Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše:
Žasnu, jaký cenný rady se tady ještě člověk od místních odborníků nedozví.
Tak nás teď ještě pouč o nějakých těch skútrech, které při jízdách do 100-110 km/h berou 1.4...
A můžeš klidně i bez těch chechtajících se smajlíků.
To je zajímavé, že člověk řekne jezdit za polovinu a vy se hned vytasíte jen se spotřebou... Nicméně se mi to nechce hledat, přes spotřebu paliva tu jste odborníci vy
A chcechtající smajlíky si budu používat jak chci, protože jsem konečně dočetl co jste tu nablili za posledních 10 dnů a to je fakt k smíchu ta diskuze s věčně se opakujícími argumenty. A do toho všeho perly od Petruma To fakt nemá chybu.
A dovolím si reágovat na nevím čí zmínku o zábavnosti naháče s vysokozdvihovým motorem s chopera. Tak věřím že i takový stroj může být i přes bídnou hodnotu maximálního výkonu hodně zábavný. Třeba na MT-01 bych se někdy rád zkusil svézt
E: koukám že už ti stihli ostatní taky odpovědět
Naposledy editováno 11.07.2016 11:18:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nekde okolo strany 20 (baj woko)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech>
No tak teda poinformuj, v čem by že by to bylo za polovinu.
Nebavím se o udýchané malé dváce, ale o libovolném větším skútru s nosností když už ne 210 kg jako u NCčka, tak aspoň 180-190kg a s maximálkou okolo 180 km/h, aby Tě furt netlačily TIRáci před sebou a v případě nutnosti aby se s tím dalo po dálnici potřebných aspoň 130-140 km/h.
Ve spotřebě paliva se teda shodneme, že to není, jenom jsi to špatně formuloval, OK.
Takže snad ne v těch nákladech navíc na údržbu variátoru u skútru? Klasická motorka zase vyžaduje péči o řetěz a výměnu řetězovky, když přijde její čas. Jinak povinný ručení a event. havarijko víceméně stejný, cena STK stejná, olej, filtry, seřízení ventilů, tlumiče (olej, gufera), žárovky, gumy... to všechno plus minus stejný. Nebo i kvůli variátoru je to u skútru spíš dražší. A navíc ona i taková zdánlivá blbost jakou je výměna špatně přístupných gum u koleček u skútru, to je taky často lahůdka s velkým nárokem na pracovní čas. A tudíž i cenu tohoto základního servisu.
Já tomu tak dobře nerozumím jako Ty, ale když už jsi s tím začal, fakt by mě to zajímalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |