paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 16:13 | Nahoru | #1
Jak moc motor dre je vicemene fuk, daleko vetsi vliv ma aby byl namazanej, aby byl pred zatezi ohratej, atd. A pak uz v zasade jen vady materialu, a ty se nevyhejbaj ani jednomu.

Dramaticky snizujes zivotnost motoru kdyz nezahrejvas, jde to nekdy na sucho/polosucho.
A pak kdyz to ladis, kazdyho kone navic zaplatis 2x, napred pri ladeni, a pak zkracenou zivotnosti.

Zbytek je o nahode.

Ale uprimne je az NESKUTECNY jak sou ty motory v serii spolehlivy.

Rozdily jak dlouho drzis plnej na sestce/litru, nebo pomalej/rychlej zavodnik jsou absolutne marginalni. To se pohybuje v radu jednotek procent ...

Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 16:20 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše:

Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.



To verim, jenom treninkova sestka Cervenaka mela 142PS, ostra hrube pres 150.
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nebo mi aspon poradte nejakou prazskou babofku od motorek, kterou bych mohl vytahnout ven.
Treba s Monculi uz jsem v Ostrave na pivku byl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

22.3.2018 v 08:48 | Nahoru | #3

Ozzy_ píše: Jak moc motor dre je vicemene fuk, daleko vetsi vliv ma aby byl namazanej, aby byl pred zatezi ohratej, atd. A pak uz v zasade jen vady materialu, a ty se nevyhejbaj ani jednomu.

Dramaticky snizujes zivotnost motoru kdyz nezahrejvas, jde to nekdy na sucho/polosucho.
A pak kdyz to ladis, kazdyho kone navic zaplatis 2x, napred pri ladeni, a pak zkracenou zivotnosti.

Zbytek je o nahode.

Ale uprimne je az NESKUTECNY jak sou ty motory v serii spolehlivy.

Rozdily jak dlouho drzis plnej na sestce/litru, nebo pomalej/rychlej zavodnik jsou absolutne marginalni. To se pohybuje v radu jednotek procent ...

Vlastne jo, pamatuju si jednu zdechlou sestku loni, R6ku, ktera byla ladena na prirodnaky.

jedno to určitě není, ale myslím, že ty motorky jsou tak dobře zpřevodované, že motor není pod tak velkým zatížením..

např: dodávka do 3,5tuny měla dřív motor 3.0hdi 180 koní a dnes dle Euro6 je tam jen 2.0BHdi 160 koní (velikostně L4H3 obě stejné - délka 6,4 metru a výška 2,7) auta jezdí do anglie - pořad tu samou trasu... v podstatě jen dálnice .. bohužel ten 2 litr to moc nedává - velké auto naložené a jede na limitu svých sil (má mnohem menší vykonové rezervy než ten 3 litr) - takže občas klekne - nee že by se zadřel, ale spadne to do nouzáku atdd...
na druhou stranu ten 3 litr motorově v poho, ale odchází 6 převodový stupeň (pro nadměrné zatížení).

jinak souhlas - studený motor je to nejhorší... a kámošům to říkám furt.. a jak to dělaš na závodech to nastartuješ a necháš to blafat? jak sou velké ty pauzy mezi ježděním, vychladne to?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 608 Dnes v 14:00 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35891 Včera v 23:31 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist