na pár minut, tak zase v pohodě nastartuje. Když však už ji nechám vyplou cca půl hoďky až hoďku, tak si nedá říct ani se sytičem, ani bez. Přemluvim ji, až po přidání plynu Čím to? Baterka?

Moc díky za odpovědi!

Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2016 v 22:21 | Nahoru | #1
To cvakání je elektrické palivové čerpadlo a běží nebo neběží podle toho, jak jsou zrovna karburátory plné. Většinou se po jízdě teplem trochu benzínu odpaří a po následném zapnutí to čerpadlo doplní, po druhém zapnutí už neběží, protože je to plné. Po zimní odstávce, kdy budou karburátory nejspíš vyschlé úplně, budeš muset zapnout/vypnout několikrát, než se to doplní po vrch.

To startování s plynem je buď vlastnost (Dragstaristi to budou vědět přesněji, ale některé motorky na to trpí víc) nebo je hodně bohatá směs volnoběhu a pootevřením plynu to vyrovnáš větším množstvím vzduchu. Nemáš náhodou vyrabované výfuky? Pak bývá zvykem volnoběh obohatit aby to nestřílelo při zaklapnutí plynu a tohle může být důsledek. Případně zkoukni, jestli není zanesený (černý, mastný) vzduchový filtr.

Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2016 v 22:14 | Nahoru | #2
cus
je to palivove cerpadlo -podle zvuku hadam ze mas zavreny palivovy kohout a cerpadlo jede naprazdo ps: tohle je uplne normalni ....

(reakce na) Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2016 v 22:36 | Nahoru | #3
[quote=LeošH.]Chapáci, všem dík za odpovědi! Ovšem po zapnutí klíčku je to v poho, děje se to, až po zapnutí chcípáku. Přikládám video, kdyby se někdo chtěl mrknout V 5s zapínám chcípák

Palivové čerpadlo je propojeno přes spínací skříňku i přes chcípák. Takže pokud nezapneš obojí, tak čerpadlo neběží. Tak to zkus udělat obráceně, přijď k motorce, jako první zapni chcípák a až potom otoč klíčkem ve spínačce a uslyšíš, že čerpadlo taky zavrní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 25.4.2024 v 16:33 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ


TOPlist