Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.7.2016 v 06:00 | Nahoru | #1

gugo píše: PAP28> Aerodynamicky ovladane UL letadla se chovaj uplne stejne jako velky era. ano diky male vaze maji mensi setrvacnost, ale to je vcelku jedno. Na tom druhym pripadu co si sem dal vidis sam ze pristat se da a kazdej kdo ten pilotak udela to ma zasebou, protoze se to nacvicuje.
A proste kdyz litas tak litas stim ze pocitas ze ti to muze kdykoliv zdochnout, kdzy stim pocitas a mas dostatecnou vysku tak pak mas dosta casi si vybrat kam stim prasknes.
Predstav si ze plachtari takhle litaj porad



Jo, ale větroň je k plachtění přímo vyroben. Pilot, proto aby vydržel ve vzduchu musí vyhledávat stoupavé proudy. Aerodimanika větroně a UL je taky na zcela jiné úrovni. Pravda je, že každý pilot musí počítat tím, že ti motor může vysadit. Bohužel s tou výškou si vybírat nemůžeš, to kdy ti vysadí většinou dopředu nevíš.
Kdo pravidelně létá, tak si několikrát za život nouzově sedne. Větroně nevyjímaje.
Když děda stavěl L13B Bačostroj (přední část kokpitu pro pilota nahradil motorem 2,5 Walter Micron III), draka použil z L13, která nouzově sedla a rozbila se.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.7.2016 v 09:55 | Nahoru | #2
PAP28> a ? porad nevidim duvod proc by ulla mely byt nebezpecnejsi nez jiny letadla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 35 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 20 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X stafler 0 5.7.2024 v 22:25 stafler
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR


TOPlist