Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Skalik píše: kubacech> Já bych se přikláněl k tomu, aby se řada NC a derivát NC Diavel více přibližoval těm autům. Když to může mít motor z auta proč ne třeba přední kotoučovku z auta. Desky by vydrželi ještě tvejm dětem. No bylo by to asi malinko těžší oproti brzdě z motorky, ale co by člověk pro tu spolehlivost a nenáročnost neudělal ..
selkie píše: Skalik> tak vono to NC tak trochu těžší už JE musí bejt mega spolehlivý
Však jo, a nikdo nezakrývá, že eNCčko je robustní mašina s velkým rozvorem, s nadprůměrně velkou nosností (kdo chce, může si ověřit, o jakou nosnost jde) a s velkým integrovaným a uzamykatelným odkládacím prostorem.
Kromě motoru uzpůsobeného pro různé varianty spojek a převodovek logicky je i rám a podvozek poněkud robustní, když kvůli životnosti a udržení přijatelné ceny bylo použito převážně ocelových konstrukčních prvků namísto třeba hliníkových, hořčíkových nebo dokonce titanových slitin.
EDIT - mně se ta konstrukce zamlouvá
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení prokliknutím)
Naposledy editováno 27.06.2016 13:40:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše:
Však jo, a nikdo nezakrývá, že eNCčko je robustní mašina s velkým rozvorem, s nadprůměrně velkou nosností (kdo chce, může si ověřit, o jakou nosnost jde) a s velkým integrovaným a uzamykatelným odkládacím prostorem.
Kromě motoru uzpůsobeného pro různé varianty spojek a převodovek logicky je i rám a podvozek poněkud robustní , když kvůli životnosti a udržení přijatelné ceny bylo použito převážně ocelových konstrukčních prvků namísto třeba hliníkových, hořčíkových nebo dokonce titanových slitin.
EDIT - mně se ta konstrukce zamlouvá
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení prokliknutím)
Něco podobnýho bych čekal spíš v reklamním textu k traktoru Zetor než k motorce.
Začínám mít pocit, že každý asi vnímáme motorku jinak. Já jako sportovní náčiní a ty jako dopravní prostředek. A podle toho taky vypadají naše pohledy. Ty se tu ukájíš na tom, jak je ta mašina postavená ze železa a mě je špatně z každýho kila navíc.
Můj názor je ten, že motorka je jako dopravní prostředek krajně nevhodná věc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |