globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 11:27 | Nahoru | #13531
OT dotaz spis pro baby.

Kamos ma dneska vecer se svou byvalou laskou, pro ni je to i tak trochu takova mala rozlucka se svobodou. Prozila si s nim 2 roky krusneho obdobi, samozrejme zna jeho kladne stranky, ale predevsim ty zaporne. Pres to vsechno ho ma mozna jeste trochu rada, ale bude se vdavat.

Co mu teda poradite, aby si to vsechno rozmyslela a svatbu zrusila?

Ted jsem na vas zvedavej, chytrolini.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 11:27 | Nahoru | #13532

matt píše: sou to různé tratě, takže to moc srovnávat nejde -třeba ti víc sedí brno



Podle sucheho casu tomu tak neni

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 11:28 | Nahoru | #13533
Sleeper: nic, at si sezene jinou babu, a na tudle se vysere, kdyz ho nechce a jde si brat jinyho

Edit: A nedekuj, za dobrou radu dostanu 500 korun

Naposledy editováno 20.07.2018 11:28:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 11:53 | Nahoru | #13534
Ozzy_> Ja mu to taky rikal a nic jinyho mu nezbyde. Akorat ho to zpetne trochu sere, ze si to posral, pze to byl pro nej idealni protikus.

Nojo, budu hodnej, dam ji pusinku na celicko a popreju ji stastnej zivto.

e: Kamos to udela.

Naposledy editováno 20.07.2018 11:53:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:21 | Nahoru | #13535

matt píše: jj
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme


Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.

Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.

Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:36 | Nahoru | #13536

SLEEPER píše:
e: Kamos to udela.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:40 | Nahoru | #13537
psenap> Ještě můžeš zkusit Castrol SRF brzdovku, nic lepšího se asi nedělá. Jezdí to hlavně autaři, ale i v 500 HP+ a nemění ji celou sezónu.

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:49 | Nahoru | #13538
Petr: Musi tam byt MECHANICKY neco spatne, v R6ce jezdim uplne normalni dot4ku od velvany, nebo od sbs, co je na dilne, a NIKDY sem nemel s brzdama problem, a protoze sem srab, a moc rychle jezdit neumim, tak hodne brzdim Minimalne podle toho jak casto menim brzdovy desky. Ze se packa po zahrati brzd malicko soupne k riditku je normalni, ale co tady kluci nalaborujou na brzdach, to uprimne nechapu

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:50 | Nahoru | #13539
PetrS> Zajimave info, tuhle kapalinu neznam. Nicmene si myslim, ze u Pseny bude problem jinde. Motul 660 tam mel novou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 12:51 | Nahoru | #13540

Ozzy_ píše: ale co tady kluci nalaborujou na brzdach, to uprimne nechapu



Taky by me nenapadlo, ze bawo v serii nebrzdi a udajne ma tento problem s propadajici packou i panigale...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:03 | Nahoru | #13541

SLEEPER píše: Taky by me nenapadlo, ze bawo v serii nebrzdi a udajne ma tento problem s propadajici packou i panigale...



Zajímavé ale je, že sériová pumpa z bawa mi na farosovi chodila bez nejmenších problemu

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:07 | Nahoru | #13542
Napada me jen ze se teplotní roztažností změní vule a pistky se nasledne vrací snadněji/více nez za studena. Kdyz je nebudes čistit a nechas je zatuhnout tak ten jev omezis :)

Jeste jedna vec, co jsem vypozoroval u mtb, ale muzes to zkusit i tady - kdyz pri montáži kola odltlacis desky abys dal volne kotouče do trmenu a nasledne zapumpujes - je na pacce vule vetsi, nez kdyz desky rozahnes jen cca na tlousku kotouče (nebo o malinko min) a brzdice na kotouc nasunes silou.

Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:09 | Nahoru | #13543
Btw, propadaj se i ty nejlepsi brzdy na planetě, proc asi maji na motogp motorkach "remote" stelovani paky, ze jo...

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:14 | Nahoru | #13544

SLEEPER píše: Tezko rict..., ale zase krive kotouce by nemely vliv na propad packy...?

proč ne... když se nezahreji tak v poho, jak se zahreji tak se zvlni vic a tim odsunou pístky - osobní zkušenost ze zx6r

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:17 | Nahoru | #13545

SLEEPER píše: OT dotaz spis pro baby.

Kamos ma dneska vecer se svou byvalou laskou, pro ni je to i tak trochu takova mala rozlucka se svobodou. Prozila si s nim 2 roky krusneho obdobi, samozrejme zna jeho kladne stranky, ale predevsim ty zaporne. Pres to vsechno ho ma mozna jeste trochu rada, ale bude se vdavat.

Co mu teda poradite, aby si to vsechno rozmyslela a svatbu zrusila?

Ted jsem na vas zvedavej, chytrolini.

a tamtoho rádá nemá ?? tohonového asi o trošku víc, když si ho chce vzít ne? a dopadne to tak, že si vezme toho nového a tím starým se občas pobaví

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:18 | Nahoru | #13546

Ozzy_ píše: Podle sucheho casu tomu tak neni

aha tak to nevím co na to říct, most sem nikdy nejel, takže určo bych na něm byl pomalejší než v brně

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:35 | Nahoru | #13547

psenap píše: Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.

Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.

Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.



super - že máš další pokrok

jak to doopravy funguje zjištíš až na tom okruhu, tak bylo by to super, kdyby to byla oprava za 800 a neza kotouče

"Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit." to může být klidně on.. jak se zahřejí zvlní se

divné je to odstavení. po jízdě na okruhu to bych to rad vyzkoušel co to přesně děla..

ale super rozborka, zas sem chytřejší

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:37 | Nahoru | #13548

Veverčák píše: Zajímavé ale je, že sériová pumpa z bawa mi na farosovi chodila bez nejmenších problemu

a proto bych rád viděl ten vnitřek... snad nejsou v BMW bl... a dají tam nějakej šunt, tomu nevěřím

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:38 | Nahoru | #13549

assassin píše: Napada me jen ze se teplotní roztažností změní vule a pistky se nasledne vrací snadněji/více nez za studena. Kdyz je nebudes čistit a nechas je zatuhnout tak ten jev omezis :)

Jeste jedna vec, co jsem vypozoroval u mtb, ale muzes to zkusit i tady - kdyz pri montáži kola odltlacis desky abys dal volne kotouče do trmenu a nasledne zapumpujes - je na pacce vule vetsi, nez kdyz desky rozahnes jen cca na tlousku kotouče (nebo o malinko min) a brzdice na kotouc nasunes silou.

taky zajímavej poznatek, musím to zkusit

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:44 | Nahoru | #13550
Ozzy_> Abych byl upřímný, tak jsem to celé nečetl, jen ten poslední příspěvek a zrovna tento týden mi byla právě doporučena SRF kapalina, tak jsem to sem postnul : )

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 13:51 | Nahoru | #13551
Ozzy_> taky tam mám normální DOT 4 a v poho

Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 14:05 | Nahoru | #13552
Tak další mírný pokrok...včera jsme se při měření se servisákem blbě dívali do manuálu, nebo možná omylem otevřel jinej, protože co se nyní dívaám, je limit 5mm (standart 5,3-5,7) takže můžu ještě vesele jezdit....

Ona ta brzdovka je jen pro jistotu, protože tady je zřejmě viník něco jiného... viz co píše Assassin. Je pravda, že se to víc objevilo poté co jsem brzdy s pečlivostí sobě vlastní vyčistil.
No, vzhledem k tomu, že jsem je měl sundané snad 10x a prolil 1l brzdovky, tak už dlouho je nechci vidět a snad se mě je podaří brzy zašpinit

Mě na tom překvapuje jen to, že minulej rok se mě páčka nikdy nepropadla při jen mírně pomalejších časech, proto pořád hledám čím to může být... třmen už ne (není co), pumpa taky ne, už jedině desky nebo kotouče. Ale já na to přijdu

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 14:12 | Nahoru | #13553
psena: me brzdy fungovaly perfektne - kombinace origo TL1000R pumpa + aftermarket nissin 6pist. vymenil jsem pumpu za brembo RC19 a u toho jsem peclive vycistil trmeny a pocitove horsi - dlouhej "mrtvej" krok paky....

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 16:15 | Nahoru | #13554
assassin> On ten mrtvej chod není úplně přijemnej, ale hlavní problém je, že se výrazně změní. Chci konstatní brzdu, která se nemění o 3cm. Pokud repase změnila to, že mám nyní delší chod za studena a za horka se jen mírně propadne, tak to bude pro mne lepší stav než dřív.

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 16:57 | Nahoru | #13555
Já mám složeno, zítra bude taky ladění brzd a uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 17:13 | Nahoru | #13556
Sonicek> Tady neni co ladit, tyhle brzdy funguji bezvadne.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.7.2018 v 17:57 | Nahoru | #13557
Sonicek> Jeee, ňuňan pomáhá

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.7.2018 v 15:06 | Nahoru | #13558
SLEEPER> tak ona Fz1 taky brzdila dobře, ale teď by to mělo být ještě lepší, uvidíme, zatím si sedají destičky....ale už i tak to pěkně brzdí, se uvidí jak se to ohřeje

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.7.2018 v 17:13 | Nahoru | #13559

V Řicanech se nám rozšířil vozovej park

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

22.7.2018 v 07:47 | Nahoru | #13560
Nechcete někdo zítra na celý den do Mýta? Bohužel mi došly síly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1183, 1184] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35504 Dnes v 02:52 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 Včera v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist