1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
t_freedom píše: Ve chvíli jak otočíš heftem klapkama přes pár stupňů už to všechno valí jen podle tabulky a teplotních korekcí.... stejně nechápu proč tam ty starý lamdy byly vůbec dávaný, když to pak za běžnýho užívání motoru nemělo skoro žádnej efekt ...
Ty nový co se dávaj do kolen už to korigujou během provozního běhu ?
Motorka nejede porad v akceleraci, ustalenej beh (cruising do cca 4tis ot, volnobeh) to jede na closed loop rezim a tam to lambdou doladuje smes aby byly ok emise...
Ty novy stroje ji vyuzivaj vic, ale stale jde porad jen o eko - ostatne jsme to prece resili u tvoji duc - ta s4rs uz kontroluje i vystup z labdy a to i zpetnou vazbou (tzn nestaci udelat fake signal z lambdy) prida/ubere palivo a zkouma reakci lambdy - proto neni jednoduchy novy duc ladit, lambda nejde uplne vyradit - chce to tu performance jednotku, nebo z nimprehrat soft - to tam ma tusim londoner - ta tuhle vazbu nema.
Ono to vypada, ze nema smysl resit closed loop - ze v akceleraci zalezi jen na mapach, ale neni to uplne pravda, pro dobrej pocit ze sportovni jizdy je pro me nejdulezitejsi doladeni dodavky vykonu pri prujezdu zatackou a ten prechod z brzdeni motorem do malo otevrene klapky a zacatek akcelerace v apexu - spousta motoru (a je to i diky naladeni na emise = to co si jednotka sama nastavi podle senzoru, jak se tim kdekdo chlacholi) tam ma neprijemnej kopanec, zavahani ktery rozhodi plynulost prujezdu zatackou...a na tohle je prave dulezity peclivy naladeni v tomhle rezimu nizke zateze
Naposledy editováno 29.06.2016 12:51:05
assassin píše: Motorka nejede porad v akceleraci, ustalenej beh (cruising do cca 4tis ot, volnobeh) to jede na closed loop rezim a tam to lambdou doladuje smes aby byly ok emise...
Ty novy stroje ji vyuzivaj vic, ale stale jde porad jen o eko - ostatne jsme to prece resili u tvoji duc - ta s4rs uz kontroluje i vystup z labdy a to i zpetnou vazbou (tzn nestaci udelat fake signal z lambdy) prida/ubere palivo a zkouma reakci lambdy - proto neni jednoduchy novy duc ladit, lambda nejde uplne vyradit - chce to tu performance jednotku, nebo z nimprehrat soft - to tam ma tusim londoner - ta tuhle vazbu nema.
Ono to vypada, ze nema smysl resit closed loop - ze v akceleraci zalezi jen na mapach, ale neni to uplne pravda, pro dobrej pocit ze sportovni jizdy je pro me nejdulezitejsi doladeni dodavky vykonu pri prujezdu zatackou a ten prechod z brzdeni motorem do malo otevrene klapky a zacatek akcelerace v apexu - spousta motoru (a je to i diky naladeni na emise = to co si jednotka sama nastavi podle senzoru, jak se tim kdekdo chlacholi) tam ma neprijemnej kopanec, zavahani ktery rozhodi plynulost prujezdu zatackou...a na tohle je prave dulezity peclivy naladeni v tomhle rezimu nizke zateze
Na tento popisovanej jev si moc dobře vzpomínám u prvních modelů FZ6 Fazer. Tam uplně zavřít a pak chtít mírně otevřít v zatáčce, byla skoro sebevražda, pokud na to člověk nebyl zvyklej
Zlesa: možná není tak 929 háklivá, nebo možná spíš nahoď origo filtr a porovnej
Každopádně lambdy u modelů 929 a 954 maj snad jen něaký kanadský verze bo co. Normální 929 a 954 pro EU to vůbec nemaj.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |