Kozy klidně ukážu.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
2 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
DRN. píše: Rogerer> Jo to je v klidu. No dle recenzí docela ok, jenom brutálně tvrdý podvozek, levný plasty vevnitř, motor docela chválej, jenom některý série žerou olej a klasicky rezne vejfuk a praskaj žárovky (kde je prej blbej přístup)
Jo, jako nic zásadního to nemá..podvozek opravdu oproti fabce tvrdší je, ale zase mi přišly pohodlnější sedačky (nevím, které jsou zrovna v té tvé...já seděl už v těch lepších), H7 praskají často a na všem, ten přístup není až taková hrůza...záleží na rukou
1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
Ruce mám vytrénovaný z citroenu jumpy, ten novější krám, tam je to dobrej porod, kor na straně baterky.
DRN. píše: Se sedačkama nevím jak poznat horší/lepší, ale jsou docela ok.
Ruce mám vytrénovaný z citroenu jumpy, ten novější krám, tam je to dobrej porod, kor na straně baterky.
no já jel v naftovém FRku, mají lepší boční vedení...každopádně oboje jsou lepší, než u Fab...u baterky je vždycky na blbé...
pokud je to v dobrém stavu, za dobrý peníz a navíc to auto asi znáš, tak bych to vzal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
Rogerer píše: Jako jestli je v ok stavu, proč ne...je to lehké a ten 16V s tím "trochu pojede"...Fabka trpí na zadní silentbloky v předním rameni, občas zazlobí řízení (většinou vadný snímač)...
Zadní silentbloky předních ramen trápí více typů aut z koncernu, ale že by to byla vyloženě slabina, to zase není. Navíc je to prácička na pár desítek minut. Nicméně ten vadný snímač polohy volantu - to když zlobí, to je opruz, resp. ta výměna je opruz ...
prodávám díly, tak trošku vím, kde se co kurví (žádné rýpání)...slabina ne, ale dělá se to poměrně často, s těma 4 bodovýma už je to teda lepší...aspoň že je to poměrně levná a rychlá záležitost
1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
ElFidel píše: Ve Fábiích tenhle motor nic moc, žrout oleje a 74 kW tam vůbec znát není pochybuju že u Seatu to bude lepší. Spolehlivější je ta slabší 55...
Měl jsem tenhle motor ve fábii combi. Byl to jeden velkej omyl. Samozřejmě spodek mrtvej a tvrdej, začlo to jet někde kolem 3,5, před červeným to byla sice relativně pila, ale k čemu jako že jo, u fábie ... Já blbec si na to auto ještě dal tažný, no s timhle motorem se na vozejku nedá vézt nic těžkýho. Olej nijak výrazně nemizel (už to byl ten novější motor BBZ, ty žravý byly především AUB). A těch 74kW údajně zaručujou při tankování N98, což jsem tam nikdy nenatankoval. Nevim taky proč bych měl. Zkrátka vyhoněnej maloobjemovej šestnáctiventil v docela těžký kastli. Pak jsem měl O1 1,6 75 kW (AVU, osmiventil) a při tom přechodu jsem si doslova liboval, že ten motor k tomu autu prostě pasuje.