Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth:V té rovnici ti chybí jedna proměnná,a to sice požitek z jízdy.Tuhle veličinu spousta lidí staví nad provozní náklady.A to je jádro celého sporu.
Naposledy editováno 27.06.2016 15:41:55
Anti píše: gugo> A nejlíp by udělali,kdyby jeli oba na tom BMW.Top by byly rázem náklady na polovině.A nebo mašinu nevytahovat vůbec,to se pak ušetří majlant....
a kdyz pojedes na kole, tak usetris prirodu a ty naklady jsou smesne proti motorce.
Anti píše: gugo> A nejlíp by udělali,kdyby jeli oba na tom BMW.Top by byly rázem náklady na polovině.A nebo mašinu nevytahovat vůbec,to se pak ušetří majlant....
No ale pozor! Kdyby si na motovýletě nekupovali nic ke svačině, ale ještě doma vyplnili zavazadlo-nádržový prostor vlastnoručně vypěstovaným celerem, zalévaným dešťovkou zdarma a hnojeným zásadně pouze vlastnoručně vyprodukovaným biohnojivem (resp. biohovnivem) a ten posléze konzumovali místo drahých čínských polévek a ještě dražších tatranek, ušetřili by ještě víc a mohli by podnikat ještě delší levné a zdravé bio-moto výlety. Pouze však za předpokladu, že zahrádku s celerem nemají u silnice, protože olovo vstřebané celerem při jeho růstu by neúměrně zvedalo měrnou hustotu celeru a tím také zvyšovalo průměrnou spotřebu o 0,00048 l/100 km. Což je pro rozumné a nesportující uživatele NC zcela nepřijatelné, jasný? !!!!
Pro NC-šlechtu s NC700 (zde je 700 naopak lepší model než 750, protože méně co, Halík? Protože méně žere!) mohu doporučit kedlubny, ty jsou víc nóbl než obyčejný celer pro póvl na rozežraných NC750.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |