paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

14.9.2016 v 12:55 | Nahoru | #1
matte, nerad ti to říkám, ale byl by jsi zklamanej Tvoje ninja je motorove použitelnější.....celkově na jízdu na silnici by jsi si jen pohoršil. na dromu je to jiná, ale i tak to není zase taková raketa, že by jsi se z toho podělal Měl jsem půjčenou 016 s full titan exhaust systemem od pana akrapoviče....do 5tis nejede vůbec, ale fakt vůbec...pak se to trošku rozmotává...v 9ti kopanec, ale pořád tam ty koně nejsou, ale pak v posledních 2tis, je jich tam nějak moc, ale čekal jsem, že mě to sundá, ale bylo to takové....no nevím jak to popsat, prostě mě to nenadchlo. Brzdy ti hlídá elektronicka, takže se to můžeš v zatáčce klidně zmáčnout a stejně to moc nebrzdí, pak na rovině to zase brzdí dost....tlumič řízení, jako kdyby skoro nebyl....nevím, prostě mi to nesedlo.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

14.9.2016 v 15:54 | Nahoru | #2

Sonicek píše: matte, nerad ti to říkám, ale byl by jsi zklamanej Tvoje ninja je motorove použitelnější.....celkově na jízdu na silnici by jsi si jen pohoršil. na dromu je to jiná, ale i tak to není zase taková raketa, že by jsi se z toho podělal Měl jsem půjčenou 016 s full titan exhaust systemem od pana akrapoviče....do 5tis nejede vůbec, ale fakt vůbec...pak se to trošku rozmotává...v 9ti kopanec, ale pořád tam ty koně nejsou, ale pak v posledních 2tis, je jich tam nějak moc, ale čekal jsem, že mě to sundá, ale bylo to takové....no nevím jak to popsat, prostě mě to nenadchlo. Brzdy ti hlídá elektronicka, takže se to můžeš v zatáčce klidně zmáčnout a stejně to moc nebrzdí, pak na rovině to zase brzdí dost....tlumič řízení, jako kdyby skoro nebyl....nevím, prostě mi to nesedlo.



to máš pravdu, už z přechodu z 04 na 08 jsem si myslel jakej to bude skok, ano byl, ale ne v motoru. Skok byl hlavně v podvozku a brzdy, ty jsou snad o 2 třídy jinde.

Na ZX10r 2016 sem jel taky, na té seriové zelené (pak ji někdo rozbil) a pohruhé na černé (prý byla odladěná na okruh, jak moc nevím (svody - laďák, katy fuč) - někdo tam povídal myslím).
Můj pohled - Zelená (sériovka) - nevím, jestli to byl jen tenhle určitej kus, ale nepříjemně škubala, když se jelo do 60km (ze zavřeného plynu do mírně otevřeného, tak aby člověk jel cca pomalu po městě). to bylo šílený na konci jízdy jsem byl dost rozladěnej :D
Jinak k motoru cca do 5 tis to bylo horší než na 08 a v porovnání s 04 to fakt nejelo. Od těch 7 to už bylo použitelný (na 08 to je od 6tis ot), takže to nebyl takovej rozdíl, ale zábava přišla nad těch 10tis (to je stejné na 04, 08, 16), ale ta 16 mi přišla dravější, asi taky kvůli quickshiftru (bombastickej pocit to tam cpát pod plynem )

Podvozek: největší překvapení, ten byl luxusní prostě no koment, ta jistota od předního kola suprová. Jinak k tlumiči řízení, nejsem toho vyznavačem (já tomu říkám kazič zábavy - pro jízdu na silnici), ani jsem ho nepovoloval, jelikož na 08 ho mám na nejmíň. To jsou nejlepší chvilky na 04, když si vyjížděl ze zatáčky v náklonu a měl si ji pod plynem (předek mírně zvednutý) a pak to tancování a nesmíš ubrat. To je charisma ročníku 04-05. Bohužel na okruhu se stímto modelem čelkem pereš, je prostě neklidný. to ta 08 je zas klidná a pěkně se vodí.

Brzdy: nepřišlo mi, že by to brzdilo, jak si to usmyslí, ale pravda brzy nemaj takový nástup, ale prý to odstraní přípojení USB s klíčem, kterej vypne propojení se zadní brzdou (bylo to i v autosalonu, jak ji testoval Sršeň http://play.iprima....awasaki-ninja-zx-10r ). A pak říjá, že to je ok.

Černá ZX10R
vše stejné, akorát byl rozdíl v tom, že necukala, jak ta zelená a dole opravdu, ale opravdu nejela. Až cca od 8 - 9 tis km a pak to byl mazec. Navíc jsem si čenou užil více, jelikož jsem s ní jezdil u nás po okrese, kde to znám (Křižanov). A podvrdil jsem si to, že ten podvozek je neuvěřitelnej, fakt mi sedl.

Bohužel jsem chtěl i na testování Panigale a nové R1, ale časově sem nestíhal. Chtěl jsem to porovnat

Jinak si pamatuji slova borce, se kterým se se bavil ohledně ZX10R (jezdil stocky u nás v republice) a říkál, že ta 04 je bestiální (prý se pak hovořilo i to tom, že měla ostrou geometrii až moc a to ji uškodilo na okruhu). Ptal jsem se ho i na ty motory a říkal co chceš oni to dělají na okruh, tam je ti spodek na hovno.

tady máte ostrou jízdu Jana Halbicha

ufff

Naposledy editováno 14.09.2016 16:32:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 607 Dnes v 13:35 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35891 Včera v 23:31 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist