Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

29.6.2016 v 23:20 | Nahoru | #1
gugo> no na UL bych resil spis pomer vaha/vykon/spolehlivost. Nebo potrebujes spotrebu 5l na 100 majli?? nevim jak to bude konstrukcne vyreseny ale slusel by mu bramborackej boxer.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

30.6.2016 v 08:43 | Nahoru | #2

Zlesa píše: gugo> no na UL bych resil spis pomer vaha/vykon/spolehlivost. Nebo potrebujes spotrebu 5l na 100 majli?? nevim jak to bude konstrukcne vyreseny ale slusel by mu bramborackej boxer.



tak samozrejme resi se to presne tak jak pises. Primarne najdes vhodnej motor kterej sam o sobe nevazi moc , ten oceses. Optimalne by mel mit 2 svicky na valec, ale to je u autovejch motoru vlhkej sen. V USA jsou dal, tam si delaj treba vlastni hlavy, ev. jsem videl na netu i vyvoj komplet motoru 4 valec boxer. Proste jsou tam dal.
Treba nekdo razi teorii ze karburator protoze to je spolehlive,ale strikacky se uz docela prosazujou , rekl bych.

Ja to momentalne resim teoreticky, rikam si ze se vratim k litani a pocitam ze tak behem 1-2 roku koupim nejaky litadlo, takze mam dost casu.

Momentalne jsem treba u otazky kdyz pouziju strikacku motor, jestli ma cenu s sebou tahnou tu puvodni ECU, ktera se stejne musi precipovat. Nebo jestli se ten motor da rozbehnout s nejakym univerzalem ala ignitech. Jde o to ze ten motor oceses o vsechny zbytecnosti tyopu EGR,apod a pri jakymkoliv chybovym stavu nechces bezet v nouzovym rezimu.

Jako nepredpokladal jsem ze budu resit ero od motoru, nadruhou stranu kdyz koukam na ten motor z hondy jazz tak jsem schopnej ho z bouracky sehnat za 30k, takze proc si pres zimu nehrat s motorem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 16 9.6.2024 v 20:05 Malp
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler


TOPlist