Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

10.7.2016 v 15:40 | Nahoru | #1
A víte co? Já bych si z toho japonského výběru koupil ncéčko, když už. A víte proč? Protože to aspoň nějak vypadá, vždyť na to co potí Suzuki a v te kategorii se nedá dívat, větśinou. Kdybych teda na to měl, že... prostě lepší je asi vstrom, ale za já bych za to prostě ty peníze dát nemohl. A další věc je, že mi příjde na palici, aby cestovní motorka žrala víc než auto, když váží 4x míň a má podstatně menší odpor vzduchu. Tento měsíc jsem najel 3500km a dát na km o 1,- Kč víc nebo míň je s mými příjmy, které navíc nejsou úplně nejmenší (vydělám si nadprůměr), docela rozdíl. Takže se někdy divím, když zdejší motorkáři silácky neřeší spotřebu, protože upřímně mám o jejich příjmech někdy trochu pochybnosti a je pitomé, nejet se projet, protože už nemám na benzín

Jediné co mi na ncéčku vadí je obutí a cestování, ale tady možná to má Honda vymyšlené tak, že cestovní je Integra. A možná že to ještě nějak doladí...

Naposledy editováno 10.07.2016 15:44:05

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

10.7.2016 v 15:47 | Nahoru | #2
Mufiozo> Každý to má jinak.Mě připadá u NC motor povedený(určitě by se mi líbil průběh),ale zbytek hnusný.Ale když budu laborovat nad spotřebou a provozními náklady obecně,vycházejí mi podstatně levněji úplně jiné varianty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

10.7.2016 v 17:39 | Nahoru | #3
Mufiozo> vidis, ja to mam jinak, radsi bych najel 2tis km na necem co me bavi a ne 3,5tis jenom proto ze to min zere
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 16 9.6.2024 v 20:05 Malp
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler


TOPlist