1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: matt> tvl ta je. Ale skoda ji na okruh co?
no za ty prachy to nestoji čtvrt míče by mi bylo líto dát - možná až bude levnější a taky musím vymyslet co s motorkama, už teď mám dvě a letos sem skoro noc nenajezdil (možná dobře )
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: matte, nerad ti to říkám, ale byl by jsi zklamanej Tvoje ninja je motorove použitelnější.....celkově na jízdu na silnici by jsi si jen pohoršil. na dromu je to jiná, ale i tak to není zase taková raketa, že by jsi se z toho podělal Měl jsem půjčenou 016 s full titan exhaust systemem od pana akrapoviče....do 5tis nejede vůbec, ale fakt vůbec...pak se to trošku rozmotává...v 9ti kopanec, ale pořád tam ty koně nejsou, ale pak v posledních 2tis, je jich tam nějak moc, ale čekal jsem, že mě to sundá, ale bylo to takové....no nevím jak to popsat, prostě mě to nenadchlo. Brzdy ti hlídá elektronicka, takže se to můžeš v zatáčce klidně zmáčnout a stejně to moc nebrzdí, pak na rovině to zase brzdí dost....tlumič řízení, jako kdyby skoro nebyl....nevím, prostě mi to nesedlo.
to máš pravdu, už z přechodu z 04 na 08 jsem si myslel jakej to bude skok, ano byl, ale ne v motoru. Skok byl hlavně v podvozku a brzdy, ty jsou snad o 2 třídy jinde.
Na ZX10r 2016 sem jel taky, na té seriové zelené (pak ji někdo rozbil) a pohruhé na černé (prý byla odladěná na okruh, jak moc nevím (svody - laďák, katy fuč) - někdo tam povídal myslím).
Můj pohled - Zelená (sériovka) - nevím, jestli to byl jen tenhle určitej kus, ale nepříjemně škubala, když se jelo do 60km (ze zavřeného plynu do mírně otevřeného, tak aby člověk jel cca pomalu po městě). to bylo šílený na konci jízdy jsem byl dost rozladěnej :D
Jinak k motoru cca do 5 tis to bylo horší než na 08 a v porovnání s 04 to fakt nejelo. Od těch 7 to už bylo použitelný (na 08 to je od 6tis ot), takže to nebyl takovej rozdíl, ale zábava přišla nad těch 10tis (to je stejné na 04, 08, 16), ale ta 16 mi přišla dravější, asi taky kvůli quickshiftru (bombastickej pocit to tam cpát pod plynem )
Podvozek: největší překvapení, ten byl luxusní prostě no koment, ta jistota od předního kola suprová. Jinak k tlumiči řízení, nejsem toho vyznavačem (já tomu říkám kazič zábavy - pro jízdu na silnici), ani jsem ho nepovoloval, jelikož na 08 ho mám na nejmíň. To jsou nejlepší chvilky na 04, když si vyjížděl ze zatáčky v náklonu a měl si ji pod plynem (předek mírně zvednutý) a pak to tancování a nesmíš ubrat. To je charisma ročníku 04-05. Bohužel na okruhu se stímto modelem čelkem pereš, je prostě neklidný. to ta 08 je zas klidná a pěkně se vodí.
Brzdy: nepřišlo mi, že by to brzdilo, jak si to usmyslí, ale pravda brzy nemaj takový nástup, ale prý to odstraní přípojení USB s klíčem, kterej vypne propojení se zadní brzdou (bylo to i v autosalonu, jak ji testoval Sršeň http://play.iprima....awasaki-ninja-zx-10r ). A pak říjá, že to je ok.
Černá ZX10R
vše stejné, akorát byl rozdíl v tom, že necukala, jak ta zelená a dole opravdu, ale opravdu nejela. Až cca od 8 - 9 tis km a pak to byl mazec. Navíc jsem si čenou užil více, jelikož jsem s ní jezdil u nás po okrese, kde to znám (Křižanov). A podvrdil jsem si to, že ten podvozek je neuvěřitelnej, fakt mi sedl.
Bohužel jsem chtěl i na testování Panigale a nové R1, ale časově sem nestíhal. Chtěl jsem to porovnat
Jinak si pamatuji slova borce, se kterým se se bavil ohledně ZX10R (jezdil stocky u nás v republice) a říkál, že ta 04 je bestiální (prý se pak hovořilo i to tom, že měla ostrou geometrii až moc a to ji uškodilo na okruhu). Ptal jsem se ho i na ty motory a říkal co chceš oni to dělají na okruh, tam je ti spodek na hovno.
tady máte ostrou jízdu Jana Halbicha
ufff
Naposledy editováno 14.09.2016 16:32:36
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Artepx píše: tady se už zase jezdí, no nic, já teď můžu tak leda v autě, tak mě moc ne...e, dneska ráno jsem vás na dálnici potkala minimálně třicet... by mě zajímalo kam všichni valíte
tak jezdí, ale zatím jen rukou po mapě. Sedím v práci a mám toho kupu, takže budu rád, když se svezu přístí týden jinak dnes dojde guma, takže možná už i víkend nějakej bude
Sonicek píše: matte tá máš pravdu s tím cukáním, taky mi to přišlo, že to škube když jsem šel ze zavvřenýho do otevřenýho.....taková blbá reakce, jako by byla vůle na lanku. na okruhu není co řešit, tam to nepadá ani do středního pásma, takže využíváš ten výkon. Kdyby jsem bral nového litra, tak kawa by to nebyla. Prvně asi RSV, pak R1 a nakonec BMW, nic jiného bych doma nechtěl Jinak nové Tuono nebo Superduka, ale toho mám v merku, ale uvidíme jestli na to našetřím
to škubání bylo fakt na hovn., ale když se vyjelo z vesnice, tak už to nedělalo nic a divný bylo, že ta druhá černá to nedělala vůbec
Jo já sem zatíženej na kawu, takže volba jasná a stejně je úplně jedno co koupíš, jelikož to je všechno stejný a ty přednosti každé z nich využije pouze tenkdo to umí.
jinak na RSV sem seděl - hrůza na to se nevejdu, ale jinak suprová motorka moc se mi líbí a hlavně ten véčkovej 4vál - brutus. R1 je to samé, prostě malá. BMW velikostně v poho jinak asi nej superbike s RSV, ale baworáky nemám rád ani v autech, takže nee.
SuperDuke je super krásnej agresivní na tom bych se chtěl svést a Tuono se mi taky líbí.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Doplnim jen takovou zajimavost. Jeden moc sikovny ucastnik endurance daval Brno pod 10 a to na farosovi 08/09. Jasne, nebyla to serie, mel vychytany prevody, ale motor uz byl v podstate vybydlenej. Kazdopadne presel na zx10 011 s tim jak porychli a ono prd, zacal jezdit nekde 2:11+. Mam pocit, ze se nakonec na svuj osobak dostal, ale dalo mu to dost prace a uznal, ze jizda na desitce je mnohem narocnejsi.
Jasne, je to krasnej stroj a mne osobne nevadi, kdyz motorka jede az nahore, ale drina to prej je.
Jinak ja to vidim asi na R1 rn19 (07-08). Je to takovy balicek, co komplexne funguje a nejakych 189PS s naporem stacit bude. Vic me laka "bingo bango", jenze do toho se musi strasne nasypat, aby to jelo a pomalych rovinek jsem si uzil myslim uz dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Artepx píše: tady se už zase jezdí, no nic, já teď můžu tak leda v autě, tak mě moc ne...e, dneska ráno jsem vás na dálnici potkala minimálně třicet... by mě zajímalo kam všichni valíte
Kdybys byla na chlapy hodnejsi, treba by ti nektery "sikula" motorku zprovoznil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Kdybys byla na chlapy hodnejsi, treba by ti nektery "sikula" motorku zprovoznil.
asi jsem na ty správné, protože moje motorka už zase vrká a lépe než před tím... prostě i mistr tesař se někdy utne
byla jsem jezdit v neděli a uvařila jsem, pak jsem měla příežitost v úterý, ale stále bylo na mě horko, tak možná v sobotu a pak jedu na dovču, teda budu se snažit emigrovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Vse, co bylo napsano o "desitkach" je pravda, mohl bych tu jeste neco rozebrat, ale ve smes bych jen opakoval vase slova.
Doplnim jen takovou zajimavost. Jeden moc sikovny ucastnik endurance daval Brno pod 10 a to na farosovi 08/09. Jasne, nebyla to serie, mel vychytany prevody, ale motor uz byl v podstate vybydlenej. Kazdopadne presel na zx10 011 s tim jak porychli a ono prd, zacal jezdit nekde 2:11+. Mam pocit, ze se nakonec na svuj osobak dostal, ale dalo mu to dost prace a uznal, ze jizda na desitce je mnohem narocnejsi.
Jasne, je to krasnej stroj a mne osobne nevadi, kdyz motorka jede az nahore, ale drina to prej je.
Jinak ja to vidim asi na R1 rn19 (07-08). Je to takovy balicek, co komplexne funguje a nejakych 189PS s naporem stacit bude. Vic me laka "bingo bango", jenze do toho se musi strasne nasypat, aby to jelo a pomalych rovinek jsem si uzil myslim uz dost.
rozebrat? ty jo povídej, jeslti máš nějaký zkušenosti. Rád si je poslechnu.
jak říkáš, četl sem si srovnávací test zx10r 2008 a fároše 08 a borec tam psal, že na fášovi byl rychlejší, než na té desítce a jsme u toho. vysvětlil to tak, že destka se řídí úplně jinak a člověk si na ni musí dost zvyknout a přispůsobit se motorce, aby byl rychlej, kdežto fároš to má naopak, ten se přispůsobí jizdci. Mnohem víc lidí bude na fárošovi rychlejší než na desítce. Proto jsem si koupil desítky, jsou prostě jiný, agresivnější, to samé říkaj o suzuki.
Kámoš jak má tu R1 "ala rossi" tak mi ji půjčil. Nějak mi nepadla do ruky, je taková bachratá v koulenou strašně široká. Půjčil jsem si ji v úseku, kde to znám a do 5 tis se mi zdálo, že to jede hůř, než moje 08 a ten vršek taky nebyl, tak jak sem svyklej (jen pocit). Ale Sleeper má pravdu, ten zbytek podvozek, brzdy jízdní pozice super. Je to jen asi o zvyku. Jo a neviděl jsem na budíky přes plexi a to měl vypoulené. Hrana plexi vycházela na vrchní část budíku a to když sem byl posunutej na nádrži, mírné posunutí do zadu by to vyřešilo. Je pravda, že zx10r 04 je na tom ještě hůř a ne o málo a taky sem si zvykl, je pravd, že u 04 nebyl čas se dívat na budíky, pořád výmýšlela, jak se mě zbavit
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Tak a dnes jsem se konečně dostal na 2:29,5 tedy o sekundu zlepšení osobáku...ovšem, blbý je, že dolů to už evidentně půjde hooodně pomale.
Od nějakýho 4 kola jsem už trošku cítil, že mi klouže zadek, ale to mě spíš baví, takže s tím se musím naučit řízeně pracovat. Jinak to asi dolů nepůjde.
Jinak agenturní závody fajn, všichni ty stany a stojany a nahříváky a přezouváky pneu.... příští rok jdu rozhodně na nějaké podniky.
Výkonově bych byl asi ve druhé nejpomalejší skupině, ale fakt ty časy byly hodně srovnané, tak si člověk dobře v každé skupině zajezdí. Dnes jsem jel v nejpomalejší skupině a tam tedy jsou rozdíly obrovský.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Artepx píše: asi jsem na ty správné, protože moje motorka už zase vrká a lépe než před tím
... prostě i mistr tesař se někdy utne
byla jsem jezdit v neděli a uvařila jsem, pak jsem měla příežitost v úterý, ale stále bylo na mě horko, tak možná v sobotu a pak jedu na dovču, teda budu se snažit emigrovat
Tak co si stezujes, ze nemuzes, kdyz muzes.
Emigrovat, mezi arabase?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
no skoro, vlastně jo, je to tady kousek, v Evropě a je jich tam všech víc než dost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: Matt: tak po dnešní jízdě na okruhu jednoznačně doporučuji Nissin ST (oproti Brembo SA), jel jsem 25min jízdu a ani jsem moc nepolevoval jednotlivá kola a brzdy to zvládly s Nissin lépe a hlavně se mě nepropadala tolik páčka, v podstatě jsem si nevšiml změny. Ale je možné, že už ty brzdy zas tak nehrotím a věnuji se spíš zatáčkám.
Tak a dnes jsem se konečně dostal na 2:29,5 tedy o sekundu zlepšení osobáku...ovšem, blbý je, že dolů to už evidentně půjde hooodně pomale.
Od nějakýho 4 kola jsem už trošku cítil, že mi klouže zadek, ale to mě spíš baví, takže s tím se musím naučit řízeně pracovat. Jinak to asi dolů nepůjde.
Jinak agenturní závody fajn, všichni ty stany a stojany a nahříváky a přezouváky pneu.... příští rok jdu rozhodně na nějaké podniky.
Výkonově bych byl asi ve druhé nejpomalejší skupině, ale fakt ty časy byly hodně srovnané, tak si člověk dobře v každé skupině zajezdí. Dnes jsem jel v nejpomalejší skupině a tam tedy jsou rozdíly obrovský.
Dík za recenzi destiček, tak je asi rozhodnuto :D
Hele ty máš kameru? nebo jak měříš ty časy, nebo ti dají laptimer?
Super pod 2:30 :D, jen tak dál. Prosímtě kolikrát si byl na okruhu teda, já chci taky :D
Jinak hlásím, že prst se nádherně hojí, a už zmáčknu i spojku, takže pokud bude v neděli počasí, což nemá , tak bych to chtěl zkusit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Naposledy editováno 15.09.2016 15:01:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: Artepx> jak je možný, že se jim to v servise nepovedlo? řrkli ti čím to bylo?
jo špatně seřízené ventily na 4. válci, nikdo tomu nerozumí, bylo tam méně než má býtNaposledy editováno 15.09.2016 14:56:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Artepx píše: SLEEPER> nemůžu, když musím být v práci a večer už to tak nějak nestíhám
no skoro, vlastně jo, je to tady kousek, v Evropě a je jich tam všech víc než dost
Nezapomen si vzit kameru, pro pripad, ze by ses seznamila s nejakou policistkou.
SLEEPER píše: Nezapomen si vzit kameru, pro pripad, ze by ses seznamila s nejakou policistkou.
minule mě buzerovali ve dvě v noci dva policajti akoráta já plný kufr českých dobrot a oni měli smysl pro humor, protože mi říkali, že u nich je taky jídlo, že se nemusím bát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
A já to mám změřený jen tím race chrono, takže dost možná to ani ten čas nezajídžím... ale radši si nalhávám, že jo
Jo jinak můj mechoš mě pořád roporučuje desky SBS...že jsou levnější a srovnatelný s Nissin. Já jsme někde četl že berou kotouče, ale on říkal, že mu nikdy nebraly...radši jsem prostě připlatil, uvidíme jak bude v budoucnu větší spotřeba desek, jestli taky ty SBS nezkusím, mají několik kategorií. Mě doporučoval nějaký poloraceový. Ono na Brno je nepotřebujem, ale na Most nebo Slovak asi víc.
Uvidíme přístí rok,
Když jsem měl půjčené RSV 2005, tak když sem na tom jel poprvé, tak sem si říkal to je traktor, pak, že to je dlouhý jak tejden. Moc mi to taky nesedělo, ale když sem na ní jel dýl, pač sem musel (kdybych nemusel, tak z toho asi slezl a řeknu, že už nechci), tak jsem si pěkně zvykl a to jsem si dal cestou zpět i koleno jediný co mi vadilo, že motor nejel nahoře, byl jsem zvyklej to točit. Ten zvuk, teď si mi ho připomněl, jak sem jel za tebou na tom okruhu.
Zavěr, no že nedávám na první dojem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Artepx píše: jo špatně seřízené ventily na 4. válci, nikdo tomu nerozumí, bylo tam méně než má být
už má podložky určitě, jestli to byl ten bandit, to někdo pěkně odflákl
psenap píše: matt> Na těch agenturách dosaneš krabičku a vidíš časy, tedy tady u té agentury jsme viděli jen best každého jezdce a bohužel né výpisy, ale počítám s tím, že běžně to funguje jinak.
A já to mám změřený jen tím race chrono, takže dost možná to ani ten čas nezajídžím... ale radši si nalhávám, že jo
Jo jinak můj mechoš mě pořád roporučuje desky SBS...že jsou levnější a srovnatelný s Nissin. Já jsme někde četl že berou kotouče, ale on říkal, že mu nikdy nebraly...radši jsem prostě připlatil, uvidíme jak bude v budoucnu větší spotřeba desek, jestli taky ty SBS nezkusím, mají několik kategorií. Mě doporučoval nějaký poloraceový. Ono na Brno je nepotřebujem, ale na Most nebo Slovak asi víc.
Uvidíme přístí rok,
hele můžes mi přesně zjistit směs? dík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35624 | Včera v 22:01 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |