Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Takže tyhle zmrdstva typu NC lidem prostě stačí, mají celkem moderní "japonský" vzhled (mě se taky nelíbí, ale to je pořád dokola, lidi, co vyrůstali na motorkách 80. a 90. let budou třeba do zblbnutí onanovat nad předním kulatým světlem), nějak jedou, málo žerou, neserou se.
Přijde mi to jako u aut, drtivá většina chce prostě jenom stroj aby dojeli, měl malé náklady a zbytek jim je +/- jedno, pak je úzká skupina nadšenců, co řeší i ten nejmenší detail. Ale to je všude-modelářství, chovatelé, mobilní technika, výpočetní technika, většinou jsou to jen BFUčka, co prostě nějak jedou s dobou a berou co je k mání a zbytek jsou entuziasté, co se snaží vyřvat si svoje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Ohledne toho obouvani silnicnich a terennich pneu, ja osobne to tedy prezouvam protoze se me nechce jezdit denne na spuntech do mesta, z toho se neda prece usuzovat jestli ten ci onen tu motorku obcas vytahne do bahna. Spis bych to posuzoval podle omlacenosti plastu. Nedavno jsem jel s Elefantem a prijel tam mladej kluk na vyvoneny ADV990 na skoro-silnicnich gumach a ze jede do terenu ...tak ja myslim ze se ponaucil a ze to proste tak spatny s lidma neni.
Striktně se držet silnice je hrozná nuda. Ikdyž jsem měl možnost jezdit na silniční mašině co "jede" , vždy se rád vracím na TA, prostě na něm má člověk téměř absolutní svobodu.
Naposledy editováno 22.06.2016 22:08:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |