paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

12.7.2018 v 19:32 | Nahoru | #1

SLEEPER píše: Report vymluv, nejen pro Vevercaka.

Vcera velky horko, zadni SC2, a tak jsem si rikal, ze dam radeji rezim sport, kde je citlivejsi DTC, ale i ABS a ze se s tim naucim pracovat. Navic jak jsem jel minule nachcanej, spatne se mi na koleni pri rezimu race davkoval plyn....
Vsechno bylo spatne. Rezim sport ma sice 100% vykonu, ale je tam desne pomala odezva na plyn, takze na vyjezdu hodne tocis zapestim, ale to by zas tak nevadilo. Na nejakym onboard (RR, Brno 2:10) jsem videl, ze si borec nechal ABS aktivni, i ja jsem tak ucinil. Kycovina nejvetsi. Pri kazdym brzdeni ABS aktivni, packa se mi ruzne posouvala a poskakovala a to i pri podrazovani, bawor ma el. dualni brzdy. Takze cela runda naprosto o nicem, nedalo se vubec jet a ve finale se propadla packa az na riditko a finito.
To jsem byl fakt nasranej, ze musim chladit brzdy a dojizdeji me ostatni. Nevadi, na druhou rundu jsem dal rezim race, abs off a nabuzenej jsem vyrazil.
Rychle jsem zahral gumy a vsem jsem hned ujel a zvysoval jsem tempo (strizlivymu se mi plyn davkoval bezvadne). 2-3 ostrejsi kola a šlus, konec...., packa mi zase skripe prstenickem s malickem a rikam si, ktery kacirek bude muj. Dal jsem kolo bez brzd pro uchlazeni, ale to uz me zacali dojizdet dalsi asfaltomrdalkove, a tak jsem se na to vysral a zajel do depa, kde i po "cool down lap" jsem pohodlne packu zmackl az na riditko.

Brambora je jinak peckova motorka, na motor uplne supr, ovladatelnost taky dost dobra, brzdy mrte dobry, ale vydrzi 2 ostry kola. Mam vycisteny trmeny, nove origo desky bramba, co tam patri, novou race kapalinu a stejne na pycu.
Kamos co mel obe generace brambor povidal, ze muzu delat cokoliv, ale ze to proste v serii brzdit nebude. Takze budu muset poridit nejakou pumpu, ale jakou...?

Tak ja si koupim stroj, abych zlepsil osobak z dob endurance na K6 a on je fakt dobrej akorat tak na baleni babovek na bistru nebo benzine a to jeste jen do doby, nez se objevi nekdo s novejsi generaci.

Vevercaku, ty pouzivas brembo RCS? Nejaky problem s ni?

e: Jeste bych mohl napsat report z vecera, resp. co se delo poté, kdyz me Hanca s Psenou opustili, ale to vedet nechcete.

taky mi to přijde divný ten propad páčky, tam je něco spatně, jako má psena...
taky se mi občas propadne, ale není to tak markantní..

jak říká veverčák my si jen přibrzdujeme

muj report ve zkratce

ten den byl celej nějakej nestíhací... na okruh normálně přijíždíme cca o půl 5 - krz lístky, ale tentokrát shodou okolností až před 6 hodinou (nebudu vás zatěžovat co se stalo - bylo by to delší než ten report ).

jako vždy sem chtěl odkroužit 2 jízdy, ale už bylo vše prodané. jak by taky néé byl svátek, že jo

příprava proběhla na jedničku, ostatně jako vždy (odkurtování motorek a pozdravy lidí tady z vlákna)

před jízdou jako vždy tréma a když sem viděl baikera s nahřívákama a k tomu pravil, že od zatáčku pojede tempo, moc klidu sem neměl (já bez nahříváku, ale motorka byla na slunci, tak se to trošku ohřálo ).

jelikož sem měl už jenom jednu zadní pneu, tak sem ji musel otočit a říkal jsem si pojedu na pohodu, hlavně si to užit..
tak k jízdě, nevím proč ale z naší skupiny jsem vyjel jako první, takže jako obvykle, když teda nejde sleeper. po chvilce asi 2 zatáčky a baiker dostál svých slov a začal mi ujíždět , neriskoval jsem a jel sem první kolo s respektem. tedy tohle bylo moje nejrychlejší první kolo co jsme kdy jel cca 42.
druhé kolo jsem jel už v tempu a pomalu dojižděl baikera, a opět sem si zajel moje 2. kolo nej, vysokých 25.

Poté sem zajel pár svých normálních kol cca kolem 24.

užíval sem si to, ale pak jsem potkal skupinku, která se sjela, tak jsem se propletl a hurá byla viceméně volná dráha. Občas sem tam někdo, ale dalo se to celkem v poho předjíždět a dostal se na 22 a další kolo sem měl opět volněji, akorát přišla opět moje obvyklá chyba a to moc plynu na výjezdu, všude kde mi to vždy ujelo, tak si dávám pozor, ale ta poslední zatáčka před cílovkou je prostě má a opět sem si vyzkoušel systém KIMS, ale tentokrát sem ho slyšel déle než obvykle, ubral jsem a kolo dokončil v poklidu a ejhle čas 22,2. Předposlední kolo už jsem jel volněji a poslední kolo se končilo. Ale super jelikož sem jel rychlejší první kola tak sem stihl 11 kol.

hlavně, že sem to nerozbil a teď musím sehnat zadní pneu a pak zase můžu vyrazit

omlouvám se za gramatiku, psáno z postele s cheesecakem v hubě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

12.7.2018 v 22:19 | Nahoru | #2
matt> Super rozborka. Hele já nahrivaky potrebuju, jsou moje šance pro pocit ze všem ujizdim . Sice vědu jen dvě kola, ale pocit k nezaplacení . Já jsem sj jizdami taky spokojen. Musím trochu maknout na fyzické přípravě a myslím ze bych mohl ještě trochu zrychlit. A dekuji za spolupráci s měřením zajizdenych kol

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

13.7.2018 v 09:31 | Nahoru | #3

matt píše: taky mi to přijde divný ten propad páčky, tam je něco spatně, jako má psena...
taky se mi občas propadne, ale není to tak markantní..

jak říká veverčák my si jen přibrzdujeme

Ja se snazim brzdit fest, abych si nasledne posouval brzde body, ale s vadnouci brzd. soustavou to jde blbe, resp. vubec.
Kazdopadne na PO s Psenou (mozna) budeme mit pumpy RCS19 a to uz prestava veskera sranda, melo by to brzdit jak drak.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36013 Včera v 22:47 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 633 Včera v 20:37 BlackSabbath
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37