globalmoto_kveten





Téma: Motorová pila - kdo se vyzná a vysvětlí
1.6.2016 v 10:46
Mám pilu z roku 75 (partner R421T) kterou si chci nechat jen tak na památku, ne na práci a proto ji komplet čistím (teda už nečitím, ale skládám zpět s novejma těsněníma. Ale v pilách se nevyznám a nepůlil sem kartery, prtože není důvod, takže nevím přesně, jak je to vevnitř zkonstruováno a na netu sem nenašel žádný fotky vnitřku.

Otázka:

K čemu slouží šroub na základně pily (zespoda u čerpadla na olej)? Dle origo návodu, kterej se dochoval má sloužit k regulaci oleje, kterej maže řetízek a lištu. Jestli sem to správně pochopil, tak má bejt jen trošku povolenej, ne víc jak o 2 otáčky, ale ne úplně utaženej. Může mi to někdo trošku vysvětlit, jestli s tím někdo dělal?

Je to tahle pila, krytem natřeným na červeno se nenechte zmást, to se tenkrát nějak udělalo po koupi kvůli převozu do ČSSR, aby děda neměl problémy s celníkama nebo co...

Děkuji za popis, jak to funguje, jestli to někdo ví.

EDIT: A to hlavní a nejdůležitější: Pokud nevíte a neumíte poradit, napiště alespoň co největší píčovinu Hlavně se za každou cenu vyjádřete, dík






















Naposledy editováno 01.06.2016 12:12:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorová pila - kdo se vyzná a vysvětlí

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2016 v 19:48 | Nahoru | #1
PetrL3> pumpa je pístová hnaná od kliky(excentricky),pumpa je umístěná v karteru na levý straně pod magnetem,.pumpa se šteluje zespoda pily,.pila má velkou nectnoct ,rukojeti jsou vyhřejvaný výfukem= špatně se to regulovalo,takže to hřálo či pálilo ruce furt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist