Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:06 | Nahoru | #1
gugo> Už od začátku uvedení na trh zoufale prosím kohokoliv z NC-čkářů, ať mi napíšou průměrnou spotřebu při delší jízdě na dálnici rychlostí tachometrových +- 150 km/h, tj. takový typický dálniční přesun napříč Německem, kdy hodinku se jede s davem, pak se dá čtvrthodinové kafíčko a každé druhá zastávka je na tankování. Zatím jsem dostal jen odpovědi, že se NC-čkáři takto ke svému miláčkovi nechovají, do Německa či po dálnicích nebo dokonce tak daleko nejezdí, apod.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:11 | Nahoru | #2
vilemx> To je ale skoda, ja jsem to myslel uprime. Zasejc by si mohli vyzkouset tu strasne nespolehlivou svinu co by jim rvala pazoury u ramen a pak se vratit na to svoje tichy, klidny NC.
Vono to bude neco podobnyho jak ty skryty kvality E07

Naposledy editováno 27.06.2016 15:11:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:14 | Nahoru | #3

vilemx píše: gugo> Už od začátku uvedení na trh zoufale prosím kohokoliv z NC-čkářů, ať mi napíšou průměrnou spotřebu při delší jízdě na dálnici rychlostí tachometrových +- 150 km/h, tj. takový typický dálniční přesun napříč Německem, kdy hodinku se jede s davem, pak se dá čtvrthodinové kafíčko a každé druhá zastávka je na tankování. Zatím jsem dostal jen odpovědi, že se NC-čkáři takto ke svému miláčkovi nechovají, do Německa či po dálnicích nebo dokonce tak daleko nejezdí, apod.


Tak při jízdě po dálnici tacho 140 - 160km/h mám spotřebu 5.6l. Měřeno na trase Ostrava-Brno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 35 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 20 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X stafler 0 5.7.2024 v 22:25 stafler
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR


TOPlist