Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

25.6.2016 v 11:11 | Nahoru | #1

selkie píše: Ad papírový hodnoty - papírově má VW Multivan 4motion 2,0 biTDI 132 kW. A byť je v manuálu, tak je to neskutečná mršina. Vůbec to nejede, všude a pořád plnej a nic. Strašná mrdka. Z A do B to doveze, ale jinak nechápu ten příplatek za výkon.



Pokud to má stejně odstupňovanou převodovku jako Transportér se stejným motorem, tak se nediv, při maximálních otáčkách motoru by to teoreticky jelo na šestku asi 320 km/h, při předjíždění v rychlosti kolem stovky se musí ze šestky zařadit rovnou čtverka, aby to svižně zrychlilo. Ještě jsem ani zkoušel, na který kvalt to má maximálku, ale šestka to určitě nebude.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

25.6.2016 v 16:53 | Nahoru | #2

Maxipes_Fík píše: Pokud to má stejně odstupňovanou převodovku jako Transportér se stejným motorem, tak se nediv, při maximálních otáčkách motoru by to teoreticky jelo na šestku asi 320 km/h, při předjíždění v rychlosti kolem stovky se musí ze šestky zařadit rovnou čtverka, aby to svižně zrychlilo. Ještě jsem ani zkoušel, na který kvalt to má maximálku, ale šestka to určitě nebude.


Řekl bych, že jo. Minimálně s Caravellou je to stejný, Transportery máme slabší motorizace.
Když jsem s Caravellou, v devíti lidech, zkoušel na dálnici předjet autobus, tak na šestku se nic nedělo, na pětku to samý, jenom jiný otáčky a teprve na čtyřku to začalo dělat něco, co vzdáleně připomínalo zrychlování....pocitově jak 1,9 td, co se strkala do t4...

Maximálka 190 a víc ani ťuk...a to mi pomohl kopec. Ale i T5 2,5 TDI jede jenom 200, jenom je mnohem živější
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 16 9.6.2024 v 20:05 Malp
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler


TOPlist