2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Dramaticky snizujes zivotnost motoru kdyz nezahrejvas, jde to nekdy na sucho/polosucho.
A pak kdyz to ladis, kazdyho kone navic zaplatis 2x, napred pri ladeni, a pak zkracenou zivotnosti.
Zbytek je o nahode.
Ale uprimne je az NESKUTECNY jak sou ty motory v serii spolehlivy.
Rozdily jak dlouho drzis plnej na sestce/litru, nebo pomalej/rychlej zavodnik jsou absolutne marginalni. To se pohybuje v radu jednotek procent ...
Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ozzy_ píše:
Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.
To verim, jenom treninkova sestka Cervenaka mela 142PS, ostra hrube pres 150.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nebo mi aspon poradte nejakou prazskou babofku od motorek, kterou bych mohl vytahnout ven.
Treba s Monculi uz jsem v Ostrave na pivku byl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ozzy_ píše: Jak moc motor dre je vicemene fuk, daleko vetsi vliv ma aby byl namazanej, aby byl pred zatezi ohratej, atd. A pak uz v zasade jen vady materialu, a ty se nevyhejbaj ani jednomu.
Dramaticky snizujes zivotnost motoru kdyz nezahrejvas, jde to nekdy na sucho/polosucho.
A pak kdyz to ladis, kazdyho kone navic zaplatis 2x, napred pri ladeni, a pak zkracenou zivotnosti.
Zbytek je o nahode.
Ale uprimne je az NESKUTECNY jak sou ty motory v serii spolehlivy.
Rozdily jak dlouho drzis plnej na sestce/litru, nebo pomalej/rychlej zavodnik jsou absolutne marginalni. To se pohybuje v radu jednotek procent ...
Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.
např: dodávka do 3,5tuny měla dřív motor 3.0hdi 180 koní a dnes dle Euro6 je tam jen 2.0BHdi 160 koní (velikostně L4H3 obě stejné - délka 6,4 metru a výška 2,7) auta jezdí do anglie - pořad tu samou trasu... v podstatě jen dálnice .. bohužel ten 2 litr to moc nedává - velké auto naložené a jede na limitu svých sil (má mnohem menší vykonové rezervy než ten 3 litr) - takže občas klekne - nee že by se zadřel, ale spadne to do nouzáku atdd...
na druhou stranu ten 3 litr motorově v poho, ale odchází 6 převodový stupeň (pro nadměrné zatížení).
jinak souhlas - studený motor je to nejhorší... a kámošům to říkám furt.. a jak to dělaš na závodech to nastartuješ a necháš to blafat? jak sou velké ty pauzy mezi ježděním, vychladne to?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 608 | Dnes v 14:00 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |